Vyprodáno. Českobudějovické letiště vypravilo první let s rekreanty, příští rok přibudou další destinace

Boeing 737 MAX 8 společnosti Smartwings jako první velké letadlo v Českých Budějovicích. Foto: Jan Šindelář / Zdopravy.czBoeing 737 MAX 8 společnosti Smartwings jako první velké letadlo v Českých Budějovicích. Foto: Jan Šindelář / Zdopravy.cz

Jihočeské letiště České Budějovice se dočkalo zahájení takzvaného velkého provozu čtyři roky po dokončení miliardové modernizace.

117 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Chára

Země s 3 bilony korun dluhů, ze kterých se nevyhrabou generace našich potomků, ale na palubě Titanicu, kde není na důchody, kde žrádlo stojí 3x víc než v Německu, se vesele dotuje a prachy tečou a nikde žádné žaloby.

Tomas

byl jste nekdy v nemecku?

Kopr

Zvatlate nesmysly, huj na Novinky!

JanekPárek

Letiště do každého města!!
ČB s letištěm, dobrý Kocourkov.
Pokud neseženou cargo linky, tak to bude obří tunel.
Mošnov nemít přes sezónu charterové lety a hlavně cargo linky, tak skončí v neskutečných číslech. A prázdná linka do Varšavy? Ta fakt nemá smysl , když mám autem vedle Poláky a vlakem Vídeň, kde to lítá.

Gajda

Když se dívám na parametry té dráhy – 2500×45, to by tam s jistou podporou šlo dostat alespoň Ryanair s linkou do Bergama a nebo na Stansted. Když už do toho nalili miliardu a další desítky milionů to stojí ročně, už by mi přišlo rozumný ještě něco dosypat a dostat tam linkový provoz alespoň 2x týdně.

JanekPárek

To v životě neobsadíš. Neblázni.

Packo

Také byla slibována linka do Prahy – Rosa airlines, navážející turisty z východu..

Laborec425

To tu byl, vzpomínám si, článek s touto informací, ale nebylo to napsané 01. 04.? 😀

Apex

JCL má ILS CAT I, RYR vždy poždadoval min. CAT II. To by samo o sobě asi nemusel být problém, CAT I mají i BRQ a PED a RYR tam létá, ale nejsem si jist, zda tam přece jen nemají příznivější klimatické podmínky než JCL, zejména v zimě. Problém je jinde. Jak uvádím níže, při stávajících nákladech potřebuje JCL cca 31€ výnosů z cestujícího, RYR ale u letišť tohoto typu běžně platí něco mezi 3-5 € za odlétávajícího cestujícího za všechny služby a nemyslím, že by JCL bylo výjimkou. Takže i když by něco málo získali jako dodatečné příjmy z… Číst vice »

Miloš

Že by se létalo i z Líní u Plzně?
Možná snad na Ukrajinu, vozit lidi domů na dovolenou.

Pavouk

Třeba si to vezme na starost pouťový manažer Kočka a bude nabízet lety Plzeň – Budějovice – Pardubice s případným výsadkem za příplatek na Matějské pouti.
I to Jihočeský kraj velice rád zaplatí.

Chára

To platíme my, ze svých daní, nikoli kraj,, kraje jsou jen větráky, aby se prachy lépe rozfoukaly na správná místa.

Pavouk

Ono ty prachy dolétnou bez zaváhání, letí totiž tunelem.

Mike

Nebuďme skromní, pojďme rozlétat Mnichovo Hradiště, Hradec, Hradčany, Přerov..

Han van Meegeren

I ve Zbraslavicích chtějí Boeing!

Otakar

Ano, na dovolenou. Protože přesně tak si člověk představuje svoji vysněnou destinaci, kde se sice přímo neválčí, ale občas vám do vesnice spadne raketa nebo dělostřelecký granát…

Jméno.m

Ten bezbřehý optimismus je až úsměvný. Tak ať jim vydrží.

Ondra

Přál bych všem vidět ty davy nadšených lidí… Podle mě to hezky řekl Kuba na ČT24, zkrátka je infrastruktura/objekty, které nutně nemusí být výdělečné… Proč nekritizujete linku LOTU do Varšavy, ta je taky dotovaná ne? Spoustu lidí, kteří na lince letěli (de facto za moje peníze) teď brečí, že platí dovolenou pár vyvoleným .. není to to samé? Chápu, že veřejných financí letiště spolklo dost, ale tak to bývá na začátku každé podobné investice. Jasně, mělo se to lépe promyslet, než se někam nasypaly peníze, ale to už je minulost.. Nejsou vyprodané chartery náhodou skvělým „signálem,“ že je o lety… Číst vice »

ondřej

Letiště Vídeň. Z ČB za 4 hodiny vlakem za 9? euro. Už jsem byl takhle mnohokrát.

Ondra

Porovnávat „regionální“ letiště s letištěm hubovým/“národním“ nemá cenu. ČB nemají šanci Vídni nebo Praze konkurovat… A právě Vámi zmíněná doprava do Vídně není žádná hitparáda, zejména z okrajových částí JČ, min. 3 přestupy, půl dne v háji..

Tomas

Vyprodane chartery nemaji se zajmem o letani z budejovic nic spolecneho a o nicem nevypovidaji.

Ondra

Vašemu tvrzení patrně nerozumím.. Primárně se samozřejmě jedná o zájem o sezónní charterové a sezónní lety. Ovšem to neznamená, že není zájem lety pravidelného charakteru. Jak jinak byste v tuto chvíli sledoval úroveň zájmu, než na prvních letech a jejich obsazenosti, nutnosti přidávání letů, atd. ?

Y.K.

Protože, znova, to nemá nic společného. Jsou to zájezdy zakoupené u cestovky a ta u některých destinací nabídla odlety z Budějic, cestovky vědí odkud kam se zájezdu objednávají dost přesně. Kdyby nebyl (jako že většina destinací stále není) let z Budějic, pojedou rekreanti do Prahy. Vůbec se z toho nedá poznat, kolik lidí by si bylo ochotno koupit individuální letenku, stejně jako se to nepozná v Praze

Naproti tomu plnit pravidelné linky je úplně jiný typ byznysu, je mnohem méně předvídatelný, pravidelný, většinou vyžaduje obousměrné frekvence, aby to mělo ekonomický smysl.

Tomas

Pokud by to byly pravidelné linky bez cestovek, a byly vyprodané, bylo by to něco, z čeho se dá osuzovat. ale z vyprodaných charterů nejde vyvozovat jakékoli závěry o tom, že by tam někdo někam letěl. i kdyby to byly pravidelné lety do těch samých destinací (ale bez zájezdu), tak ta letadla budou prázdná. Jedná se o zcela jiný byznys, zcela jinou cílovku, zcela odlišné cestunjící. Pokus jakkoli odhadovat poptávku na pravidelné lince ze zájmu o pronajaté letadlo na zájezd do řecka je asi jako kdybych na základě prodeje trabantu odhadoval prodeje ferrari. Moc odlišnější cílovky a v leteckém byznysu,… Číst vice »

Ten Onen

Kdyby stat fungoval jako dobry hospodar, tak by:

1. Letiste v CB nikdy neprebudovaval za takove prachy neprebudovaval

2. Kdyz uz ho teda ma zainvestovane, tak by se ho snazil vyuzit. Treba by neinvestoval do rozsirovani LKPR. Vetsinu charteru odtud presunout do regionu a Ruzyni nechat zejmena pro pravidelne linky. Usetrene investice si stat muze nechat vyplatit v podobe dividend a sanovat tak ty zbytecne investice, ktere jiz byly provedene.

Tomas

Jako vtip dobre. Ale jestli je to minene vazne…

Ondra

Pletete si administrativní členění ČR, něco je stát, něco jiného je kraj.

Cestující

To bude tím, že některé výdaje z rozpočtu si v hlavách některých mentálních skupin na sebe musí vydělat do haléře, byť oni zpravidla daně neplatí žádné nebo minimální a ještě z toho dostávají záchvaty na sociálních sítích. Ale na jiné, typicky na cyklostezky prostě prachy být musí a něco jako návratnost investice se u nich zkoumat nesmí.

ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW

77 mega ročně, to máme (pro tu nejoptimističtější variantu s 10000 PAX) 7700 na PAX. Za tyhle prachy budu vozit paštikáře na Ruzyň autem. Jde do toho někdo se mnou?

Bob

Jenže za těch 77 mega nepostavíte víc než 250 metrů dálnice do té Prahy. U připravované stavby pražského okruhu by to podle plánů stačilo jen na asi 50 metrů dálnice.

Taky je dobré říct, že cesta na Ruzyň a zpět zabere 4-5 hodin + nějaká rezerva pro případ kolon.

A.O.

77 milionů kvůli 3 tisícům lidí. Každý rok. To jako předpokládáte, že se to snad zaplatí?

Frantisek

Pro cestu do Prahy autem tu dálnici zase až tolik nepotřebujete, byť to bude možná pohodlnější a někdy i plynulejší.

Cestgui

Zajímavé bylo sledovat trajektorii letu Pardubice – Č.Budějovice, kdy za Humpolcem, Pacovem a Jindřichovým Hradcem letadlo netočilo západnim směrem, ale letělo jihozápadně až k Nové Bystřici, kde točilo na západ a šli odtud téměř rovnoběžně s přistávací drahou letiště Planá. Človeka hned nápadne, jestli to náhodou nemělo nějaký symbolický význam a spojitost s mistrem Zimolou, který celý ten finanční propadák Budějovického letiště přivedl do realizace..

Tomas

na tom neni nic zajimavejo. to je mirne zprznena priletova trat TABEM 1T

tak se uklidnete a bezte konspirace hledat nekde jinde.

Tomas

…. vlastne ani neni sprznena, jinymi slovy letel po standardni priletive trati tak, jak je pro ceske budejovice namalovana

AirTraveller

Ano, Tomasi.

VíKo

AirTraveller???? Ten legendární AirTraveller???? Už ne lord Pitzbudka nebo co to bylo? 😁

AirTraveller

Prejmenoval se na Tomase … ten clovek me bavi

JanekPárek

Větší blbost tu dlouho nebyla. Gratuluji.

Info

at žije největší tunel v republice!

Han van Meegeren

Praha je větší tunel.

Pavouk

„Je to historický okamžik pro všechny Jihočechy,“ uvedl jihočeský hejtman Martin Kuba.
Ano, všem Jihočechům Kuba tímto potvrdil, že i on plně podléhá jihočeským mafiánům z Hluboké. Hejtmane Kubo, jsem Jihočech a je mi z vás na zvracení.

PAN

Pan Kuba je velký kuba. Ach jo…

Pavouk

Ještě dodám, že historickým okamžikem pro Jihočechy bude především to, až se po dlouhých letech podaří vytvořit v kraji integrovanou dopravu. Na to dlouhé roky chybí peníze i jakákoli snaha.
Moc velký optimista ale nejsem.

Laborec425

Přesně tak. Veřejná doprava tady úplně nejhorší v republice, doprava autem po městě jedna za nejhorších v republice a papaláši tady udělají letiště pro odlety do destinací pro hloupější. Asi pan Kuba taky poletí.

Pavouk

Bylo by to fajn, kdyby Kubu čekal nějaký ten let. Nejlépe z teplého křesla hejtmana někam do nenávratna.
Nebo variabilně lze využít vyšší level – defenestraci, česky vyoknění. To je sice krátký, zato velmi prospěšný let.

cbv

Kapitanovi zvanemu Bambas ( v tom dobrem ) to preju . Kdysi davno tam kolem drandil na Cmelakovi a dnes tam sednul s MAXikem . Pekny Jirko !

Observer

Dnešek by mohl být významným krokem k rozjezdu regionálního letiště se smíšeným provozem. Snad to zase neusne na těch pár desítkách sezónních letů k moři.

A.O.

Spíš mi řekněte k čemu další letiště, když se některá mezinárodní (na našem území) mají už teď problém uživit?

Han van Meegeren

Horst Fuchs: A to se vyplatí!
Vietnamský podnikatel: To dobrý pane, to se vytáhne!
Daňový poplatník: Když už léta sponzoruji občany Chánova a jiné nepřizpůsobivé živly, tak vlastně proč ne…

Jenda

„A teď si můžeme konečně říct: Letiště České Budějovice žije.“ Hou hou, trochu bych s tím nadšením brzdil. K certifikaci na mezinárodní letiště vám pořád chybí Ryanair na Stansted.

PAN

Nasypou bambilióny, rozšíří a prodlouží dráhu a budoz čekst na A380. Nedočkají se, maximálbě divert. Jo, ty okamžiky jsou jen mžiky 😉 Vivat Czechia, hurá Budějky! Leriště zažilo větší éro, no..tě péro!

Emil

Linku mezi Budějovice a Pardubice by krásně doplnila lokalka s 810 mezi tím letištěm a novým přístavem na Vltavě!

libor

a na lince by platila režijka 🙂

Pavouk

Na to by bohatě stačila nějaká šlapací drezína.

Frantisek

Kdyby jelo něco aspoň na nádraží, kam ty koleje odtamtud vedou. Ale tak se přece radujte, auta a letadla, ne? 🙂 Ostatně koleje od těch Pardubic (přes Brod) zlepšit nechcete a kolem Prahy je to přecpané, tak chtějte to letadlo! 🙂

JoBu

Josef Švejk Intenational Airport České Budějovice 🙂

libor

„Možnosti vidí hejtman především v rozvoji celého 300hektarového areálu“… postavte GIGAfactory, vyděláte, ušetříte a lidi budou mít co žrát.. 😀

Laborec425

Znám paní co bydlí na Včelné kousek od letiště a je šťastná za to, že na loukách v sousedství jim stavěj ty skladovací haly. I takový tu mezi námi žijí. (upozorňuju, že nemá nic společného s vlastníky, nebude tam mít zaměstnání nebo něco podobného)

Frantisek

Však jestli brzy neumře, možná časem začne i litovat, až pocítí…

Joker

Pro škarohlídky:
Sleduju diskuze týkající se toho letiště už nějakou dobu. Nerozumím občas té žlučovitosti ….. Jestliže někomu připadá, že to letiště nemá smysl, tak jak je možné, že třeba v Německu dává smysl mít letiště v Berlíně, Lipsku a Drážďanech, když je to docela blízko ? Nebo proč má smysl mít v Holandsku, které je menší než ČR a má lepší infrastrukturu letiště v Amsterdamu, Haagu, Maastrichtu a v Eindhovenu ? Vždyť by přece všichni mohli snadno dojet (stovkou) po dálnici nebo VRT do Amstru a tam hurá na palubu letadla.
Jak toto vysvětlíte ?

Peeetr

Jenže České Budějovice jsou až šesté letiště.

libor

co třeba… hustota osídlení? velikost měst? dejte si tu práci a zjistěte si to… bude se divit… jaké jsou Budějovice, Vary, Pardubky díra 😉

geras

V případě Pardubic musíte brát v úvahu celou aglomeraci od Jaroměře po Chrudim, to je přes 250 000 lidí na pár desítkách kilometrů.

PetrH

A není to málo, Antone Pavloviči?

geras

Možná je, ale primárně mi šlo o srovnání s Vary a Budějovicemi.

Martas

Tak počet obyvatel je jedna věc, ale důležitá je samozřejmě vzdálenost na ta velká letiště. Když máte letiště do 4h autem ve Vídni a Praze, tak to nemá smysl. V severských státech jsou letiště u menších měst a aglomeracích, ale vzdálenost dělá svoje.

Jiří Kocurek

A přesto se Pardubické letiště potácí od černých k červeným a zase zpátky. Nebýt vojáků, tak je to regionálka pro Cessny a tak.

geras

Jak tady jeden z přispivatelů naznačil, může to být i neschopností vedení.

Petr

CB jsou vetsi nez Pardubice a maji znacne vetsi aglomeraci.

Joker

Ježíš, sorry. Já jsem zapomněl, že je to tady úplná pustina bez infrastruktury, a že primitivové z Šumavy a z jihu nikam lítat nepotřebujou.

Laborec425

Tak především všeobecně jihočeši cestujou míň než v jiných krajích, protože jsou přesvědčeni, že žijou v nejnádhernějším kraji a převážně jim stačí jet na Lipno, kde to vypadá jak v Polsku v devadesátých letech 😀

libor

sám jsem z jihozápadu, vyhovuje mi menší osídlení …. ale je to prostě fakt..

Joker

A jsme u toho… v ČR se řekne, že je nějaké město díra a , že by tam z principu nemělo být letiště nebo cokoliv jiného. Stejně tak, jako nazýváte Pardubice a Budějovice dírou, tak potom vězte, že třeba zmíněné Lipsko nebo Drážďany jsou zrovna taková díra při srovnání s Dusseldorfem nebo Berlínem a přesto mají letiště. Proč ? No protože vzhledem k počtu obyvatel Německa je jejich počet obyvatel zcela proporcionální.

libor

tak ono to Německo je i rozlohou větší země, má 8x tolik lidí než ČR. Já bych primárně nebyl proti letišti, ale kde chcete brát zákazníky? Proč třeba kaufland nepostaví svůj obchod ve městečku, které má 3tis. obyvatel, ORP 11000tis. obyvatel a hustota zalidnění je 65ob/km2? proč? protože byznys! by to bylo ztrátové.

X 1

Zapomněl jste na Groningen.

Nemyslis, zaplatis

Bohuzel vam nedochazi, ze dulezitost letiste se neurcuje jen poctem obyvatel daneho mesta. Vasi divnou logikou by se mohla zrusit 1/2 letist… Berlin ma spojeni s NY, Dohou a dalsimi huby, to CB nebudou mit ani za 20 let…

Jiří Kocurek

Dá se říct, že Holandsko bylo a dodnes je branou pro obchodní spojení přes Atlantik, ač ne jedinou.

Budějovice…

Joker

Jistě. Eindhoven je hotová brána Atlantiku.

Joker

Dobře, ale potom vysvětlete, proč je důležité mít vedle sebe letiště v Maastrichtu + Eindhovenu nebo v Lipsku+Drážďanech….. taková logika je teda v tom případě taky jetá….. Nebo ne ?

Nemyslis, zaplatis

Dresden – lety do EU a německých hubů – AMS, MUC, FRA, ZRH
Leipzig – obrovská základna pro DHL a další cargo

Maastricht a Eindhoven jsou extrém v mnoha ohledech

PAN

LKCS – LAX 🤣 Žádný JFK nebo DOH…

Ondra

No podle mně vysvětlením je druhé slovo vašeho příspěvku 🙂 polemika o regionálních letištích je už desítky let u nás pořád stejná jak kolovrátek… ne že by některé argumenty nebyly na místě, ale pořád tam je podle mně víc té apriorní žlučovitosti, jak píšete, jen proto že je to u nás prostě zvykem 🙂 třeba v Brně (to sleduju víc protože jsem místní) má pořád letiště pověst „toho co tam lítá jedno letadlo za den“, i když letos má nakročeno na rekordní hodnoty přepravených cestujících. Ustavičně se argumentuje tím, že je blízko Prahy i Vídně (případně Bratislavy), že má málo… Číst vice »

Joker

Konečně někdo, kdo pochopil můj příspěvek. 😀 jásám . Ostatní budou radši hudrovat a budou jásat, že z Jindřicháče a Nových Hradů musí do Linze a do Prahy, protože „vono to tak dycky bylo.“

Luboš Beneš

Ano Brno jsou 4 Budějovice. A proto má Brno letiště které je lehce výdělečné.Pro menší města nesmysl.

PetrH

Holandsko má 17,8 milionu obyvatel. Kolik že je tam těch letišť?

Jiří Kocurek

Tož Holandsko, jo? „letiště v Amsterdamu, Haagu, Maastrichtu a v Eindhovenu“ Celkem tedy 4, slovy: čytři.

Tak že to máme Prahu ✈️, Brno ✈️, Ostravu ✈️ a 4. největší aglomerace v ČR je Pardubice+Hradec ✈️, celkem tedy 4. Podle počtu obyvatel jsou Budějovice navíc až za Plzní, Libercem a Olomoucí.

Jo, fakta bývají občas škaredá. Například i v kupní síle Holanďanů a pro ČR prostě nezbylo pobřeží, abychom měli pořádný námořní přístav. Ta 3 mola v Hamburku byla pronajatá a navíc nestála za řeč.

PetrH

Vzduch je naše moře! (Se říkalo za první republiky).

Luboš Beneš

Lipno je jihočeské moře

A.O.

Já nevím, že by proto, že jsou to tak cirka 10× větší aglomerace, s mnohem vyšším průmyslovým a obchodním významem, než ČB?

Jméno.m

Berlín, Drážďany a Lipsko mají přes šest milionů obyvatel. To by jako vysvětlení mělo celkem stačit.

Zdeněk

Jenže jemu to nevysvetlite…

Zdeněk

Hodně mylný názor, vzhledem k německé kupní síle a koncentraci obyvatelstva kolem vyjmenovaných měst:-(

David

Linka Pardubice-Budějovice 😀 😀

libor

no jasně, tak ono spojení po zemi je strašné, tak to bude nově letecky 😉 ještě bych přidal Brno..

marty-t

Souhlas. Tak třeba ve Francii zakázali kvůli klimatu vnitrostátní letecké spoje mezi městy pokud rychlovlak mezi nimi jezdí pod 3 hodiny. Zrovna Budějice-Brno s jízdní dobou vlaku 4-5 hodin (plánovaná doba bez zpoždění) by se podle obrácené francouzské logiky mělo asi létat… 🙂

PetrH

Létat by se klidně mohlo. Nikdo to nezakazuje. Dřív u nás vnitrostátní letecká doprava byla, když byla pozemní doprava ještě pomalejší než teď. Ale taky byla dotovaná a pak už se ekonomicky nevyplatila vůbec.

none

Pod 3 hodiny rychlovlakem. Tam se za tri hodiny asi ujede vic nez 200km.

Frantisek

A na nějaké zlepšování tratí se vykašlat. K čemu, zdrojů enerige a čistého vzduchu je dost. 🙂

PAN

Mezipřistání PRG 😄

HonzaM

Tunel se povedl. Hurá

Joker

Na co tolik skuhrání ? Praha je stejně přetížená..nebo snad ne ? 😀

HonzaM

Tahle hitparáda šla ze státního rozpočtu. Zaplatíš to stejně tak jako dalších x “skvělých” nápadů a “ skvělých” projektů. A když budeš muset nedejbůh do špitálu tak se modli aby byl k mání lék který budeš potřebovat. O důchodu nemluvě. Na ten už prostě při tomto rozhazování nezbylo…

Bob

Do výstavbu letiště v ČB se investovalo asi 1,3 miliardy, což je zhruba stejně, kolik má stát jeden (!) kilometr jihovýchodní části pražského okruhu. Roční dotace do letiště ve výši 77 milionů by vystačila na pouhých 50 metrů pražského okruhu.

A.O.

Toto letiště letos využijí za celý rok 3000 lidí, příští rok možná 7000, tedy zhruba stejně, kolik lidí využije pražský okruh za 2 hodiny (kdybychom uvažovali čistě osobní automobilovou dopravu s obsazeností 1 člověk/auto) – reálně to bude víc.

A.O.

No, tak k Praze už máme Pardubice a Karlovy Vary, Brno a Ostravu. Kromě Prahy to nikde jinde není žádná sláva. Proč další letšitě?

libor

tak ono by stačilo dotáhnout dálnice, udělat pražský okruh a hned bude cesta na pražské letiště mnohem snažší….

A.O.

A pomůže to mnohem více lidem.

Frantisek

Zapomněl jste na zrušení pomalé, morálně zastaralé a nedávno nákladně přestavěné železnice…

libor

tak samosebou, že nějaké lokálky zaříznout, nejlépe hned, než to bude stát další mio či mld…

noerf

Na to, aby se letiště uživilo potřebuje, aby na letišti bylo celoročně bázované letadlo s dvěma lety denně. Tak snad přibude nějaké cargo.

Apex

Takhle to říct nejde… bázovaní je pochopitelně nesmysl, ale z hlediska navrženého týdenního počtu letů, tj. 14, by čistě teoreticky při nějaké smysluplné obsazenosti a slušné poplatkové politice bylo pokrytí provozních nákladů reálné. Dva lety denně znamenají zhruba 240 000 cestujících ročně, tj. 120 000 odletových (platících). Na pokrytí současných nákladů by potřebovali, aby z každého takového cestujícího měli výnos 742 Kč, což je relativně hodně. Pokud by to měli získat z výnosů z leteckých služeb, tak to je v přepočtu 31€, a to je třeba pro low cost dopravce zcela nepřijatelná suma… Ale hlavně, je region schopen vygenerovat takovou… Číst vice »

Luboš Beneš

A co vyhlídkový let ?

Michal141

Jako že by z ČB odlétalo cca 300 lidí denně na okružní vyhlídkový let 365 dnů v roce za cenu průměrné letenky do EU destinací? :-DDD

PeDazOl

Tak doufejme, že na místě je i všech 12 členů dozorčí rady letiště s mávátky a budou na uvítanou mávat, když za svoji činnost budou pobírat peníze. 🙂

PAN

Mávátka vyrobena, kluci – páni na značkách, výplata i příplatky a odměny zajištěny! Btw.členové představenstva na LKCS z PRG letěli?