Z mostu na Černokostelecké spadlo auto přímo do kolejiště. Řidičku vyprošťovali hasiči
Nehoda na Černokostelecké. Foto: Hasiči HMP
Nehoda se stala na železniční vlečce k třídírně České pošty.
Nehoda se stala na železniční vlečce k třídírně České pošty.
Pokud se takový pád na koleje dá přežít, tak Dacia není zas tak špatné auto
Úhly pohledu a názory mohou být různorodé, viz kolegové a jejich příspěvky výše, co vidím, mj. je i „reklama“ 🙂 , kterou si mne produkt z Colibasi získal, případně jej zahrnu do rozhodování. Otec zvažuje v čím dojezdit, protože s matkou, už jsou co chvíli po doktorech a jezdí přesně to co by se od něj očekávalo – sestra ve vedlejším městě, okresní nemocnice a nákupy, protože je prostě neodnesou. A když něco dál, tak jak se říká „zadem“. No…, tak Sandero dáme do výběru.
V souvislosti s tím, mi stále napadá, jak se podobné MU řeší na CDP s ohledem na místní znalost: podobná nehoda na nějaké vlečkové koleji (bez účasti drážního vozidla) v nějaké složitější vlečkové síti. Ohlašovatel-civilista hlásí(v lepším případě), v které ulici se to stalo, nikde žádný přejezd s “P číslem”. O tom co je to za koleje nic neví. Operační PČR či HZS si najdou přibližné místo nehody, ale z mapy také nemají znalost, zda tam jezdí vlaky a kdo je organizuje. Poznají jen kam ty čáry všude vedou, do které továrny či stanice. PČR tak volá nejbližší nádraží nebo… Číst vice »
Asi takovych nehod nebude moc, ale je ta identifikace mista je dulezita. Nehodu taky muze ohlasovat nekdo kdo ani nebydli v danem regionu, pouze projizdi. Takze vim ze jsem v Praze a co dal? Stezi to vysvetlim policii nebo zachrance. Takze preventivne nez se to vysvetli zastavime celou Prahu.
Dneska jezdí téměř každej na navigaci, i když jede jen do samoobsluhy za roh pro rohlíky.
No a když nebude místní, tak na tu navigaci pojede téměř určitě. A když ne on, tak někdo z těch 10 čumilů, co se u té nehody zastaví, aby si ji nafotili, bude buď místní nebo mít navigaci.
Jak jsem psal. Identifikaci účastníkem by byla jasná. Ale identifikace dispečerem SŽDC?
Je pravda jak pise none, apk zachranka mam, ted jde o to jestli IZS budou schopni vysvětlit dispecerovi kde je misto MU.
Pokud nekdo ma v mobilu Zachranku, je mu jedno kde je.
Taky si zacinam trochu vsimat, a libi se mi jak se pise jako by ty auta to delaly sami naschval. 😀
Vuz sjel z mostu… ale ridicku museli vyprostovat,… ja bych tedy docela panikaril, kdybych byl v aute a najednou sam se mnou ujizdel do propasti… 🙂
Občas se to stane, vzpomeňme před pár lety trolejbus v Brně, náhle změnil směr jízdy a nabořil, protože se mu něco přihodilo s přední nápravou, tam opravdu ten řidič za nic nemohl. Tím nechci říct, že vím proč došlo k této nehodě, nevím, nechám to na policii, na rozdíl od některých, co už mají jasno.
Smutna nehoda, ano, stane se obcas i neco takoveho…
Už se to ví veřejně. Při prohlídce a opravě trolejbusu byly dosazeny šrouby nižší než předepsané jakosti. No a nevydržely, utrhly se a bylo to na přední nápravě.
Njn, když se na to dodavatel vybodl a dodával šmejdy..
Podobný případ byl kdysi v Leteckých nehodách, taky „ušetřili“ za neoriginální šrouby…
Ale DPMB objednával přesně to co měl. Ovšem Schadewerk, potažmo jeho dodavatelé změnili způsob výroby (válcované/řezané) a tím poněkud změnili mechanický vlastnosti těch šroubů.
Z médií vyplývá dost podstatná okolnost: bylo to po srážce s dalším autem.
Trať v Praze a bez troleji, cool.
Tak automobilová doprava se přesouvá na koleje a zas to nejni dobře 🙂
Tady se ovšem přesouvá na koleje jen nehoda, nikoli doprava, a to opravdu dobře není. 😉
Tady člověk narazí na perly v diskuzích… 😀
Vlečky obvykle z různých důvodů bývají bez drátů. Jenže tady už každého zajímá jen ten nejlehčí náklad, tedy osoby, a manipulaci se zbožím neřeší, neb to nejtěžší jsme přesunuli na silnice.
Po nahrazení uhlí zemním plynem se přeprava topiva přesunula do potrubí.
Třeba v Metru taky není trolej.
provoz osobnich vlaků to tedy ovlivnilo, 1 spoj s49 zrušen, jeden odkloněn a zpožděn.
teda dva zrušeny (v úseku Libeň – Hostivař tam a zpět) a jeden odkloněn mimo Libeň
Ale tak asi nešlo o spoj národního dopravce, ale nějakého alternativního, tak se to nepočítá… 🙂
No, ten jeden motoráček, co se dá v nejhorším objet buď souběžně autobusem nebo přes centrum vlakem… Pošta už pomalu po kolejích též nic vozit nebude, takže štěstí v neštěstí, tento náklad nebude touto nehodou dotčen…
Ano, objet se to dá. Ale s tím souběžným autobusem to v tuto dobu tak slavné není – omezení na Průmyslové a K Žižkovu v pracovní den v 16:00 zaručují značné zdržení, a na Českobrodské jsou v tuto dobu kolony i bez rekonstrukce. A normálně zde jezdí linky 182+183 v souhrnném intervalu 7,5 minuty, ale tyto prázdniny jen 183 v intervalu 20 minut. U objezdu přes centrum vlakem zas musíte vědět, ve kterých rychlících platí jízdenka, a nebo si dát pochoďák z Masny na Hlavák. Ale samozřejmě tragédie to není, jsou mnohem kritičtější místa.
Vskutku umelecky vykon…
vsktuku ano. nejspis mela na praci neco dulezitejsiho nez se venovat rizeni. fejsbucek, instragramek apod.
Jste to ale rychle vyřešil.Přitom si stačí najít aj jiné zdroje,spadla tam po kolizi s jiným vozidlem. https://www.idnes.cz/praha/zpravy/praha-nehoda-auto-koleje-most-cernokostelecka-hasici-policie.A230803_163116_praha-zpravy_hovo
Já když vidím (většinou) řidičky, tak se tomu důvodu kolize čumění do telefonu nedivím.
No a tu kolizi s jiným vozem nemohl způsobit fejsbuček, instagrámek apod? Já bych řekl, že mohl.
Pro sedmdesátilété řidičky to typické zrovna není.
Neříkám že ne,ale u sedmdesátileté paní by mě to překvapilo.
Vydávání spekulace za hotovou věc? 🙂 Pak se divíme vývoji…
Máš 50% šanci, že kolizi s jiným vozidlem způsobilo ono „jiné vozidlo“. Ale vybereš si tohle. Hádám: Liška a hrozny.