Z Prahy až do Charkova či Záporoží vlakem na jednu jízdenku. RegioJet rozšířil nabídku spojení na Ukrajinu
Kolejiště v severní části Smíchovského nádraží, které využívá RegioJet. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
RegioJet přepravil za první rok linky na polsko-ukrajinské hranice 110 tisíc lidí.
01.06, we bought tickets on your service Prague – Peremyshl – Peremyshl – Kharkiv. Electronic ticket 5614041044 We also indicated the age of passengers 67 and 70 years old. Today we received the second part of the ticket from Peremyshl to Kharkiv and both tickets have the upper shelf . Passengers do not have the physical ability to ride on the top shelf . We bought the tickets in advance, and at that time, given the age it was possible to book the lower seats, I do not understand why the service did not take age into account when booking… Číst vice »
Jančura možná hodí RegioJet na burzu, už se o tom píše…. Kdyby ČD koupili celý RegioJet tak by měly zdarma i vozy od DB Které si přeje, navíc České dráhy nejsou bageterie, takže JLV servis může nahradit všechno co měl Jančura přes stevardy/ky…. Už žádné vyprodáno nebo jen přes RJ aplikaci která slouží jen pro některé 2.třídové vozy Low-Cost, Standard(Astra)/Relax ani v business(1.) Nemá RJ možnost nákupu jídla přes app. A viděl jsem už i ex.stevardy kteří popisují jak těžké je pracovat pro RJ, navíc stejně ČD a RJ mají propojení díky přeběhlíkům…. ČD získá i dálkové autobusy pro ČD… Číst vice »
Tak snad to neovlivní rychlikove linky v Česku, jak minulý rok je ovlivnilo Chorvatsko.
Vzhledem k tomu, že dokoupil vagóny a něco zrekonstruoval, tak by to nemuselo být takové jako loni. Navíc tam bude točit jen jednu soupravu. Na druhou stranu spoustu vagónů, které loni točil Regiojet do Chorvatska, tak posílá do Přemyšlu.
Od minulého roku se počet vozů moc nezměnil, poslední přibyly vozy Amvz, ale ty vykrývaji závazkové linky a low cost tarif, kde staré růžové Bmpz už nevychází kvůli jejich poruchovosti,což znamená že akorát většinou nejezdí poskládané lehátka jako low cost, nebo dokonce náhrada za Astry.
Většina vlaku jsou lehátka, sice je občas šoupnou na závazkový rychlíky, ale jinak provoz u nás asi neovlivní. Lokomotiv je už dost, ty chybět taky nebudou.
V nejhorším by si mohl od ČD pronajmout několik B249
Garantovat přestup z vlaku který projíždí stovky kilometrů válečnou zónou to si chce být sakra jistý v kranflecich.
A? V čem je problém? Doteď to nefungovalo?
Jó, kde jsou ty časy kdy jezdily přímé vozy státních drah na nočních rychlících z Prahy do Oděsy, Charkova, Doněcku/Jasynuvaty…
Kde jsou ty časy, kdy nebyla Ukrajina ve válce a ostřelovaná. 🙁
Tam, kde je výjezdní doložka, devizový příslib, rychlíkové příplatky a sovětská vojska. Vážně to není fajn být okupovaný, ukrajci se teď musí bránit.
No asi si to živě teď neumím představit, že bych jel do Charkova jako turista…. To teď asi nejde…. To spíš Užhorod a Lvov…. Ale předpokládám, že turisti v dnešní době na Ukrajinu nejezdí 🤷🏼♂️
Tohle nebude pro turisty, ale pro Ukrajince. Jsou zvyklí jezdit domů za rodinou i během války, zvlášť o prázdninách. Turista by mohl jet třeba do Kyjeva nebo do jiných měst dál od fronty. Osobně doufám, že se protiofenzíva podaří a na Ukrajinu se s rodinou podívám co nejdřív. Ale asi si najdu trochu rychlejší vlakové spojení.
Tisková zpráva zajímavá, ale není vydaná ve vhodný čas. Regiojet totiž stále nemá v prodeji jízdenky na Ukrajinu (ani do Polska) na datumy od 11. června. Pokud chcete vyrazit do Charkova za týden, tak vás to potěší, ale jinak si přečtete tiskovku, otevřete web Regiojetu, a „Spojení mezi těmito destinacemi v požadovaném termínu neexistuje.“
Pretože dôjde k úprave JŘ a zmene odchodov vlaku…
To je sice pravda, ale:
1) JŘ jsou už vyvěšené a časové polohy vlaků jsou (snad) už pevně dané
2) že nejsou lístky v prodeji 17 dní před změnou JŘ je tak jako tak ostuda.
Priamo na stranke regiojetu pisu, ze Jízdenky na vlakový spoj Praha-Kyjev, lze obvykle rezervovat na příštích 14 dní.
Bez přestupu by to nešlo?
To je fakt takový problém ty vozy převázat?
A kde by na to RJ ty vozy vzal, aby mohly jet dvakrát tak dlouhou trasu?
Jo, no seriál Ledová archa mnozí považují za nesplnění sen. Vlak co nikdy nezastaví a má 3.000 pasažérů.
Spoiler:
Jako může to být takový šotoušský sen, jen teda pak ten závěr musel trhat srdce
To jě nějaká Breitspurbahn? V obyčejných Bmz by to bylo na 50 vozů a 1,3 km délky, to se vleze tak do USA
co jsem googlil, tak ledová archa má 1001 vagónů
Bez přestupu se jezdilo na Kyjev z Varšavy, Košic i Vídně, ale to bylo jen vůz nebo dva na vlak. Nevím, jaké vlaky zůstaly dnes v provozu. Tady bych právě čekal lepší návaznost, když je to na jednu jízdenku.
Problém to je, když k nim nejsou širokorozchodné podvozky.
Dobrý den Axeli/Olcite (nehodící se škrtněte), bavíte se dobře? 🙂
Pro ostatní: nekrmte prosím trola.
Teď ještě aby nezačali jezdit víc na východ, nemuselo by to dopadnout dobře.
https://ostanovi-vagony.com/
Mínusáři nepochopili zjevně nadsázku…
Zážitková dovolená v Charkově i s ohňostrojem? 🤔 Kdo garantuje, že vlak nebude zasažen ruskou raketou?
Patriot
Jančura vlastním tělem, vole.
S počtem lidí z východu roste poptávka. Jančura se zachoval jen jako podnikatel co našel díru na trhu.Žádnou šoto senzaci bych v tom nehledal, jen tvrdý byznys a zisk.
Žádný podnikatel… nestoudný barbar, který se neostýchá vydělávat na cizím neštěstí…
Václave obkládek – nikdo e nenutí jezdit RJ.
A vy byste je nechal ve štychu, ať čekají na vlak do soudného dne?
Jo už vím, s vámi by jeli za mezinárodní tarif ČD…
Regiojet od covidu zprovoznil sezónní vlaky do Chorvatska, celoroční linku do Přemyšlu a bez dotací. Navíc získal osvědčení dopravce v Rakousku, Polsku a Německu.
A co ČD vytvořily bez dotací, kam jezdí do zahraničí na vlastní licenci?
Jsou státní dopravce se zdaleka nejvyšší přepravním výkonem v cizině, podle Krapince se pak chystá do zahraničí komerčně i osobka.
Koukal jsem teď na jejich spoj Berdyčiv – Praha, kterým se dá jet už ze Záporoží nebo Dnipra. No nevychází do pěkně, příjezd do Přemyšle 15:18, odjezd 21:18, tedy bloumání po nádraží 6 hodin není nic pěkného.
Nazpátek je to ještě šílenější, příjezd 8:12, odjezd 18:10. To tam fakt někdo bude chtít čekat 10 hodin na přestup???
Z Charkova do Prahy je to podobné, 10 hodin čekání u přestupu v Přemyšli. To je opravdu prozákaznická nabídka.
Vlaky UZ jsou běžně výrazně zpožděné, takže ty rezervy na přestup (+ pohraniční kontroly) jsou zcela logické a správné.
To mě zajímá čím, nedávno jsem četl jak se vedení UZ chlubí, že jim 95% vlaků jezdí na čas. Chápal bych to v době, kdy se konaly útoky na ukrajinské zdroje elektřiny nebo trasa vedla příliš blízko fronty, ale pro tyto trasy by to problém být neměl, ne? Do roku 2022 se naštěstí jezdilo podle jízdního řádu včetně výměny podvozků (což tady odpadá) a celní + pasové kontroly, vlaky UZ jezdily sice pomalou průměrnou rychlostí (hlavně ty noční, více zastávkové), ale zpoždění nemívaly prakticky žádné.
přesně tohle jsem chtěl taky napsat – je to dostatečná rezerva na základě zkušeností z praxe.
Pak by to rozhodilo celej rozpis jízd po ČR – mám osobní zkušenost z předcovidového období s \LeoExpress kdy jsme z Krakova přijeli do Bohumína na nádraží s opravdu velkým spožděním (něco přes hodinu) a vlak na nás čekal – pak to dělalo hroznou neplechu v ČR. Takže se opravdu nedivím, že je tam velká rezerva na na zpoždění jako takové a několikahodinovou pasovou kontrolu…
Přece nebudou takový detaily psát do tiskové zprávy…
No 10 hodin bude asi kapku více, ale je to dále východě než Bělehrad, kde se přestupy pod 6 hod považují za ostré a nestíhatelné… Já měl jen 4 hodinový a jen o půl hodiny nevyšel.