obrazok-zdopravy

Vzlétla nová „aerolinka“, s Airbusy A380 chce vrátit zlatou éru létání. Na první let nastoupilo 95 cestujících

A380 pro Global Airlines. Foto: Global AirlinesA380 pro Global Airlines. Foto: Global Airlines

Lidé jsou unavení ze služeb, které dostávají u současných leteckých společností. Budeme lepší, prohlásil zakladatel Global Airlines.

Odebírat
Upozornit na
guest
8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jirka

Jo kdyby na nevyzita sedadla nabidli letenku treba za 4999 czk, to by byl panecku naval.
Jinak nez totalne nizkou cenou letadla nenaplni – muj nazor.

Martin a dál

Když se chceš stát milionářem poříď si vlastní Aerolinky. Nejdřív ale musíš bejt miliardář.

Juraj

Jako jo, dotáhli to dál, než spousta jiných mokrých snů, nicméně je spíš otázka, kdy dojdou peníze. A380 umí být velmi efektivní letadlo, pokud ho člověk naplní platícími cestujícími. A ideálně tak, aby slušnou část tvořily prémiové tarify. Jenže tady Global nemá ani firemní klientelu, ani pořádné distribuční kanály, ani žádnou konektivitu přípojů, ani věrnostní program, ani dostatečný letový řád. Tak komu je to určeno?! Od samého počátku to majitel prezentoval tak, že všechno bude marketingová příležitost pro sponzorské firmy, ale takto dneska propagace nefunguje. A když na to přijde, drtivá většina lidí protrpí osm hodin v economy, pokud zbude… Číst vice »

Průvodce původní Aleš

Nějak jsem se z článku ani z Twitteru nedověděl, v čem budou lepší, než ostatní. Takže se obávám, že to bude stejné protrpění a k tomu ty nevýhody, které zmiňujete.
A samozřejmě nechápu, kde chtějí vzít 500 lidí P2P mezi Skotskem a New Yorkem.

Michal

Ano, dotáhli to dál než např. Pragusa 😄
Ale jinak to působí velmi naivně, vždyť už jen ten letový řád je jak noty na buben (samá pauza).

Michal141

Nejsem odborník na náklady, budu rád když někdo znalý vysvětlí, ale psalo se před dvěma lety, že tu A380 „by měli získat za osmimístnou částku“, takže klidně i třeba za desetinu ceny nové + nějaký refresh před vrácením do provozu. Nevyjde pak tedy i relativně obstojně i let s ne zcela naplněnou kapacitou? Náklady na leasing by měly být asi výrazně nižší pak předpokládám (samozřejmě za předpokladu, že to bude létat pořád a ne 2x za týden v budoucnu a ne zrovna 1/5 pax, ale třeba na 70-80% naplněnosti).

Dominik

Přál bych jim hodně úspěchů, ale větička, „Kdo ví, co se stane zítra? Kdo ví? Uvidíme.“
nevzbuzuje v člověku moc důvěry. Zvlášť když by si chtěl u nich člověk koupit letenku. No uvidí se.

M19

Prostě nechce slibovat něco, co by nemusel splnit. A jak je z článku patrné prozatím létají spíše cosi jako charterové lety. Tak si ji klidně kupte, jen v tuto chvíli nevíte odkud kam. To zjistíte při nákupu. Aspoň to bude trošku dobrodružné, ne pro lidi hledající nejlevnější možnost. 😉