Díky výpovědi z ČSA na nejtěžší letiště světa. Tolik přistání na jeden motor už nezažiji

Slavomír Pískatý během letu. Foto: archiv Slavomíra PískatéhoSlavomír Pískatý během letu. Foto: archiv Slavomíra Pískatého

Na první pohled mohl litovat. Dva roky čekal na šanci létat v ČSA a když práci pilota konečně získal, po

20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tom

Nádherně čtivý článek doplněný úžasnými fotkami. Díky pane Sůro. Přeji panu Pískatému mnoho dalších zajímavých letů v jeho kariéře pilota. Mimochodem by mě zajímalo, u kterých aerolinek létá na těch B777. To ve článku nikde není uvedeno. Nevím, zda záměrně. Nicméně by mě to samozřejmě zajímalo.

Martin

Emirates

IGCT

Výborný sváteční článek. Palec nahoru. Nádherné i fotky. Asijské letušky jsou opravdu kočky 🙂

petr.r

Jo to jsem se taky díval a našel i cestovku, tak jako pasažér to může zkusit každý.

Obušek

Osobně ho neznám, ale s jeho otcem jsem absolvoval v rámci studia na FD ČVUT dva zajímavé lety v kokpitu, které byly velmi poučné. Vždy rád cokoliv vysvětlil a byla z něj cítit jistota i ve vypjatých situacích, které jsme během jednoho letu zažili kvůli přecpanému vzdušnému prostoru a náhlému zhoršení počasí v blízkosti cílového letiště.

DPDP

Pěkný a zajímavý rozhovor, děkuji
A kdy udělá redakce rozhovor s jeho otcem , který dělá kapitána na 747 Korean air ?
Určitě by to stejně zajímavé 🙂

Marek

Moc hezké čtení!
Díky za rozhovor a serveru i panovi kapitánovi hodně zdaru v novém roce!

železničář v důchodu

Rozhovory s tak pozitivně myslícími a jednajícími lidmi je vždycky radost číst či poslouchat – ať se mu hodně dlouho a vždy jen dobře daří !!!

petr.r

dobře napsaný, akorát nejsem si jist stím jedním motorem, to jenom nacvičoval nebo se tam přistává s jedním pro lepší brzdění?

Kulhán

Cože? To nemůže myslet vážně ani laik, že by se na pristavaní vypínal motor…
pro jaký lepší brzdění? Nejde motor, nejde revers. A co případný go around? Bez motoru?
No myslel jsem si, že dnes bude posezení s kolegy mezi svátky nuda, ale nebude :-)))))))

petr.r

kde jste absolvoval leteckou školu? Vy jste asi začínal na kluzáku a určitě jste nacvičoval go-around. Kdyby ste si místo mínusování přečetl článek, kde se píše, že při přistání se nesmí udělat chyba a tam popisuje, že přistával na jeden motor, tak by se vám aji rozsvítilo, že nejhorší je mínusovat a nečíst článek.

Kulhán

Tak si přečti co si napsal za blud. Totální ale totální nesmysl, který nemá absolutně logiku.
Nicméně jako vždy :-))))))

petr.r

podívej se na sebe, druzí mají ženskou a ty jenom sedíš s kolegama, tak na pováženou kdo má lepší mozek. Jsi chudák a je vidět, že nemáš ženskou, prostě máš málo něčeho v těle a musíš pro to furt někoho kritizovat a neuznáš nic od druhých.

Kulhán

Od tebe to sedí když projíždíš všechny fóra a pišeš kraviny.
Já si sebou nemůžu brát manželku na pobyty, tak sedím s kolegy.
Jsem šťastně ženatý 25 let a mám kupu dětí a žádné dluhy a zajištění do konce života pro celou rodinu.
To ty máš evidentně problém!

Stan

Měl kliku, že Paru je v Bhútánu. Kdyby bylo u Ruzyně, tak by obyvatelé okolních domů sepsali petici, ať přistává bez motorů.

Martin Hanzal

Děkuji redakci i panu Piskatému za báječný rozhovor a ještě báječnější fotky! Skvělé čtení…!

Martin Hanzal

A moc se omlouvám za to krátké „i“ ve jménu pana kapitána. Automatické opravy jsou někdy holt potvory, když není člověk pozorný…