Z vlaku přímo na autobus. Bratislava má první terminál integrované osobní dopravy

První bratislavský terminál integrované osobní dopravy. Zdroj: Ministerstvo dopravy SRPrvní bratislavský terminál integrované osobní dopravy. Zdroj: Ministerstvo dopravy SR

Zastávky v blízkosti přestupních uzlů mají usnadnit přestupy a zatraktivnit železniční dopravu.

Odebírat
Upozornit na
guest
27 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Hoermalmeister

A není to zrovna tady docela zbytné? O jedinou zastávku trolejbusu dál je zast. Vrakuňa. 3,9 milionu eur sice není žádný odvar, ale dalo by se použít i rozumněji

Patrick

Pôvodná zastávka Vrakuňa je dnešným dňom zrušená – bola od začiatku zamýšľaná ako dočasná. A jej obsluha MHD bola podstatne horšia (trolejbusy okolo nej nejazdili)

Karl vB.

TIOP, no, to je vskutku objevení Ameriky. 🙂
Až na to zastřešení peronu a protihlukovou stěnu se to nijak neliší od vlakové zastávky Litovel-město s přiléhajícím autobusovým nádražím.
https://1gr.cz/fotky/idnes/23/123/org/HAV7b3f693f33_Novautobusovndra1.jpg

Pavel

Proč tam proboha jsou ty protihlukové stěny? Vždyť k nejbližším panelákům to je přes širokou rušnou ulici desítky metrů.

Jaaa

Beton se platí. 😉

Kamui

Pozdě, ale přece.

David

Nebylo by dobrý, kdyby kromě toho přestupu tam byl i nějaký přirozený cíl cesty? V nedaleké Vídni u těch přestupů většinou bývá víc důvodů proč tam jet.

Samo

Wow, betónové nástupište bez akéhokoľvek napojenia na MHD (vrátane chodníka). Much impressive, very future, wow.

Jiří Kocurek

Chodník tam je, jen to trojmadovlé zábradlí vzor SŽ má bílou barvu.

Patrick
Jiří Kocurek

Jo takhle. Tak to je na ránu.

Karl vB.

Není tam ta spodní trubka třeba z důvodu požadavku vozíčkářů?

Karl vB.

Docela by mně zajímalo, kdo a jakým způsobem bude vymáhat respektování těch 5 veledůležitých zákazů na informační ceduli….
https://www.rtvs.sk/media/a501/image/file/1/0990/20240107-tiop-vrakuna-01054531.jpg
Možná proto vydlážděný „trojmadlový koridor“ preventivně ústí do drobného štěrku… 🙂
Toto geniální řešení by si zasloužilo patentovat.

Twix

To je taký slovenský štandart, že komunikace k zákazníkovi je z větší části tvořena zákazy, povinnostmi a sankcemi.
Ale účinné to bude, na elektrokoloběžce bych se na ten štěrkový retardér neodvážil.

Petr

Skvělý nápad.Pojedou se někteří naši starostové podívat?

Jiří Kocurek

Že by třeba z Kolína? https://mapy.cz/s/materefamo

Anonymní alkoholik

Až mi slza ukápla z toho, jak to tam v roce 2022 ještě vypadalo relativně čistě :'(

Petr

Zdice, mají také super terminál.

MRC

Pročpak? I u nás to na některých místech funguje… Svoboda nad Úpou, Semily, Praha – Rajská zahrada… A konec konců, spousty železničních stanic má autobusová nádraží či zastávku autobusu hned před nádražní budovou…

Petr

Protože v zahraničí je tráva zelenější. Přeci nebudou kopírovat to co je ve vedlejší obci, stejně spolu nemluví. 😀

Petr

Vytipované přednostní lokality pro zřízení dopravních terminálů:
Priorita 1:
Benešov, Beroun, Čáslav, Čelákovice, Hořovice, Kolín, Kladno, Kralupy nad Vltavou, Kutná
Hora hl.n., Lysá nad Labem, Mělník, Milovice, Neratovice, Nymburk hl.n., Poříčany, PrahaDlouhá Míle, Praha-Klánovice, Praha-Uhříněves, Roztoky u Prahy, Říčany, Sázava-Černé
Budy, Strančice, Týnec nad Sázavou
Priorita 2:
Brandýs nad Labem, Čerčany, Černošice-Mokropsy, Dobřichovice, Hostivice, Měchenice,
Mnichovo Hradiště, Rudná, Řevnice, Slaný, Stará Boleslav, Stochov, Úvaly, Vrané
nad Vltavou, Vraňany, Zdice

Roman

U nás takové věci dávno fungují.

Jan

To nie je 20 rokov po vstupe do EÚ vôbec špatné…

Jiří Kocurek

Mám takové tušení, že lidi by to uvítali nezávisle na EU, totiž dávno před vstupem Slovenska do ní. V jednom nejmenovaném městě platily vlakové jízdenky na přípoj trolejbusem už před revolucí, aby se v okrajových časech nemusela pálit nafta vedle drátů.

Průvodce původní Aleš

Máte na mysli Zlín?

Jiří Kocurek

No něchtěl jsem moc ukazovat, ono to Zlínské nádraží je ostuda.