Vyzkoušejte zážitkový vlak. Na Velký pátek Posázavím do pivovaru Velké Popovice

Zážitkový vlak. Pramen: Kladenská dopravní a strojní s.r.o.Zážitkový vlak. Pramen: Kladenská dopravní a strojní s.r.o.

Nabíráme v Kladně a v Praze.

Zpět na článek
38 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ondřej

Na promiňte…Kladenští mají hned vedle Únětice, a to je panečku pivo 👍☮

Lysimachia

Lidi ztratili soudnost, Velký pátek má být den přísného postu, tak jaké rajzování do pivovaru.

Josef

To je křesťanský svátek… Nicméně to je jen 13% lidí. Zbytku je to u zadele, tak co by nemohli jet do pivovaru… Vy si dělejte co chcete, oni také…

projekt2501

takže státní svátek má mít jen 13% obyvatel. doufám tedy, že jdete do práce.

Josef

Samozřejmě. 100% příplatek si nenechám ujít.

Neznámý

Souhlasim. Napřed si odhlasujeme Velký pátek, jeden z největšich křesťanských svátků a pak je tady argument, že je to svátek pro 13% populace. To je strašný.I tak by mohla mít Kladenská k tomuti svátku úctu.

Aleš

Pitný režim musí být o při půstu. Jinak si zadelavate na problémy. Takže soudnost jste ztratil možná tak Vy.

Aleš

I při půstu

Angel777

Na Slovensku alebo v Maďarsku by tiež na Veľký piatok nejazdil vyletny vlak do pivovaru.Je to pre evanjelikov i kalvinov / v Maďarsku / veľký kresťanský sviatok.Navsteva kostola s Večerou Panovou.Mumoriadne vlaky môžu jazdiť aj v inej voľné dni v roku

vjkm

Velký pátek spolu se sobotou je výjimka, kdy se mše ani žádná Večeře neslaví – to se děje na Zelený čtvrtek.

Angel777

Na Veľký piatok sa práveže konajú Služby Božie,čítajú sa Pasie a prisluhuje sa Večera Panica,aj v Prahe ,o 9.30 v evanj.kostolich,môžte si to prečítať na webových strankach

Ryk Mat

Já vůbec netuším, co za broskvovinu ten megapátek vlastně. Byl jsem proti, když si před knězi klekající pověráři tenhle svátek vydupali a teď se mám ještě nechat buzerovat, co smím a nesmím na vaši nesmyslnou šaškárnu dělat?
Já se opravdu úplně bez jídla a jen o vodě postil už mnohokrát. Jednou i 40 dní. A proto velmi dobře vím, že váš přísný půst je jen další kněžská lež. Spláchněte se svými kázáními, kam patříte. Já vaší nesmyslné pověře nevěřím a nenechám si od vás žvanit do života ani trochu.

Angel777

Pre Vás skončí život smrťou,kresťania majú nádej na ďalší večný život.V USA,v Škandinávii,alebo v Nemecku,Švajčiarsku,tam všade majú prevahu kresťania,len Česi sú trochu mimo.Sorry

PvvS

Jen nemaj rádi náboženský sekty..

Ryk Mat

V Německu a Švýcarsku jsem strávil poměrně hodně času. A i tam prázdné kostely jasně říkají, že ty institucionalizované středověké pověry na západě vymírají také. A v Rusku zase vidím, že rudofašismus je vyhubit nedokázal ani trošku. Religiozita je tam obludná. Nemytý páchnoucí pop Gunďajev tam nařídil kněžím kázat Putina coby vyslance božího a schvalovat vraždění, znásilňování a rabování, aby se pomstil za to, že se ukrajinská pravoslavná církev vymanila z jeho područí. A nemusíme jezdit tak daleko. U našich severovýchodních sousedů kněžská špína pálí knihy pro děti a církev tam prosadila do zákonů ženám povinnost bezmocně umírat na problematická… Číst vice »

PvvS

To je většině lidí naštěstí úplně ukradený..

rtep

Bylo by to fajn, ale jen ta cesta by byla pro mne cílem. Cíl už nikoli.
Kozel byl z mého pohledu lehce nadprůměrným pivem ještě za komoušů, teď už je jen lehce podprůměrným.

Aleš

Jste velký optimista a skromný člověk!

rušňovodič Peter

Z jízdního řádu mi nejako nevyplýva presná trasa. Kedže sa jedná o pacifik tak zo Smíchova vlak pokračuje Vyšehrad – Vršovice – Branik – Čerčany…?

V.N.

Být mi max 30 let a být single,nebo alespoň bez dětí…jel bych hned…jakou má ten vlak kapacitu?Kolik lidí takto jezdí?

Martin

A né, že se jim ty vagóny vrátěj poblitý !

Rypal

Hmm, místo pravidelného využívání vlečky pro náklady, se tam vozí lidi. A ještě občas:/

Jiří Kocurek

Nabídl někdo Popovickému pivovaru návoz surovin vlakem?
A když se podá na dráhu objednávka na 4 sudy piva 2x týdně Po+Čt, s dodací adresou Na Návsi 5 mezi 15:00 a 17:00, co udělá dráha? Ano, správně.

Vít Jůza

1. Ještě v devadesátých letech přeprava kusových zásilek fungovala, byla tedy z Českých drah vyčleněna do zvláštní firmy, jejíž název jsem zapomněl. 2. A spousta věcí se vozila vlaky do různých skladů a překladišť , odkud pak už na místa určení bez kolejí to jelo po silnicích … mnohé ty sklady stále existují, někdy i fungují, obávám se, že většinou příslušná kolej je zarostlá, zabetonovaná nebo vytrhaná. 3. Jestli jak nakolik která přepravní společnost využívá železnici, ani se tím snad nechlubí; Česká pošta mezi několika málo centry v republice; třeba v Turnově si postavily novou budovu na nádraží skutečně tak,… Číst vice »

Jiří Kocurek

ad3. Ano, kusovka a končila na nádraží. Dál už nic, psotarej se sám.
ad 4. nikoliv, byla zrušena železniční povinnost. Takže je na objednateli, dodavateli a přepravci, jak se zařídí. Nikdo už jim tu železnici nepřikazuje.

Budete to tahat 1 až 15 km z nádraží, nebo poptáte firmu, která vám do doveze „až dovnitř“? Vy sám. Diktovat tohle ostatním je velice jednoduché, když se to netýká toho, kdo to diktuje.

Vít Jůza

Kusovky byly i se svozem a rozvozem.

Vít Jůza

Et ad 4.: Jestli někdy byla nebo bude nějaká železniční povinnost, jestli by byla vhodná, a jak by musela být vhodně formulovaná, to nevím. Ale vím, že bylo uděláno „úspěšně“ velmi mnoho pro znevýhodnění a zneschopnění železniční dopravy a zvýhodnění a zkvalitnění dopravy silniční, že i aktuálně železniční dopravní cesta je zpoplatňována mnohem důsledněji než silniční, dalo by se říci, že na silnicích se dovoluje všechno, a na železnicích nic …. no to bych přeháněl, jen se např. na silnici bojuje o to, jestli mezi auty mají být mezery větší, nebo menší než 2 vteřiny … a na železnici na… Číst vice »

Jan Sova

Na kusovku by musela být atraktivní cena a možná snad i „obsluha“. Něco jako výdej zásilek rovnou z vlaku, ale kdo si na to udělá přesné časové okno v šíři celého bílého dne, že?.. I kdyby to vydávala vnadná vlakuška se zvláštním smyslem pro boj s vedrem, tak asi moc lidí by se na to nedalo.

Ryk Mat

Polovina lidí jsou ženy. Myslíte, že i ony oceňují přitékající tuk a silikon?

Frantisek

Jenže se to pak týká těch, kterým to v součtu škodí. Ostatně mnoho lidí si velmi rádo věci „tahá“ z obludných hal v polích u dálnice za městem, tak proč už ne z nádraží. Jenže by „se“ muselo společensky chtít a nedělat vše pro pravý opak. Infrastrukturou počínaje a poplatky konče.

Jiří Kocurek

Šotouši… by si měli sáhnout do svědomí, jestli někdy objednávali nějakou věc, která se nevede do batohu a váží přes 20 kilo (pračka, lednička, atd): Ptali se, jestli to jelo po železnici? Zkoušeli si to sami po železnici zařídit? Hádám nikoliv, objednali to tam, kde jim nabídli přepravu zdarma. A pak sedli do auta a jeli fotit.

Vít Jůza

Vzpomínám, jak jsem se někdy snad v těch devadesátých letech doptával v Hradci Králové – a že prý už kusové zásilky nepřepravují – a nakonec mě jako méně odbytného poslali o nějakou tu kancelář vedle, kde to fungovalo už pod hlavičkou té jiné firmy, a tam se domluvilo a zařídilo včetně přivezení na nádraží a z nádraží. Ale, pravda, nejsem žádný šotouš, jen normální uživatel a zastánce železnice.

M19

Šotouš nejsem, ale po železnici k nám pračka z obchodu nejela. Možná i proto, že mezi obchodem a místem určení, by to vlakem stejně nešlo.

PvvS

No a ? Peníze jsou dnes až na prvním místě. když něco kupuju, tak rozhodně něřeším, jestli to pojede vlakem nebo kamionem. Objednám to tak aby mi to doručili včas a tam kam potřebuju. Jak si to zařídí firma je jen její problém. A asi žádný firmě se to nechce ze skladu dovážet na nádraží, tak podávat a někde jinde zas vyzvedávat a dovážet na místo určení. Navíc rozvoz praček, ledniček vlakem po městě dost dobře nefunguje. A pokud něco takovýho kupuju, tak to asi potřebuju dost aktuálně. Takže to., že to někdo naloží do dodávky a doveze + odveze… Číst vice »

Armin

Celostátní systém kusových zásilek obnovený v 90. letech se jmenoval Rychlé linky, fungoval asi rok tuším 1995 – 1996. Provozovaly ho přímo ČD, silniční rozvoz dělala smluvně firma Internationale Spedition Děčín. Potom ještě nějakou dobu skomíraly kusové zásilky pod různými firmami, které je shromažďovaly a posílaly ve vozových zásilkách běžnou vlakotvorbou, třeba v Plzni to byla Radiálka.

Vít Jůza

A Vaše „na dráhu“ … co to je ta Vaše „dráha“? Na koho vlastně se vůbec obrátit? …

PvvS

Asi to pivovar chce mít včas na výrobu. A nečekat, až se někde uráčej ten vagon dodat.

Lumír Práskal

To zas bude na perónech nablito 😀