Výluka u Budapešti skončí o měsíc dříve, vlaky ČD se vrátí na obvyklou trasu
Sesuv půdy na trať u Dunaje. Foto: MÁV![Sesuv půdy na trať u Dunaje. Foto: MÁV](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2022/06/mav_70v_domos_atkeles_koomlas_20220610.jpg)
![Sesuv půdy na trať u Dunaje. Foto: MÁV](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2022/06/mav_70v_domos_atkeles_koomlas_20220610.jpg)
Provoz v úseku Szob – Nagymaros-Visegrad bude zpočátku veden jen po jedné ze dvou kolejí, a to sníženou rychlostí.
Proč je vůbec odklon přes Rajku místo logičtějšího odklonu přes Komárno/Komárom (nedošlo by k vynechání Nových Zámků)?
Protože Slovensko. Víc bych to nerozváděl.
Ale zase jim tam kraje nekecají do objednávky vlaků 😀
Ja som počul že problém s týmto mala práveže maďarská strana, ktorej nevyhovovalo obmedzenie kapacity pre nákladné vlaky.
Mimo jiné.
Uzel v oblasti Komárna je kapacitně v haji,jen otázka ze kterého směru víc plus technologický pravěk.Rajka nevytížená a neelektrifikovaná jednokolejka.Ktera možnost je u katastrofálního stavu většiny SK infrastruktury lepší těžce rict..
Neelektrifikovaná ???