Začaly práce na prodloužení čtyřpruhu v údolí Vsetínské Bečvy
Silnice I/57 na Valašsku. Úrovňové přejezdy zmizí. Pramen: ŘSD
Stavba si vyžádá přesun fotbalového hřiště v Jablůnce, které leží přímo na plánované trase.
Stavba si vyžádá přesun fotbalového hřiště v Jablůnce, které leží přímo na plánované trase.
Super by bylo, kdyby v rámci následující etapy, udělali zároveň tunel i pro železnici….bohužel to bychom nesměli být v Česku.
Za čí peníze? Peníze nerostou na stromech, jak si někteří zřejmě myslí.
Ale oni rostou na stromech. Pokud jste ve správné funkci, tak je můžete i vygenerovat jedním kliknutím v počítači.. Pouze tím trochu ztratí hodnotu ty, které jsou již v oběhu.
Ta úvaha napadla i SŽ (nabízí se to), ale zatím existuje asi jen základní studie (je na idnes). Přitom modernizace trati 280 (je v TEN-T) mezi Vs-ValMez se plánuje a s dnešní rychlovýhybkou by stačil i jednokolejný tunel. Pak si dokážu představit, že by zde zavedli těch „výhledových“ 140km/h, místo dnešních 80km/h (vzpomněl jsem si při tomto na článek na zdopravy z 2018: Maroko otevřelo první VRT pro 320km/h…).
Jestli má někdo novější info prosím o doplnění (nemluvím teď o tunelech u Hranic), díky
Napojení na D1?? 😂😂😂
Budeme šťastní,kdZ se dozijeme napojení na D48!
Však se ani žádné přímé napojení na D1 neplánuje, ale samozřejmě jen přes D48, to dá rozum…
Ono je to asi myšleno jako napojení na D1 směr Brno, byť přímé napojení na sever východním obchvatem Bělotína by bylo bylo potřeba již dnes. Nebo ještě lépe – od Dubu přímo k Mankovicím, případně obchvatem na Hladké Životice mimo souvislé zástavby kolem cesty Jičína a Kunína.
Stavbu vítám, její přínos nijak nezpochybňuji…
…jen v tomto kontextu zamrzí ten střídavý třípruh mezi Úlibicemi a Žernovem…
to jste zabloudil do nesprávné diskuse, ne? 😀
Spíše jste nepochopil pointu.
Podle plánku je docela zvěrstvo stavět hned za sebou dva mosty přes Vsetínskou Bečvu, která tam má zrovna jednu zákrutu. Nebylo by efektivnější tu jednu zákrutu trochu narovnat do koryta a vedle ní postavit tu novou silnici normálně na náspu vedle železniční tratě? Nebo to by zase nerozdýchal nějaký „Patrik“ a vyřizování stavebního povolení by se táhlo další léta? Aniž bych toužil po návratu starých časů, tak si říkám, jak to mají nedemokratické režimy jednodušší, když si zamanou něco postavit. U nás se bere ohled na každého ptáčka a žabičku a přijímají se pak taková opatření, která jsou na první… Číst vice »
Řeka má tendenci se vracet do koryta. Zasypat nestačí, byla by v celé délce potřeba zárubní zeď mezi silnicí a vodou.
Krom toho … tohle fakt není důvodem, proč to jde pomalu.
Opravdu si myslíte, že zcela přetrasovat koryto řeky by bylo z hlediska vynaložených prostředků efektivnější, než dva relativně krátké a jednoduché mosty?
Vážně si myslíte, že projektanti ŘSD jsou takoví nevzdělaní hlupáci, že potřebují Vaši amatérskou radu, které řešení je efektivnější?
Zdejší tempo ŘSD je vážně na OSTUDU. Několikrát odložené ZS ValMezu (6,6km) je už přesunuté až na r.2028 – je to teda aspoň leden 2028? Obchvat Bystřičky (3,6km) taky neminula taktika „předatujeme inf. leták a hotovo“, takže stejně jako loni a předloni čeká na ZP, skvěle!
Ještě by mě zajímalo, kam zmizel inf. leták těch 3km Vsetín-Semetín (spoiler: ještě jsem ho neviděl). ŘSD tam naměří v r.2020 16tis. vozidel denně a jediný upgrade je instalace radaru, kdy se ŘSD tváří, jako kdyby 2xÚK, rychl. omezení 50km/h a přechod pro chodce byly na výpadovce 1+1 při 16tis./den prostě běžný standard.
Vestín-Semetín je stavěné snad někdy roku 1990-92, k tomu leták nejspíš nikdy nebyl.
Tak je zcela evidentní a logické že by měl být čtyřpruh prodloužen až do Vsetína na MUK s I/69, ideálně však ještě o další 3km dále k odbočce na Karlovice, kde už výrazně klesají do té doby dost vysoké intenzity na hlavním tahu I/57… když už nic, tak aspoň dodělávají rampu Vsetín-Mostecká a bude z toho na I/57 plnohodnotná MÚK
Zkuste mrknou na server ŘSD sčítání dopravy, tam jsou data z covidového roku 2020. Jablůnkou projede v pracovní dny 14,5 tisíce aut denně, o víkendech cca 10 tisíc.
Ta nešťastná 50tka na obchvatu je opravdu ostuda. Napojení na ty 2 domky by se mělo udělat nějakým nadjezdem a jinak dodělat 4 pruhy.
Často slýchám jaký jsou fotbalisti gumy, ale proti tomuhle se nešprajcli, takže jsou rozhodně vyspělejší živočišný druh než Míra z Brna…
No nevím, jestli je tohle úplně dobrý příklad. Pokud vím, v rámci stavby jim postaví celý nový areál (což je fajn, samozřejmě), takže té ochotě bylo docela fest pomoženo.
Ani tento přístup státu bohužel nebrání části našich občanů šprajcovat se jen tak ze sportu…
Stejně jako v Postoloprtech nebo Dluhonicích.
Super, konecne.. Vsetin a Valasske Mezirici to potrebuji jako sul.
Jen jsem zvedavy, jak dlouho, cti kolik desetileti, to jeste bude trvat, nez to dojde az k ValMezu a dale po obchvatu kolem samotneho ValMezu.
Ano, konečně se to i u nás zas hýbe. Ale kdy se dočkáme pohodlné cesty mimo město mnoha kruháčů (dříve mnoha křižovatek) – ValMez, to se neodvažuji ani odhadovat…
Vzhledem k tomu, že se o tom mluvilo už před téměř třiceti lety, když jsem byl ještě středoškolák, tak bude štěstí, jestli se toho dožiju aspoň jako důchodce…
je to bohuzel docela pravdepodobne..trva to silene dlouho, jednou za desetileti postavit dalsi kus..
Tak volte takové politiky, kteří nebudou navrhovat/schvalovat zákony umožňující blokovat stavby v podstatě komukoliv. Ti samí politici, kteří slibují jak zrychlí stavby, totiž navrhují zákony, které umožňují neziskovkám, pseudoekologům apod. házet dlouhodobě vidle do schvalování staveb. A někdy ještě schválí i dotace takovým neziskovkám.