dkv_obrazok

Výzdoba podchodu má odradit vandaly. Na Chodově se otevřelo opravené spojení pro pěší a cyklisty

Zrekonstruovaný podchod pro pěší a cyklisty pod Türkovou ulicí na pražském Chodově. Foto: TSKZrekonstruovaný podchod pro pěší a cyklisty pod Türkovou ulicí na pražském Chodově. Foto: TSK

Při návrhu nové podoby podchodu projektanti počítali i s plánovanou tramvajovou tratí.

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
zemko

hlavne nechapu proc to neudelali sirsi, delali to cele znovu, dva roky tam bylo zuzeni a nakonec to je stejne pitomy najezd od Tvrze jaky tam byl a je to stejne uzke, aby se cyklo motalo s pesimi… pak se vsichni divi, ze radsi jedu po Turkove nez tim podchodem

PavelX

Krasna ukazka ceske architektury, aneb hlavne ze tece beton a asfalt. Ze by tam byla treba dlazba a obklady, aby to melo nejakou minimalni estetiku, to by chtel clovek moc, musime zachovat vychodoevropsky styl.

Zbynek

Vychodoevropsky styl je vubec podchod jalo takovy. V tomto miste by v pohode stacil prechod za zlomek penez.

David

On je nahoře trochu provoz …

Zbyněk

Relativně možná.

To nic nemění, na tom, že do podchodů zatéká, obtížně se uklízí (pokud vůbec), prodlužuje cesty a přitahuje nejrůznější individua.

Tomáš Hoření

On ten provoz nahoře není o nic moc větší než na jiných komunikacích v širším okolí nebo jinde v Praze, kde podchody nejsou. Bohužel stále přetrvává názor, že téměř striktní oddělení silniční a pěší dopravy na Jižním městě je zlaté dědictví, které je nutné zachovat. Městu a životu v něm to ale neprospívá, vznikají nepěkná zákoutí a zbytečné bariéry. Doufám, že i k nám brzy dorazí 21. století a začneme podchody zasypávat (nemyslím úplně všechny, ale zbytných se najde dost).

Mysel

Jako chodec i jako ridic jsem velmi rad, ze je tam ten podchod.

Milan

Je rozdíl přechod u křižovatek jakèhokoliv typu, kde auta by měla psychologický zpomalit a přechod v místě jinak ničím nepřerušené rovné ulice!

V druhém případě je to nebezpečné i s tzv. semaforem – natož bez něj, což dle norem přes dva a více pruhů v jednom směru jízdy nejde po nových stavebních zásazích schválit do provozu!

Dušan

Super čb murál, perfektní práce. Jen aby tudy nešel Jirka Svobodů, nepadly na nej deprese a nenechal to přemalovat (⌐■_■)

Zelvak

To by mě zajímalo kolik tam projede cyklistů v poměru k chodcům, když zabírají 2/3 šířky podchodu.

P73

Tohle se rekonstrukcí neměnilo, bylo i předtím…

watslaw

Zrovna jsem tam byl zhruba v době vydání článku (19:15). Oproti zdejším fotografiím v tom podchodu byly zábrany oddělující část pro chodce od části pro cyklisty (asi tzv. citybloky).

Voufa

super! Už jsem se chtěl na to ptát, proč nejsou pruhy pro chodce a cyklisty fyzicky oddělené. Takhle oddělit by se to mělo všude, kde to jde.

Vasek

Je oddělení a oddělení.
Zkosený obrubník by byl adekvátní. Chodník pak posadit o ~8 cm výše.
A také je vhodné materiálové/barevné odlišení části pro chůzi a jízdu na kole.

Emil

Tak schválně,za jak dlouho to blbeckove pomaluji?? Nevěřím, že to zůstane čisté.