Výzkumný ústav železniční expanduje na Slovensko, založil tam dceru. Chce i do dalších zemí
Zkušební okruh v Cerhenicích. Pramen: VÚŽ
Slovensko jako odrazový můstek. Expanze na zahraniční trhy má zařadit český VUZ mezi světové značky typu TÜV či SGS.
To je rychlostnik někde u Kolína?:-)
Jo, asi 10 km od něj 🙂
Plánují tam nějaký okruh, nebo to chcou testovat na normálních tratích?
Jasně, za Bratislavou na 250kmh 😂 Přečti si ten článek.
Tam se budou skvěle zkoušet brzdící schopnosti vozidel, na samé desetikilometrové rychlosti.
U nás se zkouší na tratích?
Jinak očekávám, že tam bude jen kancelář a v ní úředníci s kulatými razítky. Žádné technické zázemí typu okruh, dynamický zkušební stav apod.
Kebyze mam zeleznicne vzdelanie, hned tam idem pracovat do slovenskeho VUZ…..
Preco minusky ? Moju odpoved som myslsl vazne…
Taky jsem si kladl tu otázku. Pokud mají frajeři koule, mohli by se ozvat, a napsat, co konkrétně jim vadí na vašem přání.
Poruším svou zásadu neúčastnit se diskusí.
Pokud to myslíte vážně , zašlete Vaše CV, máme zájem o zaměstnance, kteří se nebojí výzev – nehledáme tým pouze železničářů.
Pane Bělčíku, kdy už konečně odstraníte ten nenulový třes jedničky na konci soupravy, jedoucí po nekoridorové trati ?
Nám zákazníkům se pořád třepou notebooky, chceme v pohodě pracovat, platíme nemalé peníze a není to vůbec „sexy“ .
O tom inovativním přesunu jedničky za lokomotivu, kde je, jak sám tvrdíte, rozkmit daleko menší, přemýšlíte už. 4 roky a pořád nic ! Je to výzva nebo ne ?
(Železničář 7.8.2017)
Těch výzev se dá najít celá řada. Např. přeřazení vozu 1. třídy v obratové stanici do správného pořadí, a to bez využití záložního vozu, bez zvláštní posunovací lokomotivy, ideálně tak za dvacet minut. To je na komerčním begraundu čelendž, na to by se dal založit „stártap“. A natočit o tom „podkáást“.
Obavam sa, ze mate zaujem o telekom technika bez platneho paragrafu 51:-)