Přejme kunovickým ať se jim pod novým majitelem lépe daří než doposud.
Observer
2 let
L410 už může mít pro továrnu přínos jen v servisní podpoře a případných modernizacích pro stávající uživatele. Na trhu nových letadel nemá asi Turbolet proti nové Cessně Skycourier s globálním prodejním a servisním zázemím velkou šanci. Jestliže má nová Cessna minimálně 100 objednávek (FedEx), proč nemají Kunovice zakázku aspoň na nějakou sestavu, když už mají potřebné odborníky? Té továrny bude škoda, jestli se včas neprobudí.
Společnosti Aircraft Industries – LET asi většina obyvatel ČR fandí a je rádo, že máme výrobce letadel. Pravda je, že hlavní produkt L410 i když i v podobě NG, je na dnešní poměry velmi málo. Vlastně se jedná o stále stejný produkt. Je škoda, že se nedotáhla L610. Když srovnám aktivity výrobce ATR, tak nabízí mimo jiné i různé délky trupů. O množství letadel a místech kde všude letá ani nemluvě. Zkušenosti z Ruska mohou být pro nás užitečné i v Kanadě nebo USA. Hlídkovací letouny podobné jako mají Poláci asi také mají šanci. Jiné trhy mají jiné požadavky. Firma… Číst vice »
A kdo to bude v USA a Kanadě servisovat? A taky – slyšel jste někdy o Cessna Caravan? A víte, že dnes existuje pár typů letadel tohoto typu zkoušející se a kupodivu i létající na baterie?
A proč zmiňujete jako konkurenci pro L 610 jen ATR, když část trhu v devadesátkách odkousli také Dornier a Saab, byť byli dražší.
Vše je rozprodáno a Aprodáno hnus
Přejme kunovickým ať se jim pod novým majitelem lépe daří než doposud.
L410 už může mít pro továrnu přínos jen v servisní podpoře a případných modernizacích pro stávající uživatele. Na trhu nových letadel nemá asi Turbolet proti nové Cessně Skycourier s globálním prodejním a servisním zázemím velkou šanci. Jestliže má nová Cessna minimálně 100 objednávek (FedEx), proč nemají Kunovice zakázku aspoň na nějakou sestavu, když už mají potřebné odborníky? Té továrny bude škoda, jestli se včas neprobudí.
Vy víte jaké mají zakázky? Zakázky se dávají dle odborníků? Existují letiště kde s tou Cessnou nepřistanete. To je především trh pro L-410 NG. Srovnávate sice podobná, ale schopnostmi přece jen jiná letadla. A k tomu spaní… https://forbes.cz/obojzivelny-uspech-ceska-firma-chysta-hydroplan-za-10-milionu-dolaru-a-dohodla-se-s-omnipolem/
Společnosti Aircraft Industries – LET asi většina obyvatel ČR fandí a je rádo, že máme výrobce letadel. Pravda je, že hlavní produkt L410 i když i v podobě NG, je na dnešní poměry velmi málo. Vlastně se jedná o stále stejný produkt. Je škoda, že se nedotáhla L610. Když srovnám aktivity výrobce ATR, tak nabízí mimo jiné i různé délky trupů. O množství letadel a místech kde všude letá ani nemluvě. Zkušenosti z Ruska mohou být pro nás užitečné i v Kanadě nebo USA. Hlídkovací letouny podobné jako mají Poláci asi také mají šanci. Jiné trhy mají jiné požadavky. Firma… Číst vice »
A kdo to bude v USA a Kanadě servisovat? A taky – slyšel jste někdy o Cessna Caravan? A víte, že dnes existuje pár typů letadel tohoto typu zkoušející se a kupodivu i létající na baterie?
A proč zmiňujete jako konkurenci pro L 610 jen ATR, když část trhu v devadesátkách odkousli také Dornier a Saab, byť byli dražší.
Jiří, to byl jen příklad…