Z Prahy do Košic každý den. Ryanair opět slibuje navýšení provozu
Z Prahy do Košic od března každý den. Zdroj: Letisko Košice

Košickému letišti přibude také nová linka do Malagy.

Košickému letišti přibude také nová linka do Malagy.
Tak teď ještě Poprad. Hlavně, že máme z Prahy několik dopravců do Bukurešti, linky do Skopje, Jerevanu nebo Poznani. Ale pod Tatry, které jsou mimořádně oblíbený cíl, se musí autem nebo vlakem. A lidí z okolí Popradu je v Praze taky opravdu hodně.
Tak v Košicích pracuje hromada Pražáků a další druhá hromada by tam ráda pracovala, takže za mě super. Tady ta linka se uživí jak nic
Jj, to je pro prazaka terno, pracovat v totalitním state na chudem východě země 😀 A bacha na chodníku, abyste nešli rychleji než 6 km v hodině, protože pak vás Lubomír, který to bohužel myslel Vážně zabásne 😀
Jeste by si mohli udelat i Slovensky zivnostak, ne? 🙂
To jsem zvědav co přibude v Brně, Ostravě a Pardubicích.
Z Pardubic asi nic, tam přidal linku už na ZLŘ a asi ani není úplně spokojen s obsazeností některých linek, zejména Gironu prodává pořád levně (pro nový LLŘ ji má nahraniú jen od června do září, naopak Ostrava-Girona je nově celoroční). Navíc teď nemá ani nahrané lety na duben a květen do Alicante a na Mallorcu (v případě Alicante to nechápu, když létá i v zimě a najednou by to přerušil, ale možná to souvisí s propsáním minulého LLŘ, kdy se začínalo v červnu kvůli rekonstrukci a Ryanair to jen „tupě“ zkopíroval, nebo to je prostě tím, že se mu… Číst vice »
Aniž bych Košice chtěl nějak hanit, tak takový spoj v tomto taktu nedává smysl. Co by dělal pražák v Košicích? A co by dělal Košičan v Praze, když může letět do nějakého opravdového velkoměsta.
Ta linka lieta uz niekolko rokov a vzdy ked som letel lietadlo bolo plne.
V Prahe ziju dlhe roky vysoke tisice kosicanov, solidna cast z nich uz bude mat spolocne rodiny na oboch stranach. Ten let je plny od momentu kedy zacal lietat (hoc uz davno nebyva lacny), a tazko sa tomu divit – Ryan preberal miesto po CSA, ktore tuto linku lietalo takmer 100 rokov.
Košice boli z Prahou vždy prepojené, jak letecky tak vlakmi. Východniari nie sú len v Bratislave ale aj v Prahe 😀
Pokud vám přijde, že se taková linka nemůže uživit z důvodu nedostatečné poptávky po turismu mezi Prahou a Košicemi, zkuste popremyslet z čeho žije třeba linka Lublin – Dublin.
Vážně trpíte pocitem, že tu linku využijí jen Pražáci a Košičané? Ach jo …
No upřímně, linka je z naproste většiny pro lidi, co mají rodinu v Košicích či okolí a pracuji v Praze, případně dal na západě Čech. Nikdo jiny moc nemá proč tím lítat, co by člověk co tam nema rodinu dělal v Košicích? Jednou na výlet podívat se ok, ale jinak? Ale i tak má linka velký potenciál a obsazenosti je to vidět, ne každý se chce třapat vlakem, zvlášť, když jízdenky jsou mnohdy v ceně letenek
Hned vedle Košic je země s čtyřiceti milony obyvatel, a dalšími dvaceti rozesetými různě po Evropě. Shodou okolností se přímo z té země nyní létat nedá…
Ono se není čemu divit, počet zejména mladých lidí zdrhajicich z Ficovy totality bude stále přibývat a tahle linka je na občasné návštěvy rodiny co na Zlovensku zbyla ideální. Tzn poptávka zcela jistě bude.
Taky bych nečekal, že tam bude v letadle nějak víc lidí, co umí vyslovit ř.
By se možná uživil i Praha-Poprad, spolehlivost železnice neni nic extra.
To leda turisticky, ale na denní bázi určitě ne, možná tak v sobotu ráno na výlety do Tater? Nevím…To spíš letět do Košic a pak ten kousek vlakem.
Aj v okoli Popradu sa najde dost ludi co pracuje/studuje v Prahe + turisti z CR do Tatier. Tak 2x za tyzden na predlzeny vikend by sa uzivila.
Nebude. Když vidím, co se začíná dít tady, tak začnou létat někam jinam. Bohužel.
Hele ať je Babis a spol jaký chcou, pořád to neni tupá proruska svoloc typu Blboš Dlaha, Matúš Pokaž Všetko, vyfetlý Kaliňák, kapitán Danko či vzáááácná blonďatá peacha aka ministerka kultúry. Na tuhle skvadru ta naše vznikající vláda pořád ještě zdaleka nemá. 😀 Naštěstí.
Myslím že od Motoristov ale aj SPD prídu tiež veľmi zaujímavé osobnosti 😉 Rozdiel vidím skôr v tom že ČR je inštitucionálne oveľa silnejšia a má robustnejšie ústavné zriadenie takže to za štyri roky nejde rozmontovať až tak veľmi ako v prípade Slovenska.
Ty časy, nejsou vůbec špatné.
no čo sa týka letu je to fajn, ale urobiť letový poriadok a netrafiť ani dva dni v týždni v ten istý čas v oboch smeroch, tak to je teda fakt umenie….Niežeby musel letieť každý deň v rovnakom čase, je jasné že to lietadlo točí rôzne linky, ale teda aspoň tam, kde to bolo približne pri sebe to trafiť na ten istý čas sa hádam dalo (streda a piatok napr. o 19.00 a v sobotu a nedeľu napr. 10.30, no ale oni plánujú…)
Jasné, FR si bude znižovať utilizáciu lietadla okolo ktorej sa točí polovica jeho biznis modelu, len aby to autistickým šotoušom lepšie vyzeralo v tabuľke.