Wizz Air už ví, kam nasadí Airbus A321XLR. Nový letoun u něj debutuje v červnu

Airbus letecké společnosti Wizz Air na letišti v Katovicích. Foto: Piotr AdamczykAirbus letecké společnosti Wizz Air na letišti v Katovicích. Foto: Piotr Adamczyk

Dopravce bude prvním ultra-nízkonákladovým provozovatelem letounu.

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pájin

Mně zaujalo jestli XLR je na linku MPX – AUH nezbytně nutný. Technicky pokud MAXy8 (vím, Wizz je nemá) zvládají PRG – DBX. Není to tak daleko aby tam musely létat přímo X-ka.

Džamel

Na rozlítání a ověření, že to opravdu funguje. Hned, jak si budou jistí, vidím to na Indii

filkra

Navíc, s novými nezalítanými motory nějakou dobu nemůžete moc daleko nad moře. Zajímavější trasy tak musí chvíli počkat.

M M

Letěl jsem VIE-DXB s Wizzem v A21N. Byl to opravdu zážitek, už i ten Ryanair má v nabídce teplá jídla, ve Wizzu jsme byli 6 hodin odkázaní na keksíky

Michal82

A co Praha-NY?

Průvodce původní Aleš

Máte pocit, že se uživí p2p Praha-New York? Pokud se nemýlím, tak Wizzair nenabízí přestupní letenky, takže to opravdu bude jen p2p a tam se obávám, že tak vysoká poptávka nebude.

Jirka

V letadle Wizzu bych těch 7-8 hodin strávit fakt nechtěl.

Davo

Cekal jsem zajimavejsi linku, ale pravdepodobne je to jen zacatek…

Otik

Myslím ze v konfigurácii wizz air to nebude žiadna výhra, narozdiel od konfigurácie iberii. Keď dvaja robia to isté nie je to isté. Cestovať s wizz air a321 xlr na takú vzdialenosť budem utrpenie.

J.K.

A jakou konfiguraci budou mít na XLR, jako na NEO? Pro větší dálky bude potřeba nějak udělat prostor na odpočinek posádky….

Apex

Na lety do 8 hod nepotřebují žádný crew rest

otik

Iberia A321 XLR ma dokopy 182 pasazierov. 14 miest pre Biznis triedu a 168 pre economy. Rozdiel je mat 28″ alebo 32″ medzi sedalami. Plus mat zasuvku alebo USB porty na nabijanie a nehovoriac o IFE a obcerstveni. Letel som s Wizz Airom a je to des na 2 hodiny, nie to na 7-8 hodinovy let.

Džamel

Třeba Scoot lítá do Evropy se sarsinkovou verzí 787, takže těch 7 hodin ještě bude…

Milan2

Bude tam přesně tolik místa kolim si zaplatite, a wizz je pro nás co se nejak poskladáme a za ty peníze litame klidne 2x za měsíc nez 3x do roma s Emirates

Tim

Souhlas, nikdo s nima lidi létat nenutí, já klidně za pár korun poletím A321xlr na kraj světa. Kdo chce platit za luxus v emirates proč nee, ale já třeba chci poznávat svět a cestovat co nejvíc, takže volím ultra low cost možnost

Davo

Dokud je Vam par let tak nejspis ano, potom pravdepodobne prehodnotite toto tvrzeni.

Džamel

Ta já radši letím dvakrát za měsíc s Qatar/Emirates a 3x do roka s Wizz. Zas tady to nemá moc cenu šetřit, protože do té destinace přiletím relativně odpočatý a nevzpamatovávám se tak dlouho po letu. Když mi bylo pod 30 tak jsem si také myslel, jaké je to fajn s Ryan nebo Wizz, ale teď už vítězí pohodlí.