Výměna stropu na Florenci si letos vyžádá osm výluk, první bude o tomto víkendu
Modernizace stanice Florenc zahrnuje výměnu její stropní desky. Pramen: Daniel Šabík/DPP
Všechny nosníky i desku je podle DPP nutné vyměnit kvůli rozsáhlé korozi, které výrazně pomohla povodeň v roce 2002.
Vždycky, když tu nebo jinde je podobný článek, tak si říkám, že by mě docela zajímalo, jak to probíhá, jak to vypadá zespoda v tý stanici a kde a jak moc to je zrovna rozkopaný… nebylo by někde víc (ideálně komentovaných) fotek? Teď tu hodinu koukám na tu jednu fotku, co se neustále recykluje a je tak 3/4 roku stará a nad mapou dedukuju, odkud kam vlastně kouká a co na ní přesně je. Nakonec jsem dospěl k názoru, že rozkopaná část na fotce není nad vlastním vestibulem stanice, ale nad kolejovými přejezdy před stanicí ve směru k Hlavnímu nádraží.… Číst vice »
díky za tip, dobrý nápad. pokusím se tam dostat.
Tramvaj X-C je opravdu obludná šotomroudovina, na kterou je nutno reagovat stížnostmi na odbor dopravy magistrátu. Ideálně ty úředníky přívalem stížností zadusit.
Tak na zajištění relace Hlavní nádr – Vltavská to stačí. (Přecházení na kolejích v metru je jiná kravina, ale to by měla pořešit linka 36)
Určitě by ale bylo lepší to spojit s výměnou pražců v metru a mít pak autobusy Pražského Povstání – Vltavská/NádrHol.
To by ale Praha musela začít víc platit řidičům autobusů.