Wizz Air objednává dalších 75 Airbusů A321neo

Airbus A321neo pro Wizz Air vyrobený v Číně. Foto: Xinhua NewsAirbus A321neo pro Wizz Air vyrobený v Číně. Foto: Xinhua News

Navýšení objednávky z roku 2021 využitím opce schválila výroční valná hromada.

13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Arpad

A321NEO na prevádzku v rámci EU a na krátkych linkách je kompletná strata.. tých + 30 sedačiek nevygeneruje zisk, nakoľko tie sedačky sa predávajú ako tak za pár eur.. najväčší problém ale je v odbavení lietadla.. po prílete na Gatwick ale aj do BUD sme mohli vystupovať len pomaly, sekvenčne, lebo vzadu neboli schody a bolo treba zachovať „rovnováhu“ lietadla ako nám to vysvetloval palubný personál.. z lietadla som sa dostal po 20 minútach od „špalkov“ a to mala linka obrat plánovaný na 30 minút… tieto lietadlá jednoducho nie sú na intra EU krátke lety.. vidieť to aj na ekonomických… Číst vice »

VíKo

Tak letadel hodně… do budoucna slušný základ i co se týče ekonomiky provozu, ale budou taky lítat i jinam, než na východ? Z těch všech destinací, které jsou dostupné z okolních letišt i z Prahy, mi zajímavch přijde málo… není to tak pestrá nabídka. Ale to je samozřejmě subjektivní. Pak bych taky uvítal větší rvačku mezi Ryanem a Wizz… zatím je to takový zdvořilý obcházení se. Ale s letady, co chce RYR a co bude mít Wizz by to měly být pecky.

Ivan_pha

Oni vědí, proč proti Ryan nejdou. Nejsem fanda ani jednoho, ale na wizz bych úplně nesazel. Ta expanze je velká, hodnoty akcií malé…

Mad_Majk

Wizzair proti Ryanairu nejde..neumí/nemá tu dravost a zřejmě ani vyjednávací schopnosti..

Tomas

wizz je celkem v haji. za lonsky rok celkem obrovska ztrata pres pul miliardy eur. k tomu obrovske problemy se spolehlivosti (obrovsky kvanta zrusenych letu a s tom spojene problematicke cash flow).

to neni nic s cim chcete do cenovy valky s ryanairem, ktery je financne v pohode, plati za spolehliveho dopravce, a dovede dat nizsi ceny.

to by to wizz rovnou mohl zavrit.

VíKo

Vy jste ten Tomáš, co si zklapi sedačku? 😁 wizz, pokud chce ty letadla uživit, musí létat. Zda se, ze RyanAir už v klidu porcuje UA, kde mohl WIZZ rozjet svoji expanzi. Pořád si ale myslím, že ví, proč ty letadla kupují. 😉

Tomas

opravim vas – wizz sice potrebuje letat. ale potrebuje letat tak, aby ty lety mel v plusu.

ryanair si nic neporcuje. ryanair jen krmi media, stejne jako kdyz mluvi o tom, ze bude bez zachodu, nebo jednopilotni posadku.

VíKo

Ad první část… asi si myslíte, že si píšete s nějakým prosťáčkem. 🙂
Ad druhá část… Už jen tím, že to vyhlásil udělal víc, než Wizz. Sny o strojích bez záchodů možná vypustil, ale spíš jen aby se o nich zase mluvilo. Stejně jako o jednom pilotovi, nebo letu v skoro ve stoje. To by se prvně musela změnit legislativa… a to nehrozí.

Tomas

Ach jo .. to se vam presne snazim vysvetlit. Zjevne jste to uz pochopil.

No, a z presne toho sameho duvodu mluvil o ukrajine. Kvli PR. Nic jineho v tom neni.

VíKo

Opravím vás. Ten prostacek jste vy. 😁 rozepiste se ještě erudovaneji. Třeba jak se sčítá a tak. Jste v tom silný, tak si to nenechávejte pro sebe. 😎

Tomas

Ach jo .. to se vam presne snazim vysvetlit. Zjevne jste to uz pochopil.

No, a z presne toho sameho duvodu mluvil o ukrajine. Kvli PR. Nic jineho v tom neni.

Tomas

opravim vas – wizz sice potrebuje letat. ale potrebuje letat tak, aby ty lety mel v plusu.

ryanair si nic neporcuje. ryanair jen krmi media, stejne jako kdyz mluvi o tom, ze bude bez zachodu, nebo jednopilotni posadku.

Gajda

Tak pár desítek milionů eur už každej z nich spálil ve Vídni, kdy se rozhodli soutěžit v tom, kdo je víc. Do toho se jim už chtít nebude.
A pokud je volba na stejný lince mezi těma dvouma, tak vítěz, pokud nebude 3x dražší, je naprosto jasnej.