Začíná zvedání železničního mostu na Bubenském nábřeží. Neobvyklý postup má minimalizovat uzavírky
Železniční most na Bubenském nábřeží v Praze. Zdroj: Mapy.cz

Napojování tratě z Negrelliho viaduktu na nové nádraží si vyžádá dopravní omezení.
Je škoda, že se této jedinečné příležitosti nevyužije ke zklidnění Bubenského nábřeží a definitivnímu zákazu aut zde. Tramvaje, chodci a cyklisti zde stačí a veřejný prostor by se vrátil lidem, kterým patří.
Je škoda, že se této jedinečné příležitosti nevyužije ke zklidnění Bubenského nábřeží a definitivnímu zákazu tramvají, chodců a cyklistů zde. Auta zde stačí a veřejný prostor by se vrátil lidem, kterým patří.
Zklidňování dopravy je skvělý a důležitý koncept, který by se neměl diskreditovat tím, že se navrhne na místech, kde k tomu není důvod – pro chodce tu nic není
Praha 7 je v posledních letech opravdu těžce zkoušená. Už ani nevím, kdy bylo například Bubenské nádraží bez omezení. Každopádně souběžná uzavírka Libeňáku, Negrelliho viaduktu a ulice U Výstaviště je opravdu majstrštyk. Snad bude vše okolo hotovo, až začne stavba filharmonie.
Za Libeňák si můžou sami, sorry jako.
Za Libeňák můžou konkrétní lidé, kteří si na jeho “záchraně” udělali politickou kariéru na základě lživých tvrzení a posudků.
Se divím, že tady neúřadují památkáři. Tenhle betonový pasqil nahadil v době výstavby kus Negreliho viaduktu, takže mohli požadovat věrnou kopii a obnovit Negrelák v původní délce.
Pšššt !!!!!!!!
Spis skoda ze uradovali v dobe jeho opravy. Mohl se Negralak vylepsit, postavit u nej lavky pro pesi
Případně rovnou přidat kolej či dvě – vzhledem k tomu, že tam povedou všechny vlaky z vytížené dvojkolejky od Dejvic a taky většina vlaků z vytížené dvojkolejky od Kralup, až se teda dálkovka na Ústí převede na VRT
Vzhledem k tomu, že jsme v Čechách a navíc v Praze, divím se, že nečtu titulky „Občané Holešovic požadují zahloubení trati i s Negrelliho viaduktem“ 🙂