Wizz Air už ví, kam nasadí Airbus A321XLR. Nový letoun u něj debutuje v červnu
Airbus letecké společnosti Wizz Air na letišti v Katovicích. Foto: Piotr Adamczyk
Dopravce bude prvním ultra-nízkonákladovým provozovatelem letounu.
Mně zaujalo jestli XLR je na linku MPX – AUH nezbytně nutný. Technicky pokud MAXy8 (vím, Wizz je nemá) zvládají PRG – DBX. Není to tak daleko aby tam musely létat přímo X-ka.
Na rozlítání a ověření, že to opravdu funguje. Hned, jak si budou jistí, vidím to na Indii
Navíc, s novými nezalítanými motory nějakou dobu nemůžete moc daleko nad moře. Zajímavější trasy tak musí chvíli počkat.
Letěl jsem VIE-DXB s Wizzem v A21N. Byl to opravdu zážitek, už i ten Ryanair má v nabídce teplá jídla, ve Wizzu jsme byli 6 hodin odkázaní na keksíky
A co Praha-NY?
Máte pocit, že se uživí p2p Praha-New York? Pokud se nemýlím, tak Wizzair nenabízí přestupní letenky, takže to opravdu bude jen p2p a tam se obávám, že tak vysoká poptávka nebude.
V letadle Wizzu bych těch 7-8 hodin strávit fakt nechtěl.
Cekal jsem zajimavejsi linku, ale pravdepodobne je to jen zacatek…
Myslím ze v konfigurácii wizz air to nebude žiadna výhra, narozdiel od konfigurácie iberii. Keď dvaja robia to isté nie je to isté. Cestovať s wizz air a321 xlr na takú vzdialenosť budem utrpenie.
A jakou konfiguraci budou mít na XLR, jako na NEO? Pro větší dálky bude potřeba nějak udělat prostor na odpočinek posádky….
Na lety do 8 hod nepotřebují žádný crew rest
Iberia A321 XLR ma dokopy 182 pasazierov. 14 miest pre Biznis triedu a 168 pre economy. Rozdiel je mat 28″ alebo 32″ medzi sedalami. Plus mat zasuvku alebo USB porty na nabijanie a nehovoriac o IFE a obcerstveni. Letel som s Wizz Airom a je to des na 2 hodiny, nie to na 7-8 hodinovy let.
Třeba Scoot lítá do Evropy se sarsinkovou verzí 787, takže těch 7 hodin ještě bude…
Bude tam přesně tolik místa kolim si zaplatite, a wizz je pro nás co se nejak poskladáme a za ty peníze litame klidne 2x za měsíc nez 3x do roma s Emirates
Souhlas, nikdo s nima lidi létat nenutí, já klidně za pár korun poletím A321xlr na kraj světa. Kdo chce platit za luxus v emirates proč nee, ale já třeba chci poznávat svět a cestovat co nejvíc, takže volím ultra low cost možnost
Dokud je Vam par let tak nejspis ano, potom pravdepodobne prehodnotite toto tvrzeni.
Ta já radši letím dvakrát za měsíc s Qatar/Emirates a 3x do roka s Wizz. Zas tady to nemá moc cenu šetřit, protože do té destinace přiletím relativně odpočatý a nevzpamatovávám se tak dlouho po letu. Když mi bylo pod 30 tak jsem si také myslel, jaké je to fajn s Ryan nebo Wizz, ale teď už vítězí pohodlí.