A oni se někde chlubí tím, že by byli 5* aerolinka? Jsou nějak zásadně horší jak SmartWings? Nemají i v 737M business co není jen vyblokovaný prostřední místo?
Já o voze, vy o koze. Chtěl jsem varovat, že na trase do Perského zálivu, kam létá za stejné peníze Emirates, Qatar
a nově Etihad s widebody a špičkovými službami, cabin crew
na úrovni, je nesmysl letět 7 hodin v MAXU, kde dostanete kalíšek vody. Ale kdo chce kam….
Na dlouhé lety jsou lowcost aerolinky s úzkotrupými letadly
(b737, a320) za trest. Do středomoří 2-3 hodiny ok, na lety 6-12 hodin Emirates, Qatar, Etihad, Oman Air, Turkish….
Tři poznámky:
flydubai se sami brání označení low cost, považuji se za hybrid, ať už tím myslí cokoliv.
S narrow body do PRG létali třeba i QR…
Lety kolem 6 hodin není možné už dnes považovat za dálkové.
Celkově je to daň za rozvoj letecké techniky. Tím, že dnes jsou narrow body schopné létat bez problémů tyto vzdálenosti, tak z ekonomického hlediska nasazení takového typu dává smysl.
Aniž bych chtěl v této debatě stát na jedné nebo druhé straně, tak za sebe odpovim: wide mi vyhovuje a cítím se na letu výrazně lépe, ježto mám téměř 2metry a sedět nevydržím dlouho. Ve wide chodím jak tygr v kleci sem jednou uličkou a tam druhou. V narrow to nelze praktikovat, tam pořád jezdí vozík. Zbývá mi jen stále vstávat, protahovat se a hned si zase sedat.
Nelétali před covidem také v některé dny 2x denně?
Emirates ano. Flydubai myslím ne
Naprosto děsivej a předraženej lowcost s líným nepříjemným personálem. Nebrat!
A oni se někde chlubí tím, že by byli 5* aerolinka? Jsou nějak zásadně horší jak SmartWings? Nemají i v 737M business co není jen vyblokovaný prostřední místo?
Vyblokované protřední místo nemají
Já o voze, vy o koze. Chtěl jsem varovat, že na trase do Perského zálivu, kam létá za stejné peníze Emirates, Qatar
a nově Etihad s widebody a špičkovými službami, cabin crew
na úrovni, je nesmysl letět 7 hodin v MAXU, kde dostanete kalíšek vody. Ale kdo chce kam….
mylite se. ceny flydubai jsou nizsi, nez jejich 5* konkurence.
o moc zase ne, a kvalita tedy diametrálně odlišná
Zásadně horší asi nejsou, ale jsou zásadně dražší.
Tenhle lowcost má stále více služeb, než většina evropských aerolinek.
Jakých?
A kterou společnost tedy brát?
Na dlouhé lety jsou lowcost aerolinky s úzkotrupými letadly
(b737, a320) za trest. Do středomoří 2-3 hodiny ok, na lety 6-12 hodin Emirates, Qatar, Etihad, Oman Air, Turkish….
a v cem jsou za trest? tedy krom “malo zachuuudkuuu”?
nepohodlné sedačky s malými roztečemi, minimální servis, nepoživatelné jídlo….
ani jedna z techto veci nesouvisi s tom, jestli je to narrowbody nebo widebody.
to tedy souvisí, kvalita cestování je ve widebody obecně vyšší, narrow body jsou většinou dobytčáky na krátké vzdálenosti
Tři poznámky:
flydubai se sami brání označení low cost, považuji se za hybrid, ať už tím myslí cokoliv.
S narrow body do PRG létali třeba i QR…
Lety kolem 6 hodin není možné už dnes považovat za dálkové.
Celkově je to daň za rozvoj letecké techniky. Tím, že dnes jsou narrow body schopné létat bez problémů tyto vzdálenosti, tak z ekonomického hlediska nasazení takového typu dává smysl.
tak znovu 🙂 v cem se to narrow body lisi od widebody?
vsechny ty tri veci, ktere jste zminil, jsou nezavisle od sirky trupu.
ale tady nejsme ve škole, pane učiteli 🙂
to sice nejsme.
tim spis by tu clovek cekal objektivni argumentaci a ne jen dojmologii nezakladajici se na realnem zaklade 🙂
faktem ale je, ze i v narrow body muzete mit (a u rady klasickych dopravcu mate) na dalkovce normalni sezeni, jidlo a normalni servis.
a naopak, jsou aerolinky, u kterych ve widebody mate minimalni roztece, nulovy servis a zadne jidlo.
Aniž bych chtěl v této debatě stát na jedné nebo druhé straně, tak za sebe odpovim: wide mi vyhovuje a cítím se na letu výrazně lépe, ježto mám téměř 2metry a sedět nevydržím dlouho. Ve wide chodím jak tygr v kleci sem jednou uličkou a tam druhou. V narrow to nelze praktikovat, tam pořád jezdí vozík. Zbývá mi jen stále vstávat, protahovat se a hned si zase sedat.
vzdyt ve widebody jezdi vozik uplne stejne 🙂
Ale evidentně si to svou klientelu nachází, když budou přidávat lety
každé zboží má svého kupce, za mě škoda peněz
Kdyby aspoň měli WiFi na palube.. Takto se nedá pracovat
lette emirates 🙂 co vam brani?
To že ti lítají špatně casy