Z Ostravy odjedou vyřazené tramvaje, budou sloužit v ukrajinském Konotopu
Příprava transportu tramvají z Ostravy na Ukrajinu. Foto: DPO
Tramvaje vyrobené pražskou ČKD Tatra pojedou naložené na nákladních vozech zajištěných ukrajinskou stranou.
Ruský troll HonzaXXII@seznam.cz
83.240.62.118 trvale blokován
Proč ne. Stejně by to šlo do šrotu. Takhle aspoň poslouží.
Jak tu několikrát psal Jenki; nemá „to“ opačnou polaritu?
Ale zajisté, zajisté… samozřejmě, že je opačná polarita. Brno, Košice a Ostrava mají mínus v troleji. Mě by jen zajímalo, jestli o nutnosti přepólování Mykolajivským někdo řekl?
Nebo to je překvapení á la uvítací ohňostroj po zapnutí vozu?
Oni si s tím na Ukrajině umí poradit, jednu ostravskou T6 už „otáčeli“ v Dnipru.
Nepoužívali tam výzbroj z T6B5 ?
Vlastně jo. Ona je totiž skoro úplně stejná.
Blbý teda je, že zatímco je to obecně prezentovano jako „proclím, přelakuju, zvednu pantograf a jedu“, tak chápu -li to dobře, není „otočení“ šaliny jenom tak nějaký prohození dvou drátů a je s tím dost hokny. Berme, že samozřejmě že UA není žádnej prales a lidi jsou šikovní i tam; ovšem přecijen to musí narážet na nějaké technologické poztíže. Zkrátka, jestli to není dar napůl danajský.
Když to zvládli v Medlánkách, tak tady to dají taky 🙂
Ví a předělají si to. Není to poprvé.
Obrovská pochvala do Ostravy!
Je to jen vedlejší efekt nebo jste chtěl svým komentářem sečíst zoufalce navštěvující tento web? 😆
Pôvodne to tak zamýšľané nebolo, ale oni sa prihlásili sami. Teraz sa môžu hrdo navzájom ťľapkať po ramenách, ako to všetkým ukázali. Najlepšie by bolo, keby sa do Ruska natrvalo odsťahovali.
Už píšeš pozývací list okupantom?
Pre vysvetlenie: Nereagoval som na seba, ale na nejakého proruského trolla, ktorého príspevok bol zmazaný.
A co, krom KT8, ještě jezdí z produkce bývalé ČKD po Ostravě? To už asi nic?
Jezdí všech 16.
Tak jsem se díval na mapu, a podle Německých zdrojů Konotop po ukončení války bude v tom prostředním sektoru rozparcelované ukrajiny, nemusel by být problém se tam na ty tramvaje zajet podívat.Horší to bude asi na T3 do Ruského Mariupolu.Každpádně výchdní skanzen bude velmi zajímavý.
Mariupol je Ukrajinské město
Zkuste si pořídit správnou mapu, ne tu z vašeho oblíbeného knihkupectví v Moskvě.
Je to zvláštní, tolik záporných lajků. Nepochopení souvislostí? Nebo je zde snad tolik proruských trollů a kolaborantů?
švábi si to nasdílí a pak se vybízí k tomu, aby mínusovali a plusovali. Je to zhruba podobné, jako když nasypete slepicím zrní a seběhnou se k jídlu. Jen ze slepic je užitek.
Vlivová agentura, jak kobylky.
PS: Zdevastovaná a rozpadající se infrastrukura ve střední Evropě je výhodné nárazníkové pásmo pro Rusko.
Co dislike to proruský kolaborant. No, to tady máme vlastizrádců…
Stačí se podívat na preference SPD a dalších obchodníků s hloupostí.
Ne, kr.ru není německý zdroj.
Mapka je vpravo dole, předposlední obrázek, ukazuje ruském plánované rozdělení po válce.
https://www.timixi.com/cz/cz/timeline/detail/2268
Tímto způsobem jak EU přistupuje k válce na UK tam bude válka ještě 20 let, takže ta věta “ po ukončení války “ je v současné době scifi !
Úžasné, je to skvělé, že ještě mohou posloužit. Doufám, že jednou budeme moct ve spravedlivém míru na Ukrajinu zajet a tramvajemi se svézt a zavzpomínat. Snad Ukrajina nebude protektorátem totalitního Ruska.
Nevíte, jaký tam mají rozchod a jak složité je tramvaj upravit?
Máme na wiki článek o jejich malém provozu: https://cs.wikipedia.org/wiki/Tramvajov%C3%A1_doprava_v_Konotopu Rozchod je obecně skoro všude široký 1524 mm. Tři města jsou úzká a to Lvov (tam přebírají hodně vyřazených KT4 z Německa), Vinnycja (dostali zas hodně švýcarských tramvají) a Žytomyr, kde mají své původní vozy včetně nejstarší provozní T4SU, ale je tam jen jedna linka a provoz skomírá. Pokud někdo chce na Ukrajinu zajet tak nejlépe v létě, kdy nejsou masivní útoky na energetickou síť. Rus právě spoléhá na to, že konflikt nebude v dohledné době ukončen právě proto, aby se nemohla rozjet poválečná obnova a integrace do EU, NATO. A… Číst vice »