Výluka se rozšiřuje: Provoz vlaků mezi Olomoucí a Šternberkem zcela utichne, až do prosince
Vlak z Olomouce do Uničova. Foto: České dráhy
Modernizace a elektrifikace traťového úseku Olomouc – Uničov (trať č. 290) si s příchodem března vyžádá od cestujících ještě větší
o tak vezmu, je až s p
No, když t
Co na to odboráři? Neuvažují o výstražné stávce.? Na tak dlouhou dobu zavřít trať.
Jinde by brali i těch 90 km/h…
Stejně tak by jinde brali i traťové zab. zař., které na této trati už z dřívějška existuje.
Tak tady jde hlavně o už teď příznivé vedení trati a nutnost minimálních úprav stopy. Pak není těžké zrychlit na těch 160 km.h^-1. V náročnějších terénech s větším stoupáním / klesáním a menšími oblouky by i těch 90 km.h^-1 bylo mnohem nákladnější, než 160 v tomhle případě.
A proč nepracují v noci, aby výluky nemusely být?
Myslíte že za noc postavíte most?
To ne. Tam ale žádné velké mosty nejsou. Trať je vlastně v rovině. Ani zatáčky. Nevím, co tam tak dlouho chtěji Hanáciu budovat.
Protože by to trvalo mnohem déle a stálo by to mnohem více peněz…
a čím tam bude to 160 tkou jezdit??
Oficiálně se to ještě neví (kraj bude dělat tržní konzultace s potenciálními dopravci), ale vzhledem k časovému rámci nejspíš ČD s novými pantery z rámcové smlouvy.
Vším, slouží to jako objížďka za úsek Olomouc – Zábřeh, když si dopravce sežene dýzl 😀 Arriva pojede 120
Proč dýzl? Bude to pod drátama.
To modré zábradlí je dobrý rejp, palec nahoru 🙂
ne zcela…
pro srovnání článek Zdopravy.cz z 1. 3. 2019:
Trať projde kompletní modernizací včetně úpravy zastávek a stanic, budování nových nástupišť, přístřešků, stovek metrů modrého zábradlí či nového informačního systému.
A teď aktuální článek:
A nyní: Trať prochází kompletní modernizací včetně úpravy zastávek a stanic, budování nových nástupišť, přístřešků, modrého zábradlí či nového informačního systému.
… ANEB NAJDI JEDEN ROZDÍL
Co proti mě všichni furt máte?
😀
9 měsíců mimo provoz, přičemž to je jen menší úsek celé tratě Olomouc – Uničov – Šumperk, která je předmětem modernizace + elektrizace.
V úseku Uničov – Šternberk, kde byla několikaměsíční výluka vloni, už pak bude stačit jen „pověsit dráty a zapnout proud“, nebo tam ještě taky bude následovat mnohaměsíční stavební výluka?
2021 se Šternberk-Uničov spíš nebude než bude jezdit, před čase to vyšel plán prací https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2019/07/v%C3%BDlukyuni%C4%8Dov.gif