Začaly práce na prodloužení čtyřpruhu v údolí Vsetínské Bečvy

Silnice I/57 na Valašsku. Úrovňové přejezdy zmizí. Pramen: ŘSDSilnice I/57 na Valašsku. Úrovňové přejezdy zmizí. Pramen: ŘSD

Stavba si vyžádá přesun fotbalového hřiště v Jablůnce, které leží přímo na plánované trase.

Odebírat
Upozornit na
guest
12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Cyril

Stavbu vítám, její přínos nijak nezpochybňuji…
…jen v tomto kontextu zamrzí ten střídavý třípruh mezi Úlibicemi a Žernovem…

Panoramix

Podle plánku je docela zvěrstvo stavět hned za sebou dva mosty přes Vsetínskou Bečvu, která tam má zrovna jednu zákrutu. Nebylo by efektivnější tu jednu zákrutu trochu narovnat do koryta a vedle ní postavit tu novou silnici normálně na náspu vedle železniční tratě? Nebo to by zase nerozdýchal nějaký „Patrik“ a vyřizování stavebního povolení by se táhlo další léta? Aniž bych toužil po návratu starých časů, tak si říkám, jak to mají nedemokratické režimy jednodušší, když si zamanou něco postavit. U nás se bere ohled na každého ptáčka a žabičku a přijímají se pak taková opatření, která jsou na první… Číst vice »

Jiří Kocurek

Řeka má tendenci se vracet do koryta. Zasypat nestačí, byla by v celé délce potřeba zárubní zeď mezi silnicí a vodou.
Krom toho … tohle fakt není důvodem, proč to jde pomalu.

vlachjan

Opravdu si myslíte, že zcela přetrasovat koryto řeky by bylo z hlediska vynaložených prostředků efektivnější, než dva relativně krátké a jednoduché mosty?

18,5 roku od schválení ZP máme ZS

Zdejší tempo ŘSD je vážně na OSTUDU. Několikrát odložené ZS ValMezu (6,6km) je už přesunuté až na r.2028 – je to teda aspoň leden 2028? Obchvat Bystřičky (3,6km) taky neminula taktika „předatujeme inf. leták a hotovo“, takže stejně jako loni a předloni čeká na ZP, skvěle!

Ještě by mě zajímalo, kam zmizel inf. leták těch 3km Vsetín-Semetín (spoiler: ještě jsem ho neviděl). ŘSD tam naměří v r.2020 16tis. vozidel denně a jediný upgrade je instalace radaru, kdy se ŘSD tváří, jako kdyby 2xÚK, rychl. omezení 50km/h a přechod pro chodce byly na výpadovce 1+1 při 16tis./den prostě běžný standard.

Jiří Kocurek

Vestín-Semetín je stavěné snad někdy roku 1990-92, k tomu leták nejspíš nikdy nebyl.

Jan

Často slýchám jaký jsou fotbalisti gumy, ale proti tomuhle se nešprajcli, takže jsou rozhodně vyspělejší živočišný druh než Míra z Brna…

Swariner

No nevím, jestli je tohle úplně dobrý příklad. Pokud vím, v rámci stavby jim postaví celý nový areál (což je fajn, samozřejmě), takže té ochotě bylo docela fest pomoženo.

Jan

Ani tento přístup státu bohužel nebrání části našich občanů šprajcovat se jen tak ze sportu…

Jirka

Super, konecne.. Vsetin a Valasske Mezirici to potrebuji jako sul.
Jen jsem zvedavy, jak dlouho, cti kolik desetileti, to jeste bude trvat, nez to dojde az k ValMezu a dale po obchvatu kolem samotneho ValMezu.

vlcacisko

Ano, konečně se to i u nás zas hýbe. Ale kdy se dočkáme pohodlné cesty mimo město mnoha kruháčů (dříve mnoha křižovatek) – ValMez, to se neodvažuji ani odhadovat…

Vzhledem k tomu, že se o tom mluvilo už před téměř třiceti lety, když jsem byl ještě středoškolák, tak bude štěstí, jestli se toho dožiju aspoň jako důchodce…

Jirka

je to bohuzel docela pravdepodobne..trva to silene dlouho, jednou za desetileti postavit dalsi kus..