Výzbroj Škoda, karoserie SOR. Ve Vilniusu vyjely první české trolejbusy z miliardové zakázky
Trolejbus Škoda 32 Tr pro Vilnius. Foto: Škoda Group
Nové trolejbusy 32Tr nahradí starší české 14Tr.
Nové trolejbusy 32Tr nahradí starší české 14Tr.
Ten odpudivý drát k obrazovce „zpětného zrcátka“ je opravdu zvláštní fíčura. Jak s tím mohli vyhrát, to tedy nechápu. Stáhnul bych to aspoň páskou, nebo přilepil izolepou
Článkový trolejbus bez kloubu snad ani není. To i OMS Tissota, která se nelomila do rejdu, měla kloub (vyrovnával podélné nerovnosti)
Ještě 5 let a čelo už bude bez „slepice“. 🙁
V roce 2029 skončí možnost Škody Plzeň používat okřídlený šíp, v žargonu Škodováků označovaný jako „slepice“. Mínusy celkem nechápu, ale budiž. Na fotkách se logo tak nějak krčí při okraji masky.
A skončí jenom právo na logo, nebo i na název Škoda?
So se dá dělat, je to SORka…aspoň ten nátěr se jim povedl…
91 a 73 trolejbusů nahradí akorát spíš všechny původní 14Tr a 15Tr. Těch bylo zhruba 165. To znamená, že Solarisy by měly ideálně zůstat anebo by se muselo koupit dalších 45 trolejbusů, aby nedošlo k takhle velkému snížení počtu vozů.
Moc jste nepochopil můj komentář. Já upozorňuji na snižování počtu trolejbusů ve vozovém parku. Dřívějších cca 250 trolejbusů se sníží na 205 (41+91+73). Pokud budou chtít zachovat počet 250 trolejbusů, budou muset ještě další vozy přikoupit nebo nechat Trollina II 15.
„Už dříve vilniuský DP informoval o tom, že hodlá vypsat soutěž na dalších 73 nových parciálních trolejbusů, tentokrát článkových. Ty by měly posloužit jako náhrada trojice trolejbusů 15 Tr, vozů Solaris Trollino 15 AC a zbylých „čtrnáctek“. Jedinými trolejbusy bez baterií pak zůstane 41 vozů Solaris Trollino 12 (rovněž s výzbrojí od Škodovky) z roku 2018. “
https://www.cs-dopravak.cz/stridani-strazi-zacina-ve-vilniusu-vyjely-trolejbusy-skoda-32-tr/