Výrazný pokles ceny. Dvanáct nových kilometrů D6 zřejmě postaví Eurovia a spol.
Dálnice D6 u Lubence. Pramen: ŘSD
Smlouvu na záchranný archeologický průzkum získaly Eurovia a Česká společnost archeologická s cenou 127 milionů korun.
Tak, a teď kdo ještě s Bavorskem vyjedna to napojeni D6 na A9 ;)?
Než mi to celý dostavíme, oni na to třeba sami přijdou, že by to bylo fajn
A co Břevnovská radiála a obchvat Varů?
No na Břevnovskou chvíli zapomeňte, budeme rádi když se začne rýpat Radlická a hlavně i východní část MO. Možná až bude po houbách na magistrátu, tak pak možná se to trochu zlepší, uvidíme.
Město momentálně nemá peníze ani na opravu páteřních silnic, které jsou mnohdy v dezolántním stavu viz Rozvadovská spojka či Kbelská. Město nemá peníze ani na úpravu a zřízení přechodů. Holt levné parkování a levná lítačka způsobuje, že na velké infrastrukturální stavby peníze nejsou. U MO se bude snažit Praha vyžebrat peníze ze SFDI a jinak nebude ani ten (pokud se na straně příjmů něco nezmění).
Další ukázka toho jak se (ne)podsekává cena…
Jestli tu dálnici dokončí bez železnice, tak hrozí úplný konec železniční dopravy a přepravy mezi Prahou a KV ikdyby šlo o náklad na který se nespěchá (bylo by na něj dost času).
Ono něco takového ještě funguje?
Něco jo, jen Praha počítá max do Kladna, dal když už tak s pomocí kraje atd tak do Rakovníka ještě, dal už to táhnou různé spolky co jsem koukal, no pak už tam není chtít nikdo. Po plné dostavbě bude jízdní doba autem 3/4 hodiny nebo hodinu. Takže sednout do auta se pak vyplatí, když defakto můžete jet celou trasu 130. Kdyby do ústí nevedl hlavní koridor, tak by po dostavbě D8 ta železnice byla kaput taky. Dalším železnicím, kde hrozí konec po dostavbě dálnic je například od Jaroměře na Trutnov a dále, už bude rychlejší jezdit autem. Stejně tak… Číst vice »
Je to bohužel tak.
Železniční spojení Cheb – Ústí – Praha slouží pro úplně jiné přepravní proudy, než je Praha – KV/Sokolov/Cheb. Jednak je tato trať velmi podstatná spojnice pro obce na trase Cheb – Ústí n/L, a dále velká část cestujících jezdí pouze Ústí n/L – Praha. Z Chebu, Sokolova, KV nebo dalších jiných obcí pojede celou trasu až do Prahy skutečně málokdo. 99% cestujících využívá už dlouhé roky spoje Flixbusu/RJ, kteří jedou skoro celý den dohromady v intervalu 30 minut, a k tomu nově ještě jezdí linka PID 305, která taky jezdí skoro celý den v intervalu 1-2h. V těchto autobusech hledejte… Číst vice »
Vlakem z KV tak max. v neděli na výlet do Prahy. Nikomu se nechce kodrcat přes půl republiky. Ústí n/L fakt není na spojnici KV-Praha. Cena o 100kč dražší než BUS a jízda 2x delší dobu.
Tak já nevím , ale zřejmě jen ten kdo neví co s časem nebo nevedouci člověk by jezdil vlakem z Varů do Prahy. Od toho se ty dopravní stavby dělají , aby nabídli rychlejší a přímější cesty.
Železnice do KV je sci-fi. Musela by se postavit zcela nová a to kvůli městu o 50k obyvatelích nepřipadá v úvahu (ani případná VRT do Mostu to příliš nezlepší). Paradoxně Cheb, který je nejdále, má s centrem republiky v rámci KV kraje nejlepší a alespoň trochu konkurenceschopné spojení.
Já jsem zvědavý jak se jednou vypořádají s tím obchvatem Varů. Tam to bude váznout asi o chvíli déle. Dle mě se tam tunelové variantě vyhnout nedá. Jinak díky zatím za odvedenou práci. Praha -Vary za cca hoďku už se pomalu přibližují.
Na obchvat KV dojde ihned po dokonceni D19 a D38. Cili nic, co by nas a nase deti muselo interesovat :-))) Ted vazne – tranzitni intenzity zrejme nikdy nebudou tak vysoke aby ospravedlnily nakladne tunely. Ale nic proti nejakemu vytyceni uzemni rezervy…
Já myslím že bude dost záležet i na Němcích. Pokud budou schopni A70 protáhnout až k našim hranicím, pak určitě směr Frankfurt/Kolín atd bude příjemnější než přes Norimberk. Ona už samotná A3 od Norimberka směr sever je kapacitně dost na hraně ač rozšíření na třipruh docela jede.
Nemci schopni nebudou. O nejaky mezinarodni tranzit tam nestoji. Maximalne protahnou 4pruhovou B303 k ceskym hranicim a tim to zvadne.
O to se nebojím, progresívní Němci zakážou cesty autem, lidi budoi jezdit na propustku vlakem a nové dálnice tam nebudou třeba.
Obchvat Varů zatím není plánován, městem vede 4 pruhovka a musí to zatím stačit.
Upřímně, vím, že to není ideální, ale dálnice v KV je ofiko postavená a další vylepšení není a ani by nemělo být na pořadu dříve (a je to tak správně), než se kompletně dokončí dálniční síť.
Kdysi jsem slyšel nebo četl o dvou variantách obchvatu KV. Jižní, která je jen teoretická, protože ochrana prostředí a snad i pramenů a potom severní, kde by se musela odepsat ložiska kaolinu. Ovšem žádná mapka u toho nebyla.
A je vůbec už schválená nějaká varianta nebo je to jako švédský stůl (výběr xx variant dle chuti).
Hotová by měla být v roce 2028, maso bude, mléko bude, i smetana…
Tady asi někdo nezná filmovou klasiku, co naděláme…
https://www.youtube.com/watch?v=6ajspyXycfE
Je 30 úseku v realizaci. Chcete tvrdit, že všechny rozestavěné se nikdy nedostaví, protože za posledních 5 roků se žádný úsek neotevřel?
Ne, pouze už se ztrácím v džungli vyhlašovaných termínů a jejich neustálého posouvání…
Tak ať je už hotovo, člověk pak už těch 30 km do Varů nějak přežije.
Pěšky?
Jo, a po čtyřech v protisměru.
Tak to je báječné, já těch pěších potkávám stále méně a méně.
To jsme radi, ze to vime. A jakou to ma souvislost s D6?
Třeba tu, že je aut moc a že se dělá vše, aby jich bylo ještě víc. A dále i to, že přírodu vytlačuje beton.
Prirodu vytlacuji elektrarny, ktere k vam domu dodavaji proud. A cistirny odpadnich vod, ktere cisti splasky, ktere vypoustite. A nakladaky, ktere vozi jidlo do vaseho konzumu. A stavebni materialy, ze kterych je postaven vas dum. A silnice, po kterych jezdi. Co s tim udelate?
Eletřinu doma potřebuje v podstatě každý, auto a kamion, který z dálky dováží to, co se dá vyprodukovat u nás ne. Co já s tím udělám? Nepoužívám aauto na výlety, kupuji pokud mám informaci produkty dovezené ze Španělska a pod.
Že vy nejezdíte autem ještě neznamená, že se bez silniční dopravy obejde celá společnost.
Ano, elektřinu máte doma, takže bez elektrárny se neobejdete stejně jako se pekař neobejde bez závozu mouky. Vy si tam pak dojdete pěšky pro chleba a pro vlastní slepotu odmítáte vidět dál než na prodejní pult.
Nikde jsem netvrdil, že se bez techniky společnost obejde!!! Jde o míru a ta míra použití už vytlačuje to základní.
Tradičně, jak je to u vás běžným zvykem, tlačíte do extrému.
Civilizace ano ale predevsim pro mne a ostatnim v mire, kterou JA povazuji za spravnou, ze? A vas vyvolila prozretelnost nebo jak to mate?
Takže názor určujete Vy? Smiřte se s tím, že diskuze už 30 let není řízena jedním směrem.
Jak to mám já? Na svobodné diskuzi mám názor? Je to troufalé?
V poradku, mejte svuj nazor byt je sebebizarnejsi. A D6 bude dostavena. Spokojen? Tohle je svobodna zeme.
To, že žiju ve svobodné zemi, za to jsem rád a respektuju názor jiných. To, že se příroda člověkem postupně likviduje, to mne v klidu nenechává.
Svobodne vas ponechavam ve vasem neklidu…
Obvykle komunistické myšlenky mají ti kteří tvrdí že komunismus a KSČM je zlo. 😉
A lidí furt přibejvá… Copak s tím budete dělat ?
To je nezvratný fakt, který nemohu ovlivnit, počet jízd svojí mírou ano.
„To jsme radi, ze to vime. “
Vy tady píšete za nějaké ostatní? Cítíte se jako tiskový mluvčí?
A když pojedete vlakem, tak na kolejích taky lidi nepotkátek. Totéž ve vodovodním přivaděči ze Želivky do Prahy.
Pokud chcete potkávat pěší, tak je nesmíte hledat tam, kde mají zakázaný vstup.
Ale vy vlastně jste nesl i ledničku od výrobce na zádech, žejo?
Potkávání lidí jsem zmínil pěší turistiku, která evidentně ustoupila parkovištím prakticky u všeho.
Ledničku mi přiveze dodávka, to jinak nejde. Česnek si vyberu český, to jde.
Ale vy tu lednicku vubec nepotrebujete! Pred 100 lety lednice nebyly a taky se zilo. Tak smele do toho!
Asi jste si nevšiml, že píšu o míře používání něčeho, nikoli o absolutním návratu na stromy.
Zit bez lednicky rozhodne neni navrat na stromy. Velmi tim omezite likvidovani prirody 😉
Tak to mne nenapadlo. Dík.
Na procházení není čas, kdo se chce mít, musí makat a mít výsledky. Mimo diktatury neschopných to platí prakticky celou historii lidstva.
To Vás lituju jesli žijete pro výsledky, já mám to štěstí že si čas udělat umím.
tak doporučuju se jít projít a neztrácet čas spamováním diskuse na dopravním serveru…
Chodím denně, ale pravda, ne 24 hodin. Díky za doporučení.
Ještě něco, ťukání do klávesnice nezabere čas?
Na dálnici určitě.
Taky si rikam, ze kdyby, nedej boze, dosly penize, tak z Bosova do KV uz se to po I/6 nejak da. Cesta je prelozena, jede se gerade aus, bez prejezdu a prujezdu obcemi… Ale samozrejme at se stavi co to jen da. Pred 20 lety bylo pozde…
Úsek D6 Knínice – Bošov dostal od magistrátu stavební povolení, teď už zbývá zajistit výběrové řízení. Minimálně tento úsek už je tedy jistý, což je o dalších 8km méně z těch chybějících 30 km.
Už asi bylo staženo z úřední desky. Nemáte informaci, zda nabylo právní moci? Leták ke stavbě od ŘSD není aktuální.