Z Prahy do Dubaje se bude létat častěji, flydubai navýší počet letů

Boeing 737 společnosti flydubai v Praze. Pramen: Letiště PrahaBoeing 737 společnosti flydubai v Praze. Pramen: Letiště Praha

Letový řád doplní nové ranní lety.

28 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ivan_pha

Nelétali před covidem také v některé dny 2x denně?

TDK747

Emirates ano. Flydubai myslím ne

tom

Naprosto děsivej a předraženej lowcost s líným nepříjemným personálem. Nebrat!

Gajda

A oni se někde chlubí tím, že by byli 5* aerolinka? Jsou nějak zásadně horší jak SmartWings? Nemají i v 737M business co není jen vyblokovaný prostřední místo?

Lukáš

Vyblokované protřední místo nemají

tom

Já o voze, vy o koze. Chtěl jsem varovat, že na trase do Perského zálivu, kam létá za stejné peníze Emirates, Qatar
a nově Etihad s widebody a špičkovými službami, cabin crew
na úrovni, je nesmysl letět 7 hodin v MAXU, kde dostanete kalíšek vody. Ale kdo chce kam….

Air Traveller

mylite se. ceny flydubai jsou nizsi, nez jejich 5* konkurence.

tom

o moc zase ne, a kvalita tedy diametrálně odlišná

Karel

Zásadně horší asi nejsou, ale jsou zásadně dražší.

Ivan_pha

Tenhle lowcost má stále více služeb, než většina evropských aerolinek.

tom

Jakých?

Milan

A kterou společnost tedy brát?

tom

Na dlouhé lety jsou lowcost aerolinky s úzkotrupými letadly
(b737, a320) za trest. Do středomoří 2-3 hodiny ok, na lety 6-12 hodin Emirates, Qatar, Etihad, Oman Air, Turkish….

Air Traveller

a v cem jsou za trest? tedy krom “malo zachuuudkuuu”?

tom

nepohodlné sedačky s malými roztečemi, minimální servis, nepoživatelné jídlo….

Air Traveller

ani jedna z techto veci nesouvisi s tom, jestli je to narrowbody nebo widebody.

tom

to tedy souvisí, kvalita cestování je ve widebody obecně vyšší, narrow body jsou většinou dobytčáky na krátké vzdálenosti

Apex

Tři poznámky:
flydubai se sami brání označení low cost, považuji se za hybrid, ať už tím myslí cokoliv.
S narrow body do PRG létali třeba i QR…
Lety kolem 6 hodin není možné už dnes považovat za dálkové.
Celkově je to daň za rozvoj letecké techniky. Tím, že dnes jsou narrow body schopné létat bez problémů tyto vzdálenosti, tak z ekonomického hlediska nasazení takového typu dává smysl.

Air Traveller

tak znovu 🙂 v cem se to narrow body lisi od widebody?

vsechny ty tri veci, ktere jste zminil, jsou nezavisle od sirky trupu.

tom

ale tady nejsme ve škole, pane učiteli 🙂

Air Traveller

to sice nejsme.

tim spis by tu clovek cekal objektivni argumentaci a ne jen dojmologii nezakladajici se na realnem zaklade 🙂

faktem ale je, ze i v narrow body muzete mit (a u rady klasickych dopravcu mate) na dalkovce normalni sezeni, jidlo a normalni servis.

a naopak, jsou aerolinky, u kterych ve widebody mate minimalni roztece, nulovy servis a zadne jidlo.

pan vajicko

Aniž bych chtěl v této debatě stát na jedné nebo druhé straně, tak za sebe odpovim: wide mi vyhovuje a cítím se na letu výrazně lépe, ježto mám téměř 2metry a sedět nevydržím dlouho. Ve wide chodím jak tygr v kleci sem jednou uličkou a tam druhou. V narrow to nelze praktikovat, tam pořád jezdí vozík. Zbývá mi jen stále vstávat, protahovat se a hned si zase sedat.

Air Traveller

vzdyt ve widebody jezdi vozik uplne stejne 🙂

Ondřej

Ale evidentně si to svou klientelu nachází, když budou přidávat lety

tom

každé zboží má svého kupce, za mě škoda peněz

Jobi

Kdyby aspoň měli WiFi na palube.. Takto se nedá pracovat

Air Traveller

lette emirates 🙂 co vam brani?

Jobi

To že ti lítají špatně casy