posily_do_teamu

Začala stavba dalších osmi kilometrů dálnice D6

D6 Knínice - Bošov, vizualizace. Pramen: ŘSD/PragoprojektD6 Knínice - Bošov, vizualizace. Pramen: ŘSD/Pragoprojekt

Cena včetně oboustranné odpočívky Verušičky je 2,34 miliardy korun.

Odebírat
Upozornit na
guest
16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Rejpal

Proč vždy projektují stání kamionu kabinou k dálnici? Ke zdroji hluku!

PavelX

Je to úplně nepochopitelný. Snad ve všech okolních státech se nový odpočívky už řadu let staví tak, aby kamiony byly kabinou od dálnice. U nás se na to ještě nepřišlo, bohužel.

Svojšín

Je nějaký předpoklad, jak dlouho pojede bus Hradčanská – KV po dokončení D6?

Koro

Jak moc myslíte, a jestli vůbec, že uleví D6 přetížené D5?

Danny

Velmi málo řekl bych – ale své opodstatnění má i tak

Petr Šimral

Moc ne, ale prostor od Mariánských Lázní po Aš by mohla z D5 obebrat.

JirkaK

Díky Radku, jsi bůh!

Avoda

Nechápu to Kupkovo tvrzení „… čímž de facto dokončíme D6 ve Středočeském kraji“.

De facto se používá, když skutečnost chcete popsat jako protiklad de jure. Kupka tedy říká, že té středočeské D6 bude ještě k dokonalosti něco scházet. Ale co?

Je to stejný případ vyjádření (v opačném smyslu) jako tvrdit, že rekonsterukce D1 je de jure hotová, protože most Šmejkalka do ní zařazen nebyl. Ale de facto ten most samozřejmě součástí D1 je, tudíž rekonstrukce D1 v úseku Praha – Brno hotová není.

Jakub P

Podle mapky je tam ještě jedna chystaná odpočívka, která se má realizovat později. Tak možná ta – dálnice bude určitě v pohodě použitelná bez ní, ale chystat ještě jedna stavba se tam bude.

hroch.obojzivelny

Máte pravdu, ale spousta lidí to používá jako výplňkové slovo. Stejný osud potkal slovní spojení „v podstatě“, „v zásadě“ apod. Zase je to o mnoho lepší než „prostě“ nebo „jakoby“. 🙂

🦃 Krocan

Já vám děkuji za vhled do duše autisty líznutého OCD. To musí být občas fofry mezi těma ušima, což?

Ingip

Bude ještě chybět úsek těsně před Prahou – budoucí křižovatka s D0 a ten úsek kde je teď přechod pro chodce.

Martin

To si pletete s D7

haxor

Věděl by někdo důvod rozdílného počtu stání pro kamiony na levé a pravé straně? Pozemky?

VRTjecesta

296 mega na kilometr? Hezky pěkně!
#mátljebůh

Radek

Záleží na profilu krajiny. Kopce, údolí, řeky, jiné silnice či železnice, atd., atd..