Výměna stropu na Florenci si letos vyžádá osm výluk, první bude o tomto víkendu

Modernizace stanice Florenc zahrnuje výměnu její stropní desky. Pramen: Daniel Šabík/DPPModernizace stanice Florenc zahrnuje výměnu její stropní desky. Pramen: Daniel Šabík/DPP

Všechny nosníky i desku je podle DPP nutné vyměnit kvůli rozsáhlé korozi, které výrazně pomohla povodeň v roce 2002.

4 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
filo

Vždycky, když tu nebo jinde je podobný článek, tak si říkám, že by mě docela zajímalo, jak to probíhá, jak to vypadá zespoda v tý stanici a kde a jak moc to je zrovna rozkopaný… nebylo by někde víc (ideálně komentovaných) fotek? Teď tu hodinu koukám na tu jednu fotku, co se neustále recykluje a je tak 3/4 roku stará a nad mapou dedukuju, odkud kam vlastně kouká a co na ní přesně je. Nakonec jsem dospěl k názoru, že rozkopaná část na fotce není nad vlastním vestibulem stanice, ale nad kolejovými přejezdy před stanicí ve směru k Hlavnímu nádraží.… Číst vice »

Jan Sůra

díky za tip, dobrý nápad. pokusím se tam dostat.

Ryk Mat

Tramvaj X-C je opravdu obludná šotomroudovina, na kterou je nutno reagovat stížnostmi na odbor dopravy magistrátu. Ideálně ty úředníky přívalem stížností zadusit.

Frantík

Tak na zajištění relace Hlavní nádr – Vltavská to stačí. (Přecházení na kolejích v metru je jiná kravina, ale to by měla pořešit linka 36)

Určitě by ale bylo lepší to spojit s výměnou pražců v metru a mít pak autobusy Pražského Povstání – Vltavská/NádrHol.

To by ale Praha musela začít víc platit řidičům autobusů.