Vzpruha pro Boeing. IAG objednává až 150 letadel 737 MAX
První let Boeingu 737 MAX 10. Foto: Boeing
50 letadel objednala skupina aerolinek závazně, na dalších 100 má opci.
50 letadel objednala skupina aerolinek závazně, na dalších 100 má opci.
Tak to muselo být hodně levné, že to koupili, obzvlášť když je cele IAG na airbusech.
Zřejmě se Boeing snaží prodat za každou cenu.
Ještě o 3 sedačky více než Ryanair? Co v tom IAG hulí?
tak vueling je nízkonákladovka… tak treba je to primárně pro ně.
Vueling ale provozuje pouze A320 family. Měnit všechno za Boeing, navíc za typ 737 bez perspektivy budoucího vývoje, to by museli hulit vážně kvalitní materiál.
Je tu este ULCC od BA, ktora ma mat bazu na Letisku London Gatwick. Ale pravdou je ze B737 Max je posledna varianta z rodiny postavenej na zakladoch B737 original. Koniec cesty. Takze nova generacia B737 bude potrebovat uplne novy certifikat a aj pilotne typove osvedcenie. Pretoze osvedcenie pre sposobilost lietat ako pilot B737 NG a Max si mozu dat zaramovat. Preto aj KLM v nasledujucich rokoch presedla z B737 na A320 rodinu. Inak presedlat z A320 na B737 bude ovela narocnejsie.
to, ze za dvacet let se objevi nejaky dalsi nastupce 737 , ktery bude odlisny a nebude sdilet typovku se 737, v tuto chvili v podstate nikoho nezajima a nikdo to neresi.
Problem je že b737 Max 10 a b737 Max 7 nie sú certifikované a Najma b737 max 10 budu možno piloti potrebovať nove osvedčenie ktoré si nebudú môcť zobrať z b737 mg alebo Max.
To máte odkud tyhle indicie s typovkou? Nic tomu nenasvědčuje, zatím. Pravda je jen to že je tlačí čas s certifikací, jinak by museli dělat další úpravy a to by bylo další zpoždění.
Aký si mudry
Ja vcelku souhlasim, duvod bude dlouhy dodaci termin A320 a cena za MAX, kde Boeing bude hodne kreativni oproti Airbusu.