Začíná oprava Pražského okruhu u sjezdu na Barrandov za 240 milionů
Pražský okruh u sjezdu na Barrandov. Pramen: ŘSD
Po většinu doby bude doprava vedena v režimu 2/2 provizorní jízdní pruhy a rychlost bude snížena až na 60 km/h.
Bože, proč máme trpět za dalšího managera, který si nevšiml, že se v tomto úseku pražského okruhu objíždí uzavřený nájezd na Barrandovský most… ? Tímto je zcela jasné, že každé ráno ve směru od D1 bude před tunely masakr uz od Jesenice, tedy neskutečná kolona, a tím se zablokuje veškerá doprava směr Barrandov, směr D5 a směr letiště… Fuj.
Po většinu doby bude doprava vedena v režimu 2/2 provizorníMI jízdníMI pruhy a… (dal uz je to dobre).
Ach ten Cestin!
je to „režim dva plus dva provizorní pruhy“ takže je to správně
No já bych třeba „dva plus dva“ psal jako 2+2, tak jak to napsal autor to vybízí k úplně jiné početní operaci…
Uzavírat jižní obchvat Prahy by mělo být umožněno až po otevření severního obchvatu! Trvá to už několik let, kdy při jakémkoli problému na okruhu začnou sjíždět auta 3.5t, a někdy i kamióny, z D5 už v Rudné nebo Loděnici a totálně ucpou vesničky podél oruhu. Jakýkoli kolaps znamená ucpání i Plzeňské ul a Karlovarské ul. Jiná velkokapacitní trasa pro objetí Prahy neexistuje!
tahle taktika se tu aplikovala na d1 – a pak sw deset let opravovala za provozu.
chcete tedy okruh nechat rozpadnout, aby se pak zavrel uplne?
Oprava povrchu asi dává smysl, ovšem prodloužení připojovacího pruhu nikoliv. Češi něco takového neumějí používat. Obvyklá situace je, že se řidič OA snaží dostat co nejrychleji do levého pruhu. Takže tam denně (vyjma SO NE) dojde ke kolizi s kamionem, který v mrtvém úhlu to vozidlo nevidí. Pokud se mu ovšem podaří dostat se do levého pruhu, kousek za sjezdem se levý pruh zcela zastavuje a pravý se stává rychlejším. Proto se za sjezdem na Barrandov stávají často nehody v levém pruhu, kde vlivem nedodržení bezpečných vzdáleností dochází k nehodám. Řešením by byl dostatečně dlouhý kolektorový pás.
Bohuzel ceska klasika najedu tam hned jak zacne prerusovana cara, nevadi, ze ten pruh ma jeste 400m a nevadi, ze ja jedu 60, hlavne abych byl uz v tom pruhu. Ja vzdycky jezdim az na konec, zase na druhou stranu se takhle zbavim techto blbu, ktere pak legalne podjedu a nemusim se za nima zdrzovat.
spousta jich to pouzivat umi.
kvuli par blbcum ho nepodluzovat je nesmysl.
Nekomentuju čtvrtmiliardovou opravu po 14 letech po uvedeni do provozu. Ovšem pretezovani okruhu mezi exity Zlicin a Barrandov je zpusobeno především nedostavenou Radlickou radiálou. Co by při jeji existenci projelo od D5 na MO (a zpatky) po RR, to by nemuselo na D0 a BR…
ono nejen radlická, kdyby bylo hotová D0 severní část, taky by to bylo jiné…
Je to trochu zarážející, že nejnovější část se musí předělávat zrovna teď.
Jinak nejčerstvější info je, že RR se dodělávat nebude, jelikož ji skoro celou naprojektovali do tunelů a najednou zajistili, že je to tak drahé, že se jim to platit nechce. Tak zkouší vydírat stát, aby na to dal peníze 😀
Tak to je silně nešťastný souběh akcí. Hodně účastníků provozu objíždí přes Barrandov díky uzavřené nájezdové rampě na most ucpanou Strakonickou a protože dokončení rekonstrukce severní části Barrandovského mostu se z důvodu technických komplikací posouvá až na konec letošního roku, bude to dopravně obtížně řešitelný rébus.
Jo, tam už to docela chtělo…
Jo, chtělo, to bezesporu. Ale to načasování je nepochopitelné a vykazuje známky antimyšlení.
Jde o jednu z oficiálně prezentovaných doporučených tras při velkoakci Barranďák (s uzavřením dávno hotového nájezdu ze Strakonické!), jež se navíc – bohužel – protáhne.
Dále někdo právě zahájil totální blokádu Slivence (uzavírka tamní hlavní křižovatky) a původně předpokládaná oficiální objízdná trasa? Ano, přes uzavřený nájezd na D0 (km 15). Není kudy to objet, leda přes účelově zavedený „Průjezd zakázán pro nerezidenty“, aby Měšťáci měli žně. Kdo bydlí za čárou, má smůlu.
Průjezd zakázán je dost obtížně vymahatelná úprava.