Za peníze z parkovného a pokut se v Brně předláždí ulice. Vznikne osm parkovacích míst
Masarykova ulice podle umělé inteligence DALL.E. Zdroj: Data.Brno.cz
Dlažba se opraví v Kobližné a Petrské ulici.
Dlažba se opraví v Kobližné a Petrské ulici.
Super krok… jen ta Kobližná mi přijde už nyní dobrá a zbytečná pro předělání. V Brně je více zanedbaných ulic, které by si zasloužily kultivaci.
Suverénně nejhorší je Moravák před ústím Joštovy. Tam je velkoformátová dlažba vyvalená každej rok. Poslední fungující povrch byl ten asfalt někdy v roce 2011. Tam to snad postavili na nějakým keltským pohřebišti a stihla je druidova kletba, nebo co…
Ten obrázek je mimořádně hnusný. Prosím, raději žádný, než tohle…
Tak Brno už řídí , podle obrázků umělá ińteligence, no ale ještě daleko potřebnější by to bylo v Praze. Už aby tam přišla.
Umělá inteligence by nebyla tak špatná, kdyby nebyla řízena přirozenou blbostí.
Fakt nechápu že napřed nevyřeší příčinu bídného stavu dlažby. Třeba na té Kobližné proč neudělat nějaké větší omezení? Není problém cestou z náměstí na Maliňák potkat několik dodávek a aut zásobování. Nemluvě o popelářských autech. Ta dlažba není stavěná na to aby se po ní proháněla 25 tunová auta, navíc odpad z různých obchodů a od občanů, sváží různé firmy, takže pohyb těchto těžkých aut se násobí. To fakt není normální.
Chceme na Velkym place vánoční strom? Chceme. Chceme přehlídku historických vozidel MHD? Chceme. Chceme tam mít co 3 týdny náklaďáky, co přivezou a odvezou scénu, stánky a toitoiky? Chceme.
Mimochodem, Velké plac…do mezery mezi vyvalenýma kostkama se mi vejde noha v zimních botách velikosti 46…
https://zdopravy.cz/za-penize-z-parkovneho-a-pokut-se-v-brne-predlazdi-ulice-vznikne-osm-parkovacich-mist-223278/#comment-1466996
Chtěl bych mít kouzelný proutek, jehož mávnutím bych lidem, jako vy, dokázal splnit jejich přání.
Protože dokud neprožijete alespoň pár dní ve světě, kde těžká doprava ani dodávky neexistují, zboží se nosí v nůších a odpadky se odváží v přívěsu za jízdním kolem, tak vás podobné nesmysly nepustí.
Doufám ale, že většina lidí se k dlažbě stále ještě nemodlí. Infrastruktura má sloužit a přizpůsobit se potřebám člověka, ne naopak.
Ano, infrastruktura a stroje mají sloužit potřebám člověka, ne aby se člověk přizpůsoboval autům. Zásobování opravdu nemusí vypadat tak, že dodávka zastaví přímo před obchodem. Zboží se nemusí nosit v nůších, existují věci jako vozíky, rudly apod. Zásobování také nemusí probíhat předem, stejnou cestou, jako chodí zákazníci. I odpad se dá svážet menšími auty, pokud je to potřeba. Opravdu se nemusí vše podřizovat autům.
Jistě, proto mají Vídni fuso/zoeller co váží 7 tun. Nebo třeba v Krakově sváží odpad mercedesy co se taky v klidu vlezou do 1/3 Brněnských popelářů. Za chvíli budou vánoce, zajeďte se podívat čím v civilizovaných městech naváží technika na náměstí a budete zírat. V Berlíně mají omezení na 12 tun, a v některých ulicích 3,5t. Ve Frankfurtu mají 7,5t. Pokud chcete vyjimku, zaplatíte ranec a ještě vám přesně řeknou kudy tam pojedete. Když jsme před prázdninama stavěli na náměstí v Bruselu montovanou dvoupodlažní stavbu tak tam byl celou dobu dozor co hlídal limity a to i u nasmlouvaného Manitou,… Číst vice »
Je vidět, že AI se má při generování technicky zaměřených obrázků stále co učit. Zas to ale hezky ukazuje, co vlastně dělá – obrázky na efekt, který na první pohled budí správný dojem, na druhý pohled jsou plné nesmyslů.
Stejně jako textové výstupy od AI.
Brno jde s dobou, používá AI. Je smutné, že tuhle technologii zatím v Čé eR využívá akorát Brno jako generátor přívětivých ulic a Tomio jako generátor billboardů…
Ještě bych byl při výběru pokut za špatné parkování důraznější. Platit dlažbu zničenou autíčkáři z peněz daňových poplatníků je pěkná volovina. Když zničíte někomu šroubovákem auto a chytnou vás dostanete flastra. Když zničíte autem chodník, tak vás málem vyzdvihují jako macho alfasamce. Přitom škoda na chodníku je větší než jedna poškrábaná kastle.
Ale jistě, samozřejmě že zase ubereme z veřejného prostoru pro auta. To by nebylo v Brně…
To, že jsou auta na prvním místě, bohužel neplatí jen v Brně, ale prakticky v celé ČR.
Ano, ale platí to jen ve velkých městech, zejména krajských. Některá malá města jsou v podstatě daleko progresivnější, ekologičtější, upravenější, a auta tam mají svá omezení. Ale tím nechci říct že to platí pro všechna malá malá města, to zdaleka ne. Je to tím, že nad řízením je tam dohled občanů, není tam všechno anonymní jako v krajských městech, samozřejmě totální chaos za neuvěřitelně obrovské peníze nás daňových poplatníků je v Praze. Vkrajskách městech je řízení anonymní, lidé jsou v averzi vůči vedením, a Praze je to ještě horší oto, že i ty nejstuidnější tahy vedení, tam profesionálně obhajují lidé,… Číst vice »
Proto tam bylo to „prakticky“ – najdou se čestné výjimky (které ovšem nejdou ani zdaleka do takového extrému, jako jde třeba podpora aut v Praze). Ale hledat ty výjimky je jak hledat jehlu v kupce sena. A nejde jen o města. Zatím co u dálniční sítě řešíme, proč ještě není hotová, u železničních VRT teprve řešíme, kdy se začne stavět.
coz je v poradku. Lidi tam chteji jezdit autem a parkovat, takze urady delaji presne to, co
maji.
Lidi tam chtějí i chodit a cítit se bezpečně. Takže to v pořádku není.
Asi zjevne moc ne – kdyby to bylo tak zadane, lidi si je tam zvoli.
Realita je nicmene takova, ze vsechny eko partaje jsou i na komunalni urovni zcela marginalni, takze preference obyvatel je jasna.
Budete se s tim muset smirit.
Dejme tomu. Pak ale nastane pět dalších případů, kdy se IAD naopak omezí.
Otázka je, jak jste přišel na to, že rozhodující věc, podle které se lidé rozhodují v obecních volbách, je to, zda někde bude chodník nebo parkoviště.
V tom případě jsou ti lidé dost hloupí. Kdyby si místo parkování přáli bazén v každé ulici, čokoládovou fontánu před každým domem a vrtulník do každé domácnosti, úřady jim to zařídí a nebudou pak muset řešit problémy s parkováním aut.
Už jsem se lek, že chcou rozkopat Svatopetrskou! Jo a ta třetí kolej z obrázku bude taky? 🙂
Masaryčka je ve skutečnosti užší než na obrázku, takže trojkolejka jen v případě, že přejdeme na užší rozchod i šaliny.
Tak tu ulici rozšíříme, AI to tak chtěla 🙂
(aneb fakt se nespoléhejme na výstupy AI, nebo špatně dopadneme. Umí sice super věci, ale fantomové odpovědi můžou být sakra mimo)