Wizz Air pokračuje ve škrtech, dotknou se i Prahy

Letadlo Wizz Airu na Letišti Václava Havla. Pramen: Letiště PrahaLetadlo Wizz Airu na Letišti Václava Havla. Pramen: Letiště Praha

Pražské letiště přijde o linku WIzz Airu do rumunské Bukurešti.

Odebírat
Upozornit na
guest
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Džamel

Wizz Abu Dhabi také nebo tam se to nějak poskládá?

PetrN

Suverénně nejméně spolehlivý dopravce minimálně v Evropě nezklamal. Neuvěřitelné je především to lhaní cestujícím, že se lety rušit nebudou, i když museli vědět, že se tomu nevyhnou. To aby z lidi vytáhli prachy s tím, že ne každý bude žádat o kompenzaci? Jinak si to neumím vysvětlit. Nebo je za tím neschopnost dopředu určit, které lety nebudou a nedělat z lidí idioty?

Džamel

Tohoto se kompenzace netýká, je to ještě déle než dva týdny.

Jakub

Ale pořád vám musí vrátit pořizovací cenu letenky, což udělají jen tehdy, pokud o to požádáte. Respektive to aspoň slíbí, mně pořád nic nevrátili.

Ivo

Měli by to vracet automaticky, tohle by měla řešit EU, naprosto jednoduché, zrušíš let, do 48h musí být peníze zpátky.

Gajda

Spíš počkali na to co budou rušit podle toho jak se vyvíjeli rezervace. A tak se počkalo, až budou nějaký odpovídající data.

Air Traveller

Která banka vám beúročně půjčí pár desítek nebo stovek mega na měsíc dva, půl roku? Žádná (na tohle se kompenzace nevztahují).

A tohle je jedinej důvod, proč to nepřestali prodávat už dávno, když si spočítali o která letadla přijdou. Kolik cestujících tak nějak aspoň tuší, jaký dopad má uzemnění části flotily na jejich letenky? No, moc jich nebude.

Takže stačilo prodávat letenky na lety, které se nikdy neměly uskutečnit, díky tomu za ještě atraktivnější ceny …

marty-t

Souhlasím s Vámi. Jenže co manažírci Wizzu nevidí, je, že tímto krátkodobě výhodným krokem jen naučí klienty, aby příště šli rovnou ke konkurenci. A až pak budou mít všechna 239 místná letadla k dispozici, naplní je jen za cenu podnákladových cen letenek a budou mít co dělat, aby s nálepkou nedůvěryhodného dopravce co Vám zruší let těsně před nutností zrušení kompenzovat vůbec našli nějaké zákazníky… I když – lidi mají krátkou paměť, hlavně když je nízká cena… Bude zajímavé sledovat další vývoj a zda a jak toto Wizz ustojí…

Air Traveller

Sem si celkem jistý, že jejich cílovka tohle prakticky neřeší. Kdyby řešila, tak wizzair už má dávno prázdný letadla – tohle doprovází wizzair posledních kolik let.. dva, tři, víc? .)

V souvislosti s wizzairem jsem se setkal s pojmem „investiční letenka“ – „zkušenější“ lidi si letenky s wizzem kupují schválně, a pak jen doufají, že jim ten let zruší, protože dostanou možnost letět odjinud/jinam a nebo dostanou voucher s větší částkou, než cena letenky. A úspěšnost u wizzu při nákupu letenky víc, jak 3-4 měsíce dopředu je (minimálně) v posledních měsících prakticky 100%,

Ivo

Ono to sice úplně zadarmo nebude, ale určitě pořád levněji, než od banky, to máte pravdu.

Jan

Na kompenzaci nemate narok. Jen na refund/change flight.

PetrN

Jj, to jsem myslel, prostě počítají s tím, že ne každý bude v tom jejich bordelsystemu vůbec žádat o návrat ceny letenky. Že jim to prostě za těch pár stovek/nižších tisíc nebude stát za to se s tím štvát a hádat se s nimi.

Experiment 89P13

Trochu si myslim, že ten leťák nechali do poslední chvíle nacpanej, aby zrušením vygenerovali “obří škody”, až se půjdou soudit s Airbusem, potažmo s Prattem.

Ivo

Taky si to myslím, jen ten Airbus s tím nemá nic společného, je to o výrobci motorů.