Začala stavba dalších osmi kilometrů dálnice D6
D6 Knínice - Bošov, vizualizace. Pramen: ŘSD/Pragoprojekt

Cena včetně oboustranné odpočívky Verušičky je 2,34 miliardy korun.
Cena včetně oboustranné odpočívky Verušičky je 2,34 miliardy korun.
Proč vždy projektují stání kamionu kabinou k dálnici? Ke zdroji hluku!
Je to úplně nepochopitelný. Snad ve všech okolních státech se nový odpočívky už řadu let staví tak, aby kamiony byly kabinou od dálnice. U nás se na to ještě nepřišlo, bohužel.
Je nějaký předpoklad, jak dlouho pojede bus Hradčanská – KV po dokončení D6?
Jak moc myslíte, a jestli vůbec, že uleví D6 přetížené D5?
Velmi málo řekl bych – ale své opodstatnění má i tak
Moc ne, ale prostor od Mariánských Lázní po Aš by mohla z D5 obebrat.
Díky Radku, jsi bůh!
Nechápu to Kupkovo tvrzení „… čímž de facto dokončíme D6 ve Středočeském kraji“.
De facto se používá, když skutečnost chcete popsat jako protiklad de jure. Kupka tedy říká, že té středočeské D6 bude ještě k dokonalosti něco scházet. Ale co?
Je to stejný případ vyjádření (v opačném smyslu) jako tvrdit, že rekonsterukce D1 je de jure hotová, protože most Šmejkalka do ní zařazen nebyl. Ale de facto ten most samozřejmě součástí D1 je, tudíž rekonstrukce D1 v úseku Praha – Brno hotová není.
Podle mapky je tam ještě jedna chystaná odpočívka, která se má realizovat později. Tak možná ta – dálnice bude určitě v pohodě použitelná bez ní, ale chystat ještě jedna stavba se tam bude.
Máte pravdu, ale spousta lidí to používá jako výplňkové slovo. Stejný osud potkal slovní spojení „v podstatě“, „v zásadě“ apod. Zase je to o mnoho lepší než „prostě“ nebo „jakoby“. 🙂
Já vám děkuji za vhled do duše autisty líznutého OCD. To musí být občas fofry mezi těma ušima, což?
Bude ještě chybět úsek těsně před Prahou – budoucí křižovatka s D0 a ten úsek kde je teď přechod pro chodce.
To si pletete s D7
Věděl by někdo důvod rozdílného počtu stání pro kamiony na levé a pravé straně? Pozemky?
296 mega na kilometr? Hezky pěkně!
#mátljebůh
Záleží na profilu krajiny. Kopce, údolí, řeky, jiné silnice či železnice, atd., atd..