Díky výpovědi z ČSA na nejtěžší letiště světa. Tolik přistání na jeden motor už nezažiji
Slavomír Pískatý během letu. Foto: archiv Slavomíra Pískatého
Na první pohled mohl litovat. Dva roky čekal na šanci létat v ČSA a když práci pilota konečně získal, po
Nádherně čtivý článek doplněný úžasnými fotkami. Díky pane Sůro. Přeji panu Pískatému mnoho dalších zajímavých letů v jeho kariéře pilota. Mimochodem by mě zajímalo, u kterých aerolinek létá na těch B777. To ve článku nikde není uvedeno. Nevím, zda záměrně. Nicméně by mě to samozřejmě zajímalo.
Emirates
Výborný sváteční článek. Palec nahoru. Nádherné i fotky. Asijské letušky jsou opravdu kočky 🙂
Článek super a zde info o tom letišti
https://www.stream.cz/nebezpecna-letiste/10017977-paro-v-bhutanu-povoleni-pristavat-na-tomto-letisti-ma-jen-12-pilotu-na-svete
Jo to jsem se taky díval a našel i cestovku, tak jako pasažér to může zkusit každý.
Osobně ho neznám, ale s jeho otcem jsem absolvoval v rámci studia na FD ČVUT dva zajímavé lety v kokpitu, které byly velmi poučné. Vždy rád cokoliv vysvětlil a byla z něj cítit jistota i ve vypjatých situacích, které jsme během jednoho letu zažili kvůli přecpanému vzdušnému prostoru a náhlému zhoršení počasí v blízkosti cílového letiště.
Pěkný a zajímavý rozhovor, děkuji
A kdy udělá redakce rozhovor s jeho otcem , který dělá kapitána na 747 Korean air ?
Určitě by to stejně zajímavé 🙂
Rozhodně. Ale nemůžeme vše vystřílet jeden rok😀
Moc hezké čtení!
Díky za rozhovor a serveru i panovi kapitánovi hodně zdaru v novém roce!
Rozhovory s tak pozitivně myslícími a jednajícími lidmi je vždycky radost číst či poslouchat – ať se mu hodně dlouho a vždy jen dobře daří !!!
dobře napsaný, akorát nejsem si jist stím jedním motorem, to jenom nacvičoval nebo se tam přistává s jedním pro lepší brzdění?
Cože? To nemůže myslet vážně ani laik, že by se na pristavaní vypínal motor…
pro jaký lepší brzdění? Nejde motor, nejde revers. A co případný go around? Bez motoru?
No myslel jsem si, že dnes bude posezení s kolegy mezi svátky nuda, ale nebude :-)))))))
kde jste absolvoval leteckou školu? Vy jste asi začínal na kluzáku a určitě jste nacvičoval go-around. Kdyby ste si místo mínusování přečetl článek, kde se píše, že při přistání se nesmí udělat chyba a tam popisuje, že přistával na jeden motor, tak by se vám aji rozsvítilo, že nejhorší je mínusovat a nečíst článek.
Tak si přečti co si napsal za blud. Totální ale totální nesmysl, který nemá absolutně logiku.
Nicméně jako vždy :-))))))
podívej se na sebe, druzí mají ženskou a ty jenom sedíš s kolegama, tak na pováženou kdo má lepší mozek. Jsi chudák a je vidět, že nemáš ženskou, prostě máš málo něčeho v těle a musíš pro to furt někoho kritizovat a neuznáš nic od druhých.
Od tebe to sedí když projíždíš všechny fóra a pišeš kraviny.
Já si sebou nemůžu brát manželku na pobyty, tak sedím s kolegy.
Jsem šťastně ženatý 25 let a mám kupu dětí a žádné dluhy a zajištění do konce života pro celou rodinu.
To ty máš evidentně problém!
Pánové, mohu vám předat vzájemně na sebe kontakty, abyste si někde popovídali v klidu a nezatěžovali diskuzi těmito moudry?
Měl kliku, že Paru je v Bhútánu. Kdyby bylo u Ruzyně, tak by obyvatelé okolních domů sepsali petici, ať přistává bez motorů.
Děkuji redakci i panu Piskatému za báječný rozhovor a ještě báječnější fotky! Skvělé čtení…!
A moc se omlouvám za to krátké „i“ ve jménu pana kapitána. Automatické opravy jsou někdy holt potvory, když není člověk pozorný…