Výrobce motorů Rolls-Royce propustí až 8 000 lidí, firma opouští plány na hybridní letouny
Výroba motorů Rolls-Royce Trent 1000. Foto: Rolls-Royce
Očekávaný propad výroby nových letadel se začíná projevovat i u dodavatelů. Britská společnost Rolls-Royce plánuje kvůli předpokládanému omezení produkce propustit
Velký špatný…
Toho hybridního letadla je škoda.
Ani ne. Napadá mě totiž, že i sebelepší baterie stále váží násobně víc než palivo. A i vybité jsou stále stejně těžké, což bude problém při přistání. Jó kdyby baterka z Tesly vážila 50 kg a auto na ní dojelo 800 km, tak prosím, to už je srovnatelné.
Zatím má smysl montovat elekromotor do povozku letadla, aby se při popojíždění na letišti nemusely roztáčet hlavní motory. APU to utáhne.
Svého času se mobilní telefon vláčel v ruce jako kufr. A když jsem měl kydsi v ruce poprvé NiMH AA baterky s 900mAh, koukal jsem na ně jako na zázrak.
A ten mobilni telefon jste si koupil kdyz byl velky jako kufr nebo az kdyz se schovala do dlane?
Skoda je, a to velka, ze vyzkum baterii a jinych druhu uskladneni el. energie, takhle ztratil velkeho potencialniho zakaznika pro vyvijene technologie. To zaroven znamena snizeni investic a propousteni nebo zmenu vyzkumu…