Z vlaku přímo na autobus. Bratislava má první terminál integrované osobní dopravy
První bratislavský terminál integrované osobní dopravy. Zdroj: Ministerstvo dopravy SR![První bratislavský terminál integrované osobní dopravy. Zdroj: Ministerstvo dopravy SR](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2024/07/tiop.jpg)
![První bratislavský terminál integrované osobní dopravy. Zdroj: Ministerstvo dopravy SR](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2024/07/tiop.jpg)
Zastávky v blízkosti přestupních uzlů mají usnadnit přestupy a zatraktivnit železniční dopravu.
A není to zrovna tady docela zbytné? O jedinou zastávku trolejbusu dál je zast. Vrakuňa. 3,9 milionu eur sice není žádný odvar, ale dalo by se použít i rozumněji
Pôvodná zastávka Vrakuňa je dnešným dňom zrušená – bola od začiatku zamýšľaná ako dočasná. A jej obsluha MHD bola podstatne horšia (trolejbusy okolo nej nejazdili)
TIOP, no, to je vskutku objevení Ameriky. 🙂
Až na to zastřešení peronu a protihlukovou stěnu se to nijak neliší od vlakové zastávky Litovel-město s přiléhajícím autobusovým nádražím.
https://1gr.cz/fotky/idnes/23/123/org/HAV7b3f693f33_Novautobusovndra1.jpg
Proč tam proboha jsou ty protihlukové stěny? Vždyť k nejbližším panelákům to je přes širokou rušnou ulici desítky metrů.
Beton se platí. 😉
Pozdě, ale přece.
Nebylo by dobrý, kdyby kromě toho přestupu tam byl i nějaký přirozený cíl cesty? V nedaleké Vídni u těch přestupů většinou bývá víc důvodů proč tam jet.
Wow, betónové nástupište bez akéhokoľvek napojenia na MHD (vrátane chodníka). Much impressive, very future, wow.
Chodník tam je, jen to trojmadovlé zábradlí vzor SŽ má bílou barvu.
Áno, je tam chodník… https://imhd.sk/ba/galeria-media/320456/Cez-%C5%A1trk-k-n%C3%A1stupi%C5%A1%C5%A5u
Jo takhle. Tak to je na ránu.
Není tam ta spodní trubka třeba z důvodu požadavku vozíčkářů?
Docela by mně zajímalo, kdo a jakým způsobem bude vymáhat respektování těch 5 veledůležitých zákazů na informační ceduli….
https://www.rtvs.sk/media/a501/image/file/1/0990/20240107-tiop-vrakuna-01054531.jpg
Možná proto vydlážděný „trojmadlový koridor“ preventivně ústí do drobného štěrku… 🙂
Toto geniální řešení by si zasloužilo patentovat.
To je taký slovenský štandart, že komunikace k zákazníkovi je z větší části tvořena zákazy, povinnostmi a sankcemi.
Ale účinné to bude, na elektrokoloběžce bych se na ten štěrkový retardér neodvážil.
Skvělý nápad.Pojedou se někteří naši starostové podívat?
Že by třeba z Kolína? https://mapy.cz/s/materefamo
Až mi slza ukápla z toho, jak to tam v roce 2022 ještě vypadalo relativně čistě :'(
Zdice, mají také super terminál.
Pročpak? I u nás to na některých místech funguje… Svoboda nad Úpou, Semily, Praha – Rajská zahrada… A konec konců, spousty železničních stanic má autobusová nádraží či zastávku autobusu hned před nádražní budovou…
Protože v zahraničí je tráva zelenější. Přeci nebudou kopírovat to co je ve vedlejší obci, stejně spolu nemluví. 😀
Vytipované přednostní lokality pro zřízení dopravních terminálů:
Priorita 1:
Benešov, Beroun, Čáslav, Čelákovice, Hořovice, Kolín, Kladno, Kralupy nad Vltavou, Kutná
Hora hl.n., Lysá nad Labem, Mělník, Milovice, Neratovice, Nymburk hl.n., Poříčany, PrahaDlouhá Míle, Praha-Klánovice, Praha-Uhříněves, Roztoky u Prahy, Říčany, Sázava-Černé
Budy, Strančice, Týnec nad Sázavou
Priorita 2:
Brandýs nad Labem, Čerčany, Černošice-Mokropsy, Dobřichovice, Hostivice, Měchenice,
Mnichovo Hradiště, Rudná, Řevnice, Slaný, Stará Boleslav, Stochov, Úvaly, Vrané
nad Vltavou, Vraňany, Zdice
Jeětě jsem zapoměl zdroj. https://www.dataplan.info/img_upload/7bdb1584e3b8a53d337518d988763f8d/dopravni_plan_stc_kraj_2016_2020.pdf
U nás takové věci dávno fungují.
To nie je 20 rokov po vstupe do EÚ vôbec špatné…
Mám takové tušení, že lidi by to uvítali nezávisle na EU, totiž dávno před vstupem Slovenska do ní. V jednom nejmenovaném městě platily vlakové jízdenky na přípoj trolejbusem už před revolucí, aby se v okrajových časech nemusela pálit nafta vedle drátů.
Máte na mysli Zlín?
No něchtěl jsem moc ukazovat, ono to Zlínské nádraží je ostuda.