Výluka u Budapešti skončí o měsíc dříve, vlaky ČD se vrátí na obvyklou trasu

Sesuv půdy na trať u Dunaje. Foto: MÁVSesuv půdy na trať u Dunaje. Foto: MÁV

Provoz v úseku Szob – Nagymaros-Visegrad bude zpočátku veden jen po jedné ze dvou kolejí, a to sníženou rychlostí.

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Kamui

Proč je vůbec odklon přes Rajku místo logičtějšího odklonu přes Komárno/Komárom (nedošlo by k vynechání Nových Zámků)?

KOlemjdoucí

Protože Slovensko. Víc bych to nerozváděl.

Jiří Kocurek

Ale zase jim tam kraje nekecají do objednávky vlaků 😀

Samo

Ja som počul že problém s týmto mala práveže maďarská strana, ktorej nevyhovovalo obmedzenie kapacity pre nákladné vlaky.

Paolo

Mimo jiné.

Paolo

Uzel v oblasti Komárna je kapacitně v haji,jen otázka ze kterého směru víc plus technologický pravěk.Rajka nevytížená a neelektrifikovaná jednokolejka.Ktera možnost je u katastrofálního stavu většiny SK infrastruktury lepší těžce rict..

Jozef

Neelektrifikovaná ???