Vysočina nestíhá soutěžit autobusy, dopravci budou jezdit bez soutěže
Autobus ICOM, ilustrační foto. Autor: ICOM Transport
Téměř deset let ví Kraj Vysočina, že 1. listopadu letošního skončí smlouvy na provoz regionální autobusové dopravy. Přesto nestihl dosud
Jak je možné, že už od roku 2008 se ve vedení kraje Vysočina stále drží zjevně neschopný hejtman Jiří Běhounek, který kandidoval za ČSSD a před rokem 1989 byl členem KSČ?!
Proto, že byl lídrem kandidátní listiny té strany, která v předmětném kraji tzv. vyhrála (získala nejvíc hlasů/mandátů) krajské volby.
(nehodnotním – konstatuji)
Vysocina v tom neni sama, ze? Takovy JIKORD v jiznich Cechach je na tim stejne.
Protože na úřadě kraje sedí líní, neschopní, nekompetentní úředníci. Jsou takoví, protože mají neschopné, líné a tupé vedení.
Tolik nekorektní pravdivá odpověď.
pane xyz, z čeho soudíte, že navýšení výkonů znamená navýšení počtu vozidel? Vždyť výkony se mají navyšovat zejména v sedlech a o víkendech, tj. v době, kdy mají autobusy prostoje…V našem kraji to bylo tak, že se při „optimalizaci“ počet vozidel naopak mírně snížil i přes navýšení výkonů.
Navíc na některých trasách, které jsou souběžné s vlakem, má dojít i k omezení autobusové dopravy.
„pane xyz, z čeho soudíte, že navýšení výkonů znamená navýšení počtu vozidel?“ Z toho, že dosud na mnoha linkách postačí jediné vozidlo vlivem toho, že (přinejmenším v některých částech kraje) neexistují „spoje na 7. hodinu“ (jen na 6. a pak na 8.). Nově když v ranní (i odpolední) špičce bude 1 h takt (namísto nynějšího netaktu cca po dvou hodinách ve špičce), logicky bude potřeba více vozidel (byť nárůst počtu potřebných vozidel bude nižší než nárůst počtu spojů) – konkrétně na každou z takových linek přinejmenším dvě vozidla. O. K., pokud případně platí, že skutečně se onen výraznější nárůst počtu… Číst vice »
Zbývá otázka, zda v tom „přechodném“ období budou oni dopravci jezdit v rozsahu spojů podobném nynějšímu stavu, anebo (navzdory „dočasnosti“ kontaktu) dojde k implementaci VDV (Veřejné dopravy Vysočiny) i do autobusové dopravy = dojde k výraznějšímu navýšení počtu spojů, včetně navýšení počtu potřebných vozidel (které si ti „dočasní“ dopravci obstarají, aby je za cca 2 roky již nepotřebovali, pokud v soutěži své kontrakty neobhájí?).
Zbývá otázka, jak dalece na to bude Vysočina srát v „dočasném“ období… aby z toho nebylo 22 let „přechodně prodlouženého prodloužení“.
Existuje vůbec nějaká páka, jak k tomu ty socanské lemply donutit?
SPRÁVNĚ = JEDNOTKA DOČASNOSTI JE 1 FURT…. Jsem z Vysočiny a KONEČNĚ , pan Sůra napsal v tomto článku otevřeně, co mu píši od začátku webu zdopravy.cz !!!!! To co jsem psal již před lety na dopravní odbor Kraje Vysočina, byvalému i současnému panu Hejtmanovi…. / ODS-ČSSD / = Kdy začne fungovat integrovaný systém dopravy na Vysočině , jako má např. Jihomoravský Kraj…. ? = nazvali to VDV, / Veřejná Doprava Vysočiny: https://www.kr-vysocina.cz/aktuality/ds-304017/p1=95635 / ALE STÁLE NEKONKRÉTNÍ INFO = viz pan SŮRA v diskuzy o JHMD = ŽALOBA na Kraj Vysočina … : „Kraj Vysočina…, to je peklo“……… P.S. moje… Číst vice »
To je ale překvapení! Deset let Kraj Vysočina ví, že se musí vysoutěžit doprava, deset let na to tamní socani serou a najednou SE TO nestihne… No jo, vskutku vzor veřejné dopravy 21. století.