Z Přerova budou řídit provoz na více tratích. Správa železnic soutěží miliardové rozšíření CDP

Vizualizace nové budovy CDP Přerov. Foto: Moravia ConsultVizualizace nové budovy CDP Přerov. Foto: Moravia Consult

Odhadovaná cena za stavbu za necelé dva roky výrazně stoupla.

Odebírat
Upozornit na
guest
36 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Výletník

Další budova s xx počtem zařízení, které budou potřebovat udržovat… Jaká je kapacita údržby v daném místě? Stejně tristní jako v Praze? Zařízení více a více a lidí, kteří se o to budou starat ze začátku za platovou třídu 7, po x letech za třídu 8 a následně třídu 9 a 10 (max), méně a méně. Jedná se zejména o energetiku (SEE) a sdělovací a zabezpečovací zařízení (SSZT). No, uvidí se.

Szony

Myslím si že by bývale udělaly lépe kdyby místo stavby 2 nových budov postavily nové CDP v České Třebové a znovu přerozdělily řízené tratě.

Lukáš

V rezervě pro VRT budou dlouho bydlet jen myši.

MacD

A na zničení už budou potřeba dva Irisy nebo to zvládne jeden?

Jaaa

Zvládne to chlap se štípačkama nebo s kanystrem benzínu.

JendaVenda

Nejde jen o to, že to zničí jedna raketa, ale rovnou vezme sebou 1/3 personálu potřebného pro nouzovou obsluhu.

Emi

Hezké, jen by mě zajímalo, kde vezmou tolik zaměstnanců, kteří budou schopni něco takového zvládat (práce je to fakt náročná) 🙂 místo místních lidí, kteří bydleli v okolí nádraží, nebo přímo na nich, budou v lepším případě dojíždět z nesmyslných míst, jako třeba z Jablunkovska. Doufám, že počítají s pořádanými nocležnami/odpočinkovými místnostmi 🙂

Oreo

Životnost na CDP je pry tři roky

Jaaa

Čemuž odpovídá kvalita poskytovaných služeb. Vyždímat a zahodit.

Lukáš

To by asi měli ještě letos na Ferdinandce zastavit provoz.

Jaaa

Ferdinandku řídí Přerov…

Jirka z UL

Nestává se železnice na našem území nějak až moc zranitelná a to nemluvím o povětrnostních podmínkách. Neztrácí už SŽ přehled co se na takových místech vůbec děje? Sice to není z CDP Přerov, ale z Balabenky – včera Krušnohor poskakoval už z Balabenky až do Prahy ale hlavně stání v tunelu. Super zážitek, když máte pak přestup skoro na krev a z toho pak i návazný. Naštěstí byla sdílná paní z mimibaru, že teď je to skoro pořád. Podle ČD vlak už dojel k nástupišti a nezájem, že tak to není. Navíc v tunelu není signál, takže prý minulý týden… Číst vice »

Francimor

Přestup na krev v Praze si může naplánovat jen blázen. Krom toho máte v JŘ jasně napsáno že v Praze hl.n. I jiných vlaky na sebe nečekají.

Frantisek X

Přípoje i „přípoje“ plánuje objednatel a následně plánovač. Navíc byste si pro případ větších zpoždění musel všude nechávat pro jistotu dvě hodiny (častý interval při těsných přípojích), to chcete nabízet komu? Ještě tak v čase oběda s možností rychlého občerstvení, pokud by se tento nestihl.

Francimor

Taky nemluvím o „všude“ ale o Praze, kde žádné přípoje zajištěny NEJSOU.

luzkovyvagon

Nedávno mi ujel přípoj Západní expres v Plzni, čekal jsem dvě hodiny na další, který na zpožděný rychlík od ČB pro změnu čekal, ale nikdo z něj nepřestoupil. Tudíž jsme měli opět zpoždění i s dalším Západním expresem a v Chebu ujel přípoj na Plesnou. Takže pro příště vyjíždím z ČB místo v 06:00, raději rychlíkem ve 02:00 abych byl na místě včas 😀

Francimor

O ničem takovým nemluvím

Pája

To je na denní dojíždění moc praktické 🤣

Jaaa

Ano, jenom alibismus výše jmenovaných, když je to HLAVNÍ PŘESTUPNÍ UZEL REPUBLIKY.

DavidS

Tím spíše, by vlaky neměly čekat, protože pak to zpoždění přenesou akorát dál.

Jaaa

Ne. 😉

mlokXCM

A jaká je souvislost s tím CDP?

Mairoslav

To stejné se děje při jízdě sc 516, z Ostravy jedete v pohodě, dojedete do Kolína, tam před vás pustí nesmylně ponlý regiojet, dojedete do Libně, v 8:16 a říkáte si, super stihnu vázaný vlak EC do Hamburku, a co udělá slavná spržel poskakujete do tunelu, tam preventivně Vás zaseknou a dojedete na přestup 8:24, a hlavně tyto jízdenky vydal automat ČD, takže by měl být přestup zajištěn, není, já bych sice takto nikdy nejel, ale co banda cyklistů, kterým takto vydali jízdenky, naštěstí to stihli, ale jedno je jasné, že ti co řídí provz jsou největší škodnou na železnici,… Číst vice »

parmezano

Někde jsem zahlídl , že z Přerova to bude řízený po Luleč a zbytek bude řízené z Brna , pohovostní výpravčí má být v Nezamyslicích

Pavel

Pepo 😁 vše z Přerova, pohotovostní nevím

Daniel

Pro srovnání jak staví soukromý investor. Cena třicetipatrové V Tower v Praze na Pankráci byla 3 miliardy.

Honza

a to se dá srovnávat? jde o stejnou cenovou hladinu a podobnou komplexnost? Neříkám že cena zde uvedená je malá, nebo vysoká to opravdu neumím posoudit. Ale toto porovnání mi přijde jako „výkřik do tmy“.

nowas

To je jen vysoká bytovka.

Francimor

Taky v tom je zabezpečovací zařízení za miliardu?

Kubrt

Výstavba v letech 15-18, ale zejména – úplně mimo srovnání z hlediska instalovaných technologií.

DavidS

Jeden z těch soukromých investorů respektive vlastník projektu zmíněné budovy taky zkrachoval…

Lukáš

A je tam taky tolik IT techniky?

Jaaa

Od správných dodavatelů? 😉

(Jako sorry, ale pokud běžný rackový 1GB/s switch stojí na dráze 60 k + “instalace” – rozuměj jednoduché zapojení a otestování – za 10 k, zatímco běžně na trhu je za čtvrtinu, tak se nejde divit takovým cenám).

lokodepo

A to je teprve začátek….

Frantisek X

To už je jen pokračování procesu centralizace. S průvodními jevy typu prodlužování dojezdu na místo potřeby, když cokoli selže. Má to jistě i výhody, ale jako všude – odtud potud. Nu, uvidíme…

Jaaa

Jj, výhody jsou do první krize. Ale škody SŽ nikomu neplatí, takže…