Začala stavba dálnice kolem Slaného. Vznikne rozšířením stávajícího obchvatu
Zahájení stavby dálničního obchvatu Slaného (prosinec 2024). Pramen: ŘSD
Ve výstavbě tak už jsou všechny tři chybějící středočeské úseky D7. Otevřít by se měly v letech 2026 až 2027.
Ještě začít do konce roku D35 kolem Litomyšle a Pražský okruh a ta mapa české dálniční sítě ve výstavbě bude vypadat fakt nadějně.
13.12. je úřední termín na Litomyšl a D0 se oficiálně bude klepat 16.12. V obou případech už ale na celé trase řádí technika.
Který projekt SŽ odložila, přestože má všechna povolení, jen kvůli nedostatku peněz? Uveďte aspoň jeden.
Střelice – Zastávka o 3 roky oproti Brno-HH – střelice – resp. nejprve o dva, pak ještě o další jeden. Přitom územní rozhodnutí už někdy od roku 2018 + od začátku to bylo bráno jako jedna celistvá stavba k realizaci zaráz.
(resp. de iure neměla stavební povolení – to získala až na podzim 2021 https://www.omice.cz/assets/File.ashx?id_org=11119&id_dokumenty=4133, ale nic jí nebránilo v tom, zažádat o ně už o 2 roky dříve – ve stejné době jako pro úsek Brno-HH – Střelice, případně to vůbec nerozdělovat do dvou stavebních povolení)
Nemanice – Ševětín, teď se to snad rozjede. Ale nic to nemění na faktu, že SŽ má peněz dost, jen je rozhazuje za nesmysly.
V článku by mohlo být uvedeno, který pás je pravý…
Většinou se to bere od středu vesmíru, takže směrem z Prahy.
Od nultého km.
Je letos něco, co nevyhráli Swietelski?
Je letos něco, co nevyhrál Borovka?
Není ani v dalekém výhledu zkapacitnění až na hranice (třetí pruh ve stoupání, MÚK Křímov s odpočívkou)?
To by mě také zajímalo, ovšem nikde jsem o tomto záměru nic nenašel. Ale bylo by to fajn i vzhledem k šířce vozovky u hranic a navazující pěkně bundesky
Ta intenzita tam není taková, že by to bylo úplně nutné. A chtělo by to koordinovat s Němci, kteří mají hned za hranicemi obec a posléze asi tucet semaforů až k Zschopau.
Kdyby hrálo ŘSD a Dobrá Správa fotbal, tak by hoši z Dlážděné nestíhali ani faulovat.
A RSD musí odkládat připravený projekty, protože nejsou teď peníze…
SŽ už dávno měla stavět nové tratě Brno-Přerov a Plzeň-Bavorsko, i obyč trať ke Škodě v Solnici. A nic nemá připravené, povolení, projekty, nemá ani letos hotové. Příští rok zvládne začít akorát opravu té staré tratě z Plzně. A Brno-Přerov kopne někdy kolem 31.12. 2025
By přijeli pozdě, s vlastním rozhodočím, protože ten na hřišti je moc prořidičskej a řidiči na tribunách jim ubližují. Dokud se nezbourají řidičské tribuny, tak se hrát nezačne.