Z Pendolin se ztrácí sklo, chybí i další servis

Pendolina v pražském depu. Foto: České dráhyPendolina v pražském depu. Foto: České dráhy

Společnost JLV provozující jídelní vozy ve vlacích Českých drah se potýká s nedostatkem materiálu. Chybějí pivní sklenice, kelímky i tašky.

Ranní spoj Praha – Ostrava, do jídelního vozu v Pendolinu se na snídani nahrne dlouhá fronta hladových cestujících. Část z nich si chce dát k objednanému jídlu čepované pivo z plzeňského půllitru. Jenže není z čeho. Obsluha má na celou soupravu pouze čtyři. K nelibosti zúčastněných se tak pivo musí načepovat do plastových kelímků. „Nemám půllitry, nejsou. Bude to do kelímku,“ oznamuje obsluha do fronty, která jen nespokojeně zabručí.

Podle personálu se půllitry postupně ztrácejí a nejsou dostupné ani na centrálním skladu. „Buď si to lidé pobrali, nebo se to rozbilo,“ komentuje zaměstnankyně JLV situaci ohledně nedostatku sklenic. Zkušenost s tím, že si lidé sklenice nechávají jako suvenýr z cest pak za chvíli dokazuje i žena, která si ve čtyřčlenné skupině objednává k obědu i právě zmíněné pivo. V tu chvíli obsluha má pár půllitrů k dispozici a cestujícím do nich nápoj načepuje. Po donesení a odchodu obsluhy pak padá ztišeným hlasem poznámka: „Ten je pěkný, ten si necháme, ne?“

Právě cestující, kteří si půllitry odnášejí z vlaků pak způsobují na palubách vlaků zmíněné nedostatky. Ty přiznává i Martin Janura z marketingového oddělení JLV. „V minulých dnech jsme skutečně čelili výpadku v zásobách pivního skla u našeho dodavatele,“ odpověděl na dotazy. Výpadek byl podle společnosti ale pouze krátkodobý a v tuto chvíli je již vyřešen.

Firma také v odpovědích přiznala, že se v současnosti potýká s delšími termíny dodání u dalších servisních věcí. „Zejména se jedná o obalový materiál, například papírové krabičky, tašky či kelímky,“ popisuje Janura a dodává: „Proto jsme se těmito položkami s větší rezervou předzásobili.“

Tagy České dráhy JLV pendolino SuperCity
159 komentářů