Začíná stavba Dvoreckého mostu, pod ním bude les lamp ze světových metropolí
Dvorecký most, vizualizace. Pramen: MHMP
Dvorecký most je pouze pracovní název. Most zatím jméno nemá, nápad pojmenovat ho po smíchovské rodačce Madeleine Albrightové zřejmě padl.
nahodou, me se pojmenovat most po Madeleine Albrightové velmi zamlouva. kdyz uz budeme mit kubisticky most, proc ho fadne pojmenovavat.
A co je špatného na názvu Dvorecký most? To je snad to nejlepší a nejvýstižnější. Proč stále něco pojmenovávat po někom?Důležité je, kde to je a jak to podle toho jednoduše pojmenovat.
Nic spatneho na tom neni… jen to k tomu vybizi, pac krom tojskeho, libenskeho a barrandovskeho jsou vsechny vltavske mosty po nekom vyznamnem pojmenovane…
Když se dnes tak blbne s královnou Alžbetou II., tak proč to nepojmenovat po ní. Ale jestli se už dávno vžil název Dvorecký most, tak nevidím důvod to měnit.
Ja bych ho spise pojmenoval po Allbrightove, je ze Smichova…
Praha v posledních letech zažívá rozvoj mostního stavebnictví,,,
To fakt nemyslíte vážně ty dvě pitomí lávky a to se jedna postavila jen proto že spadla a málem přizabila pár lidí ,,,
Ok, tak který poslední most se přes Vltavu postavil? Trojský. A předtím tuším Barrandovsky. S rozdílem cca 25 let. Ani blbá lávka se nepostavila.
Capisto?
Za most jsem rád, za jeho podobu už ne. Mohl tam stát prvotřídní most od světového architekta, ale bohužel vyhrál nepotismus.
A co si představíte pod takym slovom prvotriedny most, Sudny?
A kdyby byl architek světový, tak vyskočí někdo jiný, proč ten architekt není český. Pak se ti dva porvou a most pořád nikde, navzdory tomu, že je opravdu potřeba. Potřebují jej lidé, kteří chtějí řeku překročit. Ne ti dva, co se něj rvou…
Tak znovu. Zvítězil nepotismus. Ne nejlepší návrh.
Lol, to myslíte Calatravu? Nejdřív si zjistěte něco o jeho stavbách, nákladech na ně, náročnosti a hlavně jejich údržbě a pak se zamyslete, proč #Calatravu_v_Praze_nechceme.
Pán sice má rád velice rozmáchlé stavby, ale ten jeho most se do Prahy opravdu nehodí. Možná tak na D3.
BRAVO!!!🙂
Jestli si v Praze zvolí koalici ANO a ODS, tak už jim vážně není pomoci…
Nevšiml jsem si, že by kde v Praze taková koalice kandidovala…
ANO i Spolu vyjádřily opakovaně přání jít spolu do koalice (resp. Nacher i Svoboda).
Ale může snadno vzniknout.
S přispěním podrazaka Pospíšila a naproste katastrofy jménem Marvanová.
Vzhledem k tomu nesmyslnému kompromisu u tohoto mostu, kde se prostě řeklo, že se stavět bude za každou cenu, aby stávající koalice měla splněný sen (viz video s debatou s politiky a stakeholdery), budu volit motoristy. Hlas vzteku, hlas vzdoru.
uzij si astma, motoristo.
Užij si své omezené vidění. Já astma nemám, díky za péči
Zajima me, co vas k tomu hlasu vede? Motoristé mají (minimálně par týdnu dozadu to tak bylo), v programu jen dopravu. Co ostatní aspekty, které se každého Prazana přímo nebo nepřímo dotýkají?
Vy čekáte, že vyhraje drtivě volby a bude vládnout sama? Dle mého názoru je takový scénář nereálný, budou se v ideálním případě účastnit jednání o vytvoření koalice, kde budou v bodě doprava prosazovat své zájmy a budou mít velký prostor pro vyjednávání v bodech jiných. Že chce nějaká strana zlepšit jednu oblast nepovažuji za nevýhodu, ale za výhodu. Raději dělat jednu věc dobře, než dělat vše s odpovídajícím výsledkem.
V čem přesně by mohli dopravu zlepšit?
Vyberme z programu:
– Zrušení přechodů – to nepomůže vůbec nijak, protože semafory jsou tam stejně.
– Víc pruhů – to už empiricky víme, že nefunguje nikde na světě, takže krok vedle.
– Dostavba SOKP – Praha o tom nerozhoduje.
– Lítačka za 1000 na rok – vykuchá rozpočet, ale víc lidí nepřivede.
K tomu nulové plány na rozvoj MHD, ač hlásají, že je to „klíčový dopravní systém“.
Jako chápal bych, kdyby to mělo aspoň odbornou úroveň, ale toto je takový trucpodnik ze školky.
– Víc pruhů – to už empiricky víme, že nefunguje nikde na světě, takže krok vedle.
Takže mezi Prahou a Brnem stále po II/602+112? A nestavět druhou kolej Brno-Přerov jakožto ekvivalent u jiného druhu dopravy? Ale notak… taky nechodíte ke kašně pro vodu, protože posílení vodovodu padá mezi to samé.
Jirko, bavíme se o městských komunikacích. D1 opravdu Praha nestaví.
Stejně tak se nebavíme o kolejích.
Stačí vnímat kontext.
Kde v programu navrhují zrušení přechodů? Kde navrhují zvýšení počtu pruhů? Věnují se dostavbě městského okruhu, tam Praha jednoznačně rozhoduje, způsob zrychlení pražského okruhu tam popsaný je taky dostatečně, zajímavé že snížení ceny za MHD zde kritizují lidé, kteří měli pomalu vlhké sny z 9 eurové jízdenky, která dle vašeho názoru (odlišného od toho německého) více lidí do veřejné dopravy nedostala.
Jindro, já jsem tady parodie, ano?
Čím víc hlasů motoristé odsají ODSANO, tím lépe..
Protestních hnutí máte v Praze na výběr aspoň tucet, ale proboha proč zrovna Motoristy? Jejich program je mentálně na úrovni osmiletého dítěte, ničím nepodložený a až komicky pomýlený.
Pojďme rozebrat jejich program bod po bodu, abychom si vyjasnili tu mentální úroveň 8letého dítěte. Pak se pojďme podívat na body těch vámi vytipovaných protestních hnutí, zajímá mě, kdo je pro vás ten vhodný alternát
Jo, jo, hlavně aby sousedovi koza chcipla.
To je jasný důkaz jistě disfunkce
Jestli v mém příspěvku někde vidíš přání/motivaci, aby sousedovi chcípla koza, je to jistě jasný důkaz jistÉ dYsfunkce, určitě ti s tím ale nějaký odborník dokáže pomoct
Tobě už žádný odborník nepomůže.
Volba natruc? Pochybuju, že ti to pomůže. Ty prostě chceš, aby sousedovi chcípla koza, když žádnou nemáš.
Jsem rád, že se tyhle důležité stavby rozjíždí. Nečekal jsem, že se s tím začne tak rychle.
Slova rychle bych se bál použít 🙂
Postavení mostu bylo navrženo v roce 2003
V roce 2017 byla vyhlášena architektonická soutěž na podobu mostu. Celkem bylo podáno 38 návrhů.
Více informací
https://cs.wikipedia.org/wiki/Dvoreck%C3%BD_most
navic se stavi jinde a jinak nez mel…
Bylo treba nastupu piratu, aby se s tim poho, za ODS bychom jeste tak 2 dekady cekali
Historii jsem moc neznal. Probíral se v době, kdy jsem se ještě o dopravu nezajímal.
Zemanův most! 😂
Dvorecký most, proč né, s politikama totiž bývají politické problémy 🙂
Ale osobně, rodilému, přijde lepší a i orientační název „Podolský most“
Ale to je jenom můj názor.
Podolský most už existuje zde https://cs.wikipedia.org/wiki/Podolsk%C3%BD_most
Tak tedy Zlíchovský?
Zlíchovský se říkalo tomu původnímu, který měl vést zpod zlíchovského kostelíku do Dvorců, zatímco tento Dvorecký vyústí v Podolí až na půl cesty ke Kublovu (asi aby si případné tramvaje z Jeremenkovy lépe zavrzaly v obloucích :-)) a na Smíchově mezi Zlíchovem a bývalým lihovarem. Skoro by mohl být nazýván mostem Odsunutým.
Ani ne tak aby si zavrzaly, ale aby tam mohla být přestupní zastávka, kde nebudete obíhat křižovatku.
Ale prdl*čka, podívejte se na mapy.cz
co by muselo jít pryč, kdyby most byl naproti Jeremnkové.
1. Restaurace SOHO
2. Bazén ve žlutých lázních
3. A ve Žlutých lázních by vzniknul velký stín od mostu.
https://mapy.cz/zakladni?source=firm&id=12740479&x=14.4125445&y=50.0472304&z=18&base=ophoto
V současné poloze je most kvůli tomu, že proti té původní byl poměrně velký odpor (muselo by se poměrně dost bourat) a takhle taky bude jednoduší přestup na dvorcích. Navíc s tou tratí v Jeremenkově to stejně vypadá (alespoň pro nejbližší roky) dost bledě.
Mostů shodných názvů v ČR existují desítky. To, že v jižních Čechách existuje Podolský most (název odvozený od obce Podolsko) neznamená, že by nemohl být v Praze most Podolský (název odvozený od názvu čtvrti Podolí). Pražské městské čtvrti se dělí ještě na místní části a tento most bude spojovat na západní straně Smíchova, jeho část zvanou Zlíchov s částí Podolí na východní straně, které se říká Dvorce. Za mě tedy určitě název buď Dvorecký anebo Zlíchovský. Politiky bych do toho opravdu netahal … I když třeba zrovna Allbrightová se na pražském Smíchově narodila …
Podolský most má podle metropolitního plánu být u ulice Podolské/Na dolinách.
Díky, to jsem nevěděl. Už jsem zase chytřejší 🙂
https://www.praha4.cz/file/rtd31/39-Podoli.pdf
V Praze jsou mosty až na výjimky (Libeňák, Legií) pojmenovány po „národních velikánech“, čili v logice věci by bylo v tom pokračovat. A klidně upřednostnit nějakou ženu, neb žádný most dosud ženské jméno nenese. Vybírat je myslím z čeho.
Poměr pojmenování je 10:8, pokud začneme Zbraslavským mostem a skončíme Trojským mostem a počítáme i železniční: Zbraslavský, Závodu míru, Radotínský, Branický, Barrandovský, Vyšehradský, Legií, Holešovický, Barikádníků, Trojský vs. Palackého, Jiráskův, Karlův, Mánesův, Štefánikův, Čechův, Hlávkův, Negrelliho.
Dá se říct, že po osobnostech jsou v centrální části města, na obou „krajních“ částech na jihu i na severu je to neutrální označení. Tento je na jih od Vyšehradského, tedy v zóně neutrálního pojmenování 😉
Ale třeba pojmenování odkazem na Hanu Podolskou by mohl být zároveň odkazem na Podolí, teda s mírnou gramatickou odlišností 😀
„Podolské most“ by byl jednak gramatickým ozvláštněním, jednak by oslovil i návštěvníky z Hané.
Za mě 👍
Ještě chybí Libeňský, pokud jsem se nepřekoukl. Takže 11:8.
Pardon, který most je ten Zbraslavský?
Ok, asi jsem se měl vyjádřit jasněji – mluvím o mostech v historickém centru, tam je výjimkou jen most Legií (a i ten je pojmenován po významné síle našich dějin) a most železniční, který žádné oficiální pojmenování nemá.
Dvoreckej / Zlíchovskej most jsou za mě určitě ok, leč dal bych přednost tomu jménu podle osobnosti.
Jinak ma Zbraslavi je akorát most Závodu míru, žádnej Zbraslavskej most není.
Milady Horákové? Františky Plaminkove?
U toho prvního by byla výhoda…že by pár bolševikum z toho prdla cevka…
Tady přece nejde o to, aby bolšánům praskaly cévky. Politická idolatrie není tím nejlepším rádcem … Po přečtení několika příspěvků tady bych možná byl pro název Most Josefa Švejka.
Nebo Járy Cimrmana.
Co takhle Most primátora Hřiba?
Scheinherr – Hribuv most. To by bylo ono.
Proč musí nutně vyjadřovat nějaký symbol? Barrandovský most je výstižný název, Dvorecký také. Budeme po někom pojmenovávat i Jižní spojku?
Ta se snad ani původně nijak nejmenovala, přinejmenším ukradla užívaný název starší souběžné železniční trati. 🙂
Jak by mohla silnice něco ukrást, když ta věc nemá žádnou vlastní vůli?
Proč mu nezůstane jméno Dvorecký? Připadá mi to jako dobrý pojmenování. Nejsem z Prahy tak se omlouvám za případnou neznalost detailů ohledně jména mostu.
Řekl bych, že to je tím, že v novém Metropolitním plánu mají vysněný jestě jeden Dvorecký most. Jedná se o pokračování Jeremenkovi ulice přes řeku a tudíž bude přímo „na dvorcích“. Tento most je plánovaný jako automobilový.
Aha. Díky za info.
Ten je Zlíchovský. Původně měla vést i tramvaj po něm, ale vadil přímý příval aut do Jeremenkovy, tak byl nahrazen tímto severnějším s vyloučením aut. Paradoxně je teď plánována nová přímá cesta pro auta a zbytečné vrzání z obrušování kol a kolejnic v obloucích pro tramvaje. Navíc přínos dalšího mostu jen pro auta je vzhledem k blízkosti Barrandovského mostu zcela minimální.
Ten je orpavdu skvělý pro místní obsluhu jako je svoz komunálního odpadu, údržba chodníků… nebo i převoz kapely na druhý břeh Vltavy, protože bubeník se s výbavou na kole nedoveze a do tramvaje nenaloží.
A neukazujte mi bubeníka s virblem na ponos, moc dobře víte, že mám na mysli sestavu bicích.
Třeba dopravní obsluha by přes ten Dvorecký most jezdit mohla, když tam pojedou i autobusy…
Důvod proč to tak je, hledejte na druhé straně řeky a né v Podolí. Tramvaj by jaksi neměla kam vjet, když tam je Strakonická a vjezd do Zlíchovského tunelu. Navíc by se obloukem těžko napojila na trať v Nadražní ulici. Komunikace pro auta která právě povede po dalším mostě se dá lépe napojit. Uzemí Lihovaru je velmi zasaženo dopravní infrastruktůrou a napojeni další komunikace zde žádá kompromis.Urbanisticky by to samozřejmě lepší bylo mít most v ose z Jeremenkovi, ale tam byl také problém křížení tratí ( jako na Palačáku, kde se to částečně vyřešilo přidáním kolejí ) Ps: jsem rád,… Číst vice »
Jako Pražák s Vámi ovšem souhlasím 😉
Ať to je Hranatý most. Osobnosti nebrat, dlouho nevydrží, až někdo po volbách nebo jiné invazi shledá jejich politickou nevhodnost. Dvorecký most bude ten automobilový hnedle vedle, co si ho nově nakreslili do metropolitního plánu, poté co se ten tramvajový odsunul po proudu. Ten bud navazovat na Jeremenkovu přímo, čili z lokality Dvorce. Zlíchovský taky nebrat, když na Zlíchov budou ústit oba.
Autistický je namalován mezi Zlíchovem a Dvorci, tramvajový mezi půlí cesty k Lihovaru a půlí cesty ke Kublovu. Když jsem viděl ten nesmysl, kdy tramvaje objíždějí Žluté lázně oblouky, zatímco kvůli autům je najednou dovoleno se probourat přes ně budovou restaurace, přičemž důvodem odsunu byla právě příliš přímá cesta do Jeremenkovy pro auta (ve skutečnosti ale vadilo zrušení buď parkování v jízdních pruzích anebo krásných alejí) i tato demolice, zůstává mi rozum stát. To už vážně nemůžeme mít jeden most pro všechny v optimální poloze? A pokud dva, tak pro tramvaj ten přímý z Jeremenkovy a pro auta ten vzdálenější… Číst vice »
Baví mě ten výčet staveb a do toho v pozadí slyším blekotani Svobody (ODS) o tom jak Praha jede na 30%. Tak určitě, za jaho vlády se Praha spíš nerozvíjela než rozvíjela.
Za jeho vlády se realizovaly velké stavby, které rozjel Bém…
Za jeho vlády se pokračovalo v realizaci již rozjetých staveb a to není žádné umění. Stačí odsouhlasit jejich další financování. Ovšem dotáhnout stavbu od záměru, přes projekt, jeho projednání, přes vydání územního rozhodnutí a stavebního povolení, dále přes výběr realizátora až k zahájení realizace, to je ten pravý kumšt. Na to pan Svoboda rád zapomíná a mám obavy, že mu jako budoucímu pražskému primátorovi čeká velká káď se smetanou, kterou připravilo současné vedení Prahy. Svoboda by měl šoupat nohama a ne velkohubě prohlašovat, jak se tu nic nedělá. Tu káď smetany dostane velmi nezaslouženě a mám obavy, že se jí… Číst vice »
Kolik z těch v článku vyjmenovaných staveb se začalo až za současného vedení města? Achitektonická soutěž na Štvanickou lávku byla už za Krnáčové v roce 2017, záměr samotný se táhne už od roku 1999. Dvorecký most se připravuje už od roku 2003, architektonická soutěž byla zahájena 2017. Libeňský most se řeší ještě delší dobu a dost pravděpodobně ještě dlouho řešit bude. Vyšehradský most řeš Správa železnic. Takže jediné co se doopravdy stihlo za jedno volební období, je Trojská lávka. Takhle to funguje v místní politice, za 4 roky se skoro nic nestihne a pokud se osazenstvo mění, tak smetanu slízne… Číst vice »
Ještě tu máme Scheinherrův Libeňský most, za jehož obnovu vedl předvolební kampaň před 4 lety. V té době byla situace zaseknutá, preferované zbourání mostu bylo opakovaně blokováno magistrátem, objevil se i megalomanský návrh na rozšíření a postavení domu na mostě, což se nikam neposunulo. Dnes už máme vysoutěženého zhotovitele a datum začátku stavby v 1Q/2024. Podle mě by se mělo započítat o kolik se jaký projekt posunul během voleního období. Je hezké, že nám v šuplíku leželo dobrých 30 projektů tramvajových tratí, ale skoro žádná se nechýlila k realizaci. Dnes probíhá výstavba několika najednou, přibyly dvě smyčky, trať do Holyně,… Číst vice »
Takže z Libeňského bude Scheinherrův most? 😀
Dokud nebude nějak rekonstruován/postaven, tak se pořád může cokoliv změnit. Nová zjištění v průběhu přípravy rekonstrukce, nebo při rekonstrukci samotné, změna politického vedení po volbách. To vše může projekt vrátit na začátek… Jak jsem psal, Libeňák se řeší dlouho (minimálně od roku 2004) a ještě se určitě nějakou dobu řešit bude. Taky to může být veletoč jak s Trojským mostem, kde se nakonec postavilo něco úplně jiného.
Trojská lávka byla vyprojektovaná a dána ke schválení ještě za Dolínka, takže na ní tahle koalice taky nemá čisté zásluhy…
No pokus si pamatuji, tak Dolínek s Krnáčovou plánovali ještě nějakou dočasnou lávku. Což mi přišlo taky jako pěkná pitomost. Kdyby ta dočasná byla třeba nějaká pontonová a dala se postavit třeba za 2-3 měsíce (ideálně za 2-3 měsíce po pádu té staré), tak neřeknu – aby to překlenulo to období, než se postaví nová definitivní lávka, kde ta výstavba může trvat déle… Jenže v tomhle případě se tam i tak asi 2-3 roky jezdilo přívozem… Tak jestli se současná magistrátní koalice postarala alespoň o to, že se nestavěla jako mezičlánek nějaká dočasná lávka a postavila rovnou ta definitivní, tak… Číst vice »
Hlavně ten zvolený způsob rekonstrukce považuju za negativní věc. Z posudků plynulo, že most je blbě postavený ošizeným betonem, rekonstrukce bude +- stejně náročná, jako novostavba, ale dostaneme most s menší životností.
Podepsaná smlouva se fakt blbě mění…
Upřesnil bych to: S Dvoreckým mostem se uvažuje od roku 2003, skutečná příprava začala za současného vedení města. Současné vedení Prahy provedlo následující: Architektonická soutěž, projekt mostu samotný, vyřízení územního rozhodnutí, stavebného povolení a výběr realizátora. Stačí to nějak takto polopaticky, nebo je třeba ještě celopatického vysvětlení?!?
Architektonická soutěž proběhla v období 01. 11. 2017 – 31. 08. 2018 viz
https://www.cka.cz/cs/souteze/vysledky/dvorecky-most
Volby do zastupitelstva hlavního města Prahy v roce 2018 proběhly v rámci obecních voleb v pátek 5. a v sobotu 6. října 2018.
Tolik k přesnosti vašeho upřesnění 😉 Což samozřejmě nevylučuje zbytek, ale prostě je vidět, že většina staveb se táhne a táhne, no a slavnostního otevření se většinou dočká úplně jiný primátor.
K tomu ještě citace odjinud: Se stavbu počítá již třetí politická reprezentace Prahy v řadě. S tím, že bude pouze pro městskou hromadnou dopravu, chodce a cyklisty se rozhodlo v územním plánu z roku 2014.
Děkuji za upřesnění. Ale to hlavní je stále vše ostatní, architektonická soutěž je tak pět procent vykonané práce.
Ano, ale práce projektanta ne politika 😀
Ano, většinu práce na čemkoliv vykoná úplně někdo jiný než politik (projektant nebo úředník). Politik pouze vydá pokyn, že chce, aby se peníze přelily někam a aby úředník začal dělat na něčem a přestal případně dělat na něčem jiném. V médiích pak ale vidíme jen jména politiků, nikoliv jména úředníků. Pokud se ale vyskytne průser, tak najednou ti samí politici co se předtím chlubili náhle dávají od všeho ruce pryč a jmenují jen úředníky 😀
Jenže příprava není vidět a mnoho lidí ji považuje za zbytečnou. Z neznalosti.
Přesně tak.
Za jeho vlády (2010-2013) se stavěl tunel Blanka (2004-2016), metro A (2007-2015), či Vysočanská radiála (2006-2011). Jaké silniční / tramvajové / či soft-mobility stavby ale byly zahájeny? Alespoň ve fázi projektu. Kldině do toho budu počítat i významné opravy. Bylo jich víc jak 3x tolik jak dnes, když Svoboda tvrdí, že dnes jede Praha na 30% a za něj pojede na 100%?
Nebylo, ale to některým jedincům vysvětlit nepůjde.
Na druhou stranu je ale fér přiznat, že Blanka se zdála být takovým průserem, že na přípravu nějakých dalších věcí tehdy nebylo v Praze ani pomyšlení.
Havlův most 😉 proč ho nepojmenovat po někom českém, obdobne jako jsou další.
Pokud po někom českém, tak jedině Cimrmanův most…
Vzhledem k jeho odsunu kvůli autům do polohy nevýhodné pro tramvaje z Jeremenkovy a následnému plánu na most jen pro auta v původní poloze by to Cimrmana i bylo hodno. 🙂 Byť nevím, zda by mu to sloužilo ke cti.
V Jeremenkově stejně žádné tramvaje nikdy jezdit nebudou, to je akorát šotopřání z půdičky. Místní tramvaj nechtějí a není se jim zas tak moc co divit.
Ten má letiště. Slavnou českou rodačkou je např. Ema Destinová, ikdyž to se soudruhům líbit nebdue.
V čem je název Dvorecký most špatný, když se tak intenzivně uvažuje o nějakém jiném názvu?
Řekl bych, že to je tím, že v novém Metropolitním plánu mají vysněný jestě jeden Dvorecký most. Jedná se o pokračování Jeremenkovi ulice přes řeku a tudíž bude přímo „na dvorcích“. Tento most je plánovaný jako automobilový.
JeremenkovY. Osobně doufám, že tento paskvil nikdy nevznikne – dva mosty, z nichž první byl odsunut z polohy toho druhého právě proto, aby nesloužil autům jako zkratka při ucpání Barrandovského, a ta pak nejela dále přímo na východ Jeremenkovou – nakonec by to odnesly zase jen tramvaje.
Ten most bude opravdu dobrý, doporučuji shlédnout jeho prezentaci zde:
https://youtu.be/fDA8IPl_ExU
Jméno bych mu dal po Havlovi.
Souhlasím, že architektura mostu je super! 😊 Už se na ten most nemůžu dočkat. Jsem jen trochu skeptický k designu pod mostem na podolské straně. Mám spíše raději kultivovanou náplavku jako je např. na Smíchově, nikoliv komplikovaný blázinec jako vychýlená lampa z mostu, který naopak působí řádně, nebo zavěšený lustr, který svým designem se hodí spíše do interiéru… v exteriéru ho nikdo nebude čistit, servisovat a obávám se, že v místě, kde do vzduchu bude lítat každou chvíli skateboard, dlouho tyto křehké atypy nevydrží. 😕 .. ale třeba se mýlím a design v prezentaci se vyvine v něco udržitelnějšího a… Číst vice »
Já bych taky čekal něco trochu přívětivějšího než betonvý plácek pod mostem. Chápu, že je to levné a nenáročné na údržbu, ale to neumíme něco lepšího?
Taky z toho mám radost. A ten kubisticky nádech je moc hezký.
ten naopak povazuju za kyc.
Není, do Prahy s obloukovými mosty se to nehodí, ze statického hlediska je to špatně úplně. Ale pořád lepší než ta šílenost, s kterou se do soutěže přihlásil Santiago Calatrava.