dkv_obrazok

Z Prahy bez přestupu novým 33 km dlouhým tunelem za 810 Kč. ÖBB začaly prodávat jízdenky na linku do Korutan

Školení strojvedoucích na Koralmbahn. Pramen: ÖBB/Mario WrannŠkolení strojvedoucích na Koralmbahn. Pramen: ÖBB/Mario Wrann

Soupravy Českých drah budou na nové trati až do jara nejrychlejší.

Odebírat
Upozornit na
guest
13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
petr.a.novotny

Koralmtunnel je opravdový game changer pro dopravu v Rakousku. Už příští rok bude čas Vídeň – Villach (i Brno – Villach) vlakem podobný jako autem. A až bude Semmering (2023?) a propojí se celá Neue Südstrecke, časy mezi Vídní a severní Itálií budou vlakem lepší než autem.

Pavel

Ano, také k této koncepci níže mířím, jako potenciální uživatel…. Severoitalská letiště, ani mnichovský dálniční okruh mne za těch 12let co tam pravidelně jezdím, nedokázaly uchvátit… snad jen výhledy před sv. Bernardem, ale ty z vlaku budou také, i když v rakouských Alpách. Už aby to bylo…!

Alenkaf

Když jsem viděl v nadpisu 810 tak mě polilo horko.

Marťas

Pane, chce to jen trošku fantazie… Představte si šukafon, jak v Rakousku sviští 230 tunelem 😛

Y.K.

To je horzná představa, ta meluzína co tam fňuká od 60 km/h se rozpálí na jekot, začnou z toho odletovat díly a asi i okna… 😀

Jan

Tak dobrý svršek, aby to bylo použitelné pro 810, neumí asi ÖBB Infra…

Libor

Já se orosil, když jsem viděl kombinaci 810 a ÖBB 😅

Pavel

Tak třeba už zase přímý vlak z Prahy do Říma nebo dokonce do Neapole? Villach je dobrý krok tímto směrem. I Miláno nebo Janov by nám, v Čechách, alespoň na sezonu, mohly být dobré…

Martin Hanzal

Přímý jedině nočňák a ten zase bude za cenu, kterou většina Čechů nebude ochotná akceptovat. Do denního provozu podobné nesystémové výkřiky nepatří.

Pavel

Prosím, nemluvte za „většinu“ Čechů, tisíce z nás Čechů cestují často do severní a střední Itálie pracovně, kde cena je věcí rozhodnutí zaměstnavatele, nebo soukromě, kdy při průměrném platu v ČR kolem 50 tisíc hrubého pár tisíc Kč nehraje žádnou roli. Každopádně lze očekávat, že ti ekologičtěji založení by se rádi Ruzyňskému letišti i Brenneru/Bernardu/Gothardu rádi vlakem vyhnuli. Trochu mne děsí, že by někteří lidé na železnici uvažovali, jako vy, to by nebylo vůbec dobře.

Vašek

Jízdenky zatím pouze u OBB, ČD zatím spí 😉

Frantisek X

A zkusil jste u Čechozemců zadat „Bělák“? 😀

Adam Tywoniak

To asi není nevýhoda z pohledu cestujících, pokud to znamená, že někdy bude nabízen i nejlevnější kontingent ČD. Kdyby začaly zároveň s ÖBB, k vyprodání dojde spíš dřív.