Začínají práce na vítkovických mostech v Ostravě. Řidiče čekají objížďky
Vítkovické mosty v Ostravě. Pramen: ŘSD
Provoz osobních vozidel bude převeden v režimu 1+1 na souběžný most vedoucí směrem do Kunčiček.
Provoz osobních vozidel bude převeden v režimu 1+1 na souběžný most vedoucí směrem do Kunčiček.
Proč rovnou neprotáhnou/nepostaví most přes silnici s ulicí Závodní. Ta křižovatka je hodně velký špunt, tak jako i další semafory na Rudné. Do země bych silnici asi v Ostravě nedával, obzvlášť v té oblasti.
Přemýšlím jaký úsek, či most v Ostravě by se mohl.jeste generalne opravit. Již snad 5tym rokem se dělá zásadní oprava klíčových tahu. Dobrá zpráva, je že se to vždy přežilo a vždy jsme za odměnu dostali podstatně vyšší kvalitu cest.
Jen namátkou mě napadají Frýdlanstké mosty? Vypadají OK ale už jsou celkem dlouho bez větších zásahů? Nebo mě klame paměť? Rudná mosty u Hornbachu přes cestu od Frýdku?
Obávám se, že se něco najde:-) protože jen na Rudné je mostů více než dost
Tento typ „opravy“ je dost nešťastný. Jediné skutečně řešení je rudnou od Místecké po Plzeňskou zakopat pod zem.
To by se muselo začít klesat už u Hornbachu. Ale jinak je to vcelku dobrý nápad.
Právě že nemuselo. Úplně v pohodě by stačilo začít na za mostem okolo výstavní a na úrovni lidické nebo ocelářské udělat mimoúrovňovou křižovatku typu Halasova x Místecká. V podstatě by to nemuselo být ani tak drahé, protoženenípotřeba razit tunel, jen tu cestu zahloubit a zakrýt.
V Mladé Boleslavi trať ve městě zahloubili. Přemýšlím, zda by zahloubit vlečku nebylo levnější, než stavět mosty.
Bohužel nežijeme v ideálním světě. Navíc je otázkou zda právě zde není, díky bohaté důlné činnosti v minulosti, tohle naprosto nereálné.
Ale to je jen první myšlenka, hlavně by to asi byl mnohem větší masakr než Blanka a cokoliv jiného tady. Otázka zda by nebyl reálnější nějaký obchvat města. Rudná je super, ale podle mě jde spíše o průtah městem než o obchvat.
Ale jak se píše na cedulích u stavby “ Omlouváme se, ale musíme to opravit“ a to je prostě fakt. Ostrava přežila opravu Svinovských mostů, zvládne i tohle.
Tím nebyl myšlen (drahý) tunel, ale pouze zahloubení a zakrytí v celé délce nebo části trasy.
Hloubený tunel sice je levnější než ražený, ale zase ne o moc. Navíc při stavbě hloubením se na povrchu nedá nic… je tam stavba.
Jinými slovy, musíme pracovat s tím co máme. Historický máme povrchový průtah v silné zástavbě takže můžeme snít o zahloubene komunikaci, Ale na to už je pár desítek let pozdě.