Z Vídně se bude v zimě létat do 166 destinací, domácí Austrian obslouží 86 z nich
Letadla společnosti Austrian Airlines na vídeňském letišti. Zdroj: Austrian Airlines
Ryanair s Wizz Airem umístí na zimu ve Vídni dohromady 24 letadel.
Mne nejak nesedi ten soucet: 86+56+23=165, tedy zbyva 1 destinace na ostatni do celkoveho poctu 166 🤔
Nebo je to mysleno, ze 166 destinaci ma byt jen pro tyto tri?
Předpokládám, že do některých létají z té hlavní trojky dva nebo tři, takže se to takto sčítat nedá. A destinací, kam nelétá z těch tří nikdo nelétá, je tedy víc než ta jedna.
19 letadel, to je solidní základna. To je cca 57 letů denně. Na to, že většina zdejších odborníků by s nima nikdy neletěla 😁.
Jinak se těším na pravidelnou debatu Vídeň vs. Praha 😁
Tak Laudu kupovali právě proto, že získali hub i s letadly. Když se navíc stáhli z Düsseldorfu, má tu Lauda všechno na jednom místě.
Jinak kromě pomyslné (rozuměj smyšlené) „většiny zdejších odborníků“ je tu spousta pasažérů, kteří létají podle potřeby třeba i s Ryanair, ale nemusí z toho povinně ryčet nadšením. K nim patřím i já, třeba naposledy jsem letěl tam s Ryanair a zpět s Austrian, kdybych si mohl zvolit data sám, volil bych určitě o fous dražší Austrian.
Vídeň vs. Praha je mrtvá větev diskuze.
Upřímně debatu Praha vs. Vídeň nechápu. Co je tam ke srovnávání? Města jsou možná trochu podobné, ale jedno má velké mezinárodní letiště se síťovým dopravcem a kupou mezikontinentalních spolu a druhé je regionální letiště s úplně jiným zaměřením.