Začínají práce na vítkovických mostech v Ostravě. Řidiče čekají objížďky

Vítkovické mosty v Ostravě. Pramen: ŘSDVítkovické mosty v Ostravě. Pramen: ŘSD

Provoz osobních vozidel bude převeden v režimu 1+1 na souběžný most vedoucí směrem do Kunčiček.

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr

Proč rovnou neprotáhnou/nepostaví most přes silnici s ulicí Závodní. Ta křižovatka je hodně velký špunt, tak jako i další semafory na Rudné. Do země bych silnici asi v Ostravě nedával, obzvlášť v té oblasti.

Vladimir

Přemýšlím jaký úsek, či most v Ostravě by se mohl.jeste generalne opravit. Již snad 5tym rokem se dělá zásadní oprava klíčových tahu. Dobrá zpráva, je že se to vždy přežilo a vždy jsme za odměnu dostali podstatně vyšší kvalitu cest.

Karensky

Jen namátkou mě napadají Frýdlanstké mosty? Vypadají OK ale už jsou celkem dlouho bez větších zásahů? Nebo mě klame paměť? Rudná mosty u Hornbachu přes cestu od Frýdku?
Obávám se, že se něco najde:-) protože jen na Rudné je mostů více než dost

qwertz

Tento typ „opravy“ je dost nešťastný. Jediné skutečně řešení je rudnou od Místecké po Plzeňskou zakopat pod zem.

Jiří Kocurek

To by se muselo začít klesat už u Hornbachu. Ale jinak je to vcelku dobrý nápad.

qwertz

Právě že nemuselo. Úplně v pohodě by stačilo začít na za mostem okolo výstavní a na úrovni lidické nebo ocelářské udělat mimoúrovňovou křižovatku typu Halasova x Místecká. V podstatě by to nemuselo být ani tak drahé, protoženenípotřeba razit tunel, jen tu cestu zahloubit a zakrýt.

Jenisej

V Mladé Boleslavi trať ve městě zahloubili. Přemýšlím, zda by zahloubit vlečku nebylo levnější, než stavět mosty.

Karensky

Bohužel nežijeme v ideálním světě. Navíc je otázkou zda právě zde není, díky bohaté důlné činnosti v minulosti, tohle naprosto nereálné.
Ale to je jen první myšlenka, hlavně by to asi byl mnohem větší masakr než Blanka a cokoliv jiného tady. Otázka zda by nebyl reálnější nějaký obchvat města. Rudná je super, ale podle mě jde spíše o průtah městem než o obchvat.
Ale jak se píše na cedulích u stavby “ Omlouváme se, ale musíme to opravit“ a to je prostě fakt. Ostrava přežila opravu Svinovských mostů, zvládne i tohle.

qwertz

Tím nebyl myšlen (drahý) tunel, ale pouze zahloubení a zakrytí v celé délce nebo části trasy.

Jiří Kocurek

Hloubený tunel sice je levnější než ražený, ale zase ne o moc. Navíc při stavbě hloubením se na povrchu nedá nic… je tam stavba.

Karensky

Jinými slovy, musíme pracovat s tím co máme. Historický máme povrchový průtah v silné zástavbě takže můžeme snít o zahloubene komunikaci, Ale na to už je pár desítek let pozdě.