Za 11 dní hotovo. ŘSD ukázalo finální práce na další části D35

D35 Křelov - Slavonín. Foto: ŘSDD35 Křelov - Slavonín. Foto: ŘSD

Nový úsek D35 u Olomouce je pro řidiče v polovičním profilu otevřený od července.

Odebírat
Upozornit na
guest
18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jiří

Nešlo z toho nevyužitého kousku dálnice udělat letiště?

Zlámalík

Jsem rád, že nejsem jediný, komu ten kruháč přijde úplně na palici. To muselo stát úsilí, jak to udělat takto blbě.

B0R1S3K

Tak nějak nechápu, proč alespoň větev z dálnice na krouhač ve směru Ostrava – Globus, nemá jeden pruh na přímo. Absolutně zbytečně zpomalování, zastavení a pak opětovné rozjíždění. Nemluvě o tom, že před krouhač se moc aut nevleze. Tak snad to tam nebudou kolony a kolony. Ten kdo to tehdy navrhoval, tak by zasloužil. Ale chápu, že kdyby se do projektu teď zasáhlo, tak by ta dálnice byla kdoví kdy. Nicméně v tomhle místě bych v rámci modernizace na plnou šíří dálnice očekával nějaký upgrade.

Jirka

Za mě je škoda, že se ruší sjezd z dálnice u Křelova. Ta stávající silnice tam bude ve stávající podobě, tzn. 2+2 pruhy, zbytečná. Pokud by se jeden z těch pásů zrušil a vysázely by se místo něj stromy jako protihluková bariéra, bylo by to podstatně lepší.

Milan

je to v plánu (bude se rušit jeden dvojpruh)

petr.simek

Při pohledu na mapu by původní trasa R35 šla zrušit celá a otevřít to území výstavbě.

johny

A k čemu nám budou další satelity v polích?

petr.simek

Je to součást Olomouce.

TnM

Treba k reseni krize bydleni mladych rodin…?
Anebo cynicky – k naplneni kasy obce?

SYN

Však „při pohledu do mapy“… když se jeden pás zruší a bude z toho „jen“ trochu lepší krajovka, tak se klidně může výstavba citelně přiblížit, jen se nesmí povolit kadých 50 metrů nájezd do garáže…
Tím se tam toho území otevře celkem dost. A jižně od té silnice už by to bylo příliš blízko dálnici.

SYN

Zde je vidět jak si klidně lidi postaví barák i pár metrů od čtřpruhovky… no a co, trošku úprav a rozumného plánování… ano jistě, možná předjímali budoucí zeslabení provozu. Ale tím spíš bude dostatek zájmu poté co už zeslabení reálně nastane (tím pádem to bude jisté a ne jen slíbené).

https://mapy.com/s/nucaguhaju

Lipi

No to je tedy ale nepovedený kruháč.
Abych byl slušný, no hrůza.
Myslím, že o něm ještě hodně uslyšíme.

Jakob

Podívejte se na tu hrůzu na D55 u UH a další vznikla v Přerově 😉

bývalý volič ODS

Je to fakt katastrofální .. člověk bude muset hodně přibrzdit když bude chtít najet na kruháč.. zlaté kruháče u Ostravy na D1

TnM

Kdyby jen najet, ale hlavne vyjet!
Pri najezdu na kruhac muzete ridice upozornit snizenim rychlosti, vystrahou i stopkama… i kdyz to samozrejme bude dost nepredpokladane a nelogicke u dalnicniho sjezdu.
Ale kdyz pak jedete po kruhaci s takto velkym polomerem, kde to rozjedete i vysoko pres 50, tak asi necekate, ze vyjezd z toho kruhace bude zase na 20-30.

kozyjakovozy

jojo.. to musel projektovat pěkný l0faz

SYN

Jo, při podrobnějším pohledu… při vyjíždění z kruháče je to fakt slabomyslné takové hrátky. Je tam spousta místa, když už tak tam mohli dát krátký „odbočovací pruh“ aby bylo jasné kdo bude sjíždět a kdo pokračovat, a to i bez blinkrů které spousta lidí dává jen „aby se neřeklo“ a někteří vůbec…
Pak se dá při vyjíždění akceptovat i rychlost okolo 50kmh což rozhodně s ohledem na následující připojování na dálnici je vhodné, aby neprobíhalo „ze stoje“.

SYN

Hm, no, uznávám že se někdo musel hodně snažit aby připojovací větvě do kruháče ústily přesně 90° úhlem, i když to stojí víc asfaltu a víc manévrování…to už tam snad bylo jednodušší dát zpomalovací prahy??