Názorný příklad toho, jak to bude v budoucnu fungovat na druhém nejdůležitějším „kapacitním“ spojení s Německem přes Domažlice, kde u nás zůstanou jednokolejné kozí dráhy Staňkov – Blížejov a Domažlice – st. hranice.
zdenek
1 hodina
Přece nedávno modernizované…
kpetr
2 hodin
Proč autobusem až na konečnou – Mariánské Lázně by ostudu neudělaly; a navíc na Jesenici chybí most = objížďky.
Jan
2 hodin
Správa železnic by měla zacvakat náhradní leteckou dopravu Praha-Karlovy Vary dojezdem vlakem do Chebu.
ale v Plzni letiště nemaj, armáda mu salámovou metodou zkracovala dráhu aby jej znehodnotila, takže tam můžou létat malá letadélka
jfp
2 hodin
Mě na tom štve to načasování, v sezoně. To jako báby do lázní pojedou s kuframa nasardinkovaný v buse? Bohužel mě cesta NAD čeká minimálně 2x tento týden, i když budu jezdit károu jak to půjde, takže pak můžu poreferovat 🙁
Ten Norimberk je čím dál větší výzva. Přibyl přestup v Marktredwitz, sice celkem spolehlivý, ale kvůli tomu se nečeká na Krušnohora. Teď se to dočasně rozbije i od Plzně. Přes Schwandorf to ujede celkem garantovaně, ale když se nasčítá imigrační kontrola a pár čekání na zpožděný protivlak, aspoň člověk nečeká na ten další RE zase tak dlouho…
Zesp
2 hodin
To je tedy další případ rekonstrukce již jednou rekonstruovaného koridoroveho úseku? Nebo to není rekonstrukce, ale jen hašení zanedbané údržby koridorove trati? Co se tam bude dělat???
Zapovězený směr. Ještě by mohlo někoho napadnout jezdit z Prahy do Žatce vlakem, nedej bože tu trať nějak vylepšit, přidat aspoň v části druhou kolej, kdepak… A to býval i tak přímý rychlík z Prahy v Chomutově o 12 minut dříve, než po „koridoru“ přes Ústí.
I dnes by přímý vlak Praha – Chomutov přes Kladno, Lužnou a Žatec ušetřil přibližně 10 minut jízdní doby, oproti trase přes Ústí. Jenže na této trasy je málo sídel na obsluhu a trať mezi Žatcem a Lužnou je tak extrémně zdegradovaná, že ani nejde díky tomu použít. Viz 23 km dlouhý mezistaniční úsek Krupá – Měcholupy, bez výhyben. Dobrá správa se opravdu činila. Už chybí jen stržení návěstidel a upgrade z D1 na D3, to SŽ taky umí skvěle.
Maximalizaci obsluhy sídel musíte provést trasou Plzeň – Stříbro – Svojšín – Bor – Tachov – Planá – Cheb – FL.
Na každém konci Brejlovec, 75 minut jízdní doba + 2 x přepřah, takže zpoždění za výlukou cca 80 minut 🙂
A to má taky jet každou hodinu jako vlaky z Plzně do Chebu, nebo jen nějaké náhodné výstřely? Problém začíná už v Praze, přes Dejvice se neprojede a spodem je nežádoucí výtoňský most a dvojitá úvrať na Smíchově. Stejně je potřeba řešit Plzeň a další stanice na trase.
Názorný příklad toho, jak to bude v budoucnu fungovat na druhém nejdůležitějším „kapacitním“ spojení s Německem přes Domažlice, kde u nás zůstanou jednokolejné kozí dráhy Staňkov – Blížejov a Domažlice – st. hranice.
Přece nedávno modernizované…
Proč autobusem až na konečnou – Mariánské Lázně by ostudu neudělaly; a navíc na Jesenici chybí most = objížďky.
Správa železnic by měla zacvakat náhradní leteckou dopravu Praha-Karlovy Vary dojezdem vlakem do Chebu.
Aspoň se na tamním letišti začne něco dít…
ale v Plzni letiště nemaj, armáda mu salámovou metodou zkracovala dráhu aby jej znehodnotila, takže tam můžou létat malá letadélka
Mě na tom štve to načasování, v sezoně. To jako báby do lázní pojedou s kuframa nasardinkovaný v buse? Bohužel mě cesta NAD čeká minimálně 2x tento týden, i když budu jezdit károu jak to půjde, takže pak můžu poreferovat 🙁
Jasně, měli to udělat v lednu…
A krásně se nám zpřetrhaly přestupní vazby v Chebu na Norimberk, takhle uprostřed prázdnin nádhera…
Ten Norimberk je čím dál větší výzva. Přibyl přestup v Marktredwitz, sice celkem spolehlivý, ale kvůli tomu se nečeká na Krušnohora. Teď se to dočasně rozbije i od Plzně. Přes Schwandorf to ujede celkem garantovaně, ale když se nasčítá imigrační kontrola a pár čekání na zpožděný protivlak, aspoň člověk nečeká na ten další RE zase tak dlouho…
To je tedy další případ rekonstrukce již jednou rekonstruovaného koridoroveho úseku? Nebo to není rekonstrukce, ale jen hašení zanedbané údržby koridorove trati? Co se tam bude dělat???
Sanace/zpevnění skalních masivů
Dřív byly skály kvalitnější! 😀
Aspoň se lidi svezou autobusem, který je určitě lepší než vlak od ČD 😀
V čem je lepší? Méně pohodlí, nižší spolehlivost a bezpečnost. Fakt nevím, co by mělo být na autobusu lepšího, než na soupravě InterJet.
Že jede, ikdyž je na kolejích výluka.
Na tento troll komentář už nikdo neskočí, navíc molik ti je že tohle píšeš pod každým článkem?
Kolik*
Má ten autobus funkční klimatizaci?
Tak lidi to moc nepocítí mimo toho přestupu. Z plechovky pro sardinky Interjetu přejdou do stejně řešeného autobusu…. Komfort žádný tak jak tak…
Kdyby opravili 100 km a víc ale zase takový kousek je opět ostuda
Ona celá trať je podle mě udělaná špatně, proč se tomu říká ‚koridor‘ když je to jednokolejná trať mezi Chebem a Plzní?
třeba existuje i biokoridor a tam není kolej žádná 🙂
Co takhle posilový vlak Praha – Žatec – Karlovy Vary – Cheb? Kromě nad ní. Jiného neumíme?
NAD
Zapovězený směr. Ještě by mohlo někoho napadnout jezdit z Prahy do Žatce vlakem, nedej bože tu trať nějak vylepšit, přidat aspoň v části druhou kolej, kdepak… A to býval i tak přímý rychlík z Prahy v Chomutově o 12 minut dříve, než po „koridoru“ přes Ústí.
A o kolik hodin by to bylo pomalejší než D7? A fungovala by v tom vlaku klima?
I dnes by přímý vlak Praha – Chomutov přes Kladno, Lužnou a Žatec ušetřil přibližně 10 minut jízdní doby, oproti trase přes Ústí. Jenže na této trasy je málo sídel na obsluhu a trať mezi Žatcem a Lužnou je tak extrémně zdegradovaná, že ani nejde díky tomu použít. Viz 23 km dlouhý mezistaniční úsek Krupá – Měcholupy, bez výhyben. Dobrá správa se opravdu činila. Už chybí jen stržení návěstidel a upgrade z D1 na D3, to SŽ taky umí skvěle.
A co teprve Praha – Plzeň – Staňkov – Bor – Tachov – Planá – Cheb? Tím by se maximalizovala obsluha sídel na původní trase. 🙂
Tak ona by na mnoho výluk stačila v přímé trase z Plzně druhá kolej…
Lehátko included 🙂
A Rakovník – Bečov nic? Už ani ty šotosny nejsou co bývaly 🙂
Maximalizaci obsluhy sídel musíte provést trasou Plzeň – Stříbro – Svojšín – Bor – Tachov – Planá – Cheb – FL.
Na každém konci Brejlovec, 75 minut jízdní doba + 2 x přepřah, takže zpoždění za výlukou cca 80 minut 🙂
Nastane problém, brejlovec nesmí v uvedeném úseku topit… 🙂
Výluka má ale být podle článku i výlukového JŘ už z Plaňan.
Marceli vy děláte čest svému zaměstnavateli #mynic.
A to má taky jet každou hodinu jako vlaky z Plzně do Chebu, nebo jen nějaké náhodné výstřely? Problém začíná už v Praze, přes Dejvice se neprojede a spodem je nežádoucí výtoňský most a dvojitá úvrať na Smíchově. Stejně je potřeba řešit Plzeň a další stanice na trase.