Výrobce brzdových systémů DAKO-CZ za čtyři roky zdvojnásobil tržby, poprvé přesáhly dvě miliardy korun
Brzdový systém kolejového vozidla. Foto: Dako-CZ
Firmě pomohla zahraniční expanze, cílí nově na severoamerický trh.
Firmě pomohla zahraniční expanze, cílí nově na severoamerický trh.
Dle mého by se mělo v zájmu ekologie méně brzdit a více využívat kinetickou energii vlaku. Šetří to materiál, prach a smog od špalků !
Jistě, na co brzdy…
Chjo.
Ježišrmarja, to je strašný, takhle se ztřískat za bílýho dne …
Asi jste měl na mysli elektrodynamické brždění (EDB), né?
Jinak materiál ze špalků je rozhodně nižší, než materiál z ojížděných pneumatik!
Pane inženýre nebojte už se využívá, jen by to chtělo sehnat ten kopec na to brždění, do té doby si musíte vystačit s EDB a se špalky.
No aby nevydělávali, trojnásobně zvedli ceny…. dříve protismyk 80 tisíc, dneska skoro čtvrt mega….
Však taky taková Škoda 45T už má brzdové systémy Knorr-Bremse.
No ono to taky souvisí s tím, že se jaksi zvedly ceny všech vstupních materiálů. Třeba ceny elektronických součástek do Vámi zmíněných protismyků vzrostly více jak 10 násobně. A to jen pokud vůbec jsou k sehnání, objednací lhůty jsou dneska pomalu rok a jistota dodání žádná…
Jejich nárůst tržeb souvisí s objemem prodejů, jak je zmíněno v článku.
A níže zmíněné Knorr-Bremse jsou ještě mnohem dražší…
Paráda, tutak to má vypadat!
Ta Indie to bude dobrý posun vpřed. Gratulace!
Jezdí tam vlaky? Jezdí. Mají třecí brzdy? Mají. Bez ironie.
Pro indický trh to zcela jsitě posun vpřed bude 🙂