Výluka se rozšiřuje: Provoz vlaků mezi Olomoucí a Šternberkem zcela utichne, až do prosince

Vlak z Olomouce do Uničova. Foto: České dráhyVlak z Olomouce do Uničova. Foto: České dráhy

Modernizace a elektrifikace traťového úseku Olomouc – Uničov (trať č. 290) si s příchodem března vyžádá od cestujících ještě větší

20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Mirvald

o tak vezmu, je až s p

Mirvald

No, když t

Mirvald

Co na to odboráři? Neuvažují o výstražné stávce.? Na tak dlouhou dobu zavřít trať.

Ondra

Jinde by brali i těch 90 km/h…

xyz

Stejně tak by jinde brali i traťové zab. zař., které na této trati už z dřívějška existuje.

JindraLne

Tak tady jde hlavně o už teď příznivé vedení trati a nutnost minimálních úprav stopy. Pak není těžké zrychlit na těch 160 km.h^-1. V náročnějších terénech s větším stoupáním / klesáním a menšími oblouky by i těch 90 km.h^-1 bylo mnohem nákladnější, než 160 v tomhle případě.

Mirvald

A proč nepracují v noci, aby výluky nemusely být?

Lektor

Myslíte že za noc postavíte most?

Mirvald

To ne. Tam ale žádné velké mosty nejsou. Trať je vlastně v rovině. Ani zatáčky. Nevím, co tam tak dlouho chtěji Hanáciu budovat.

BoH

Protože by to trvalo mnohem déle a stálo by to mnohem více peněz…

jirka

a čím tam bude to 160 tkou jezdit??

Kubrt

Oficiálně se to ještě neví (kraj bude dělat tržní konzultace s potenciálními dopravci), ale vzhledem k časovému rámci nejspíš ČD s novými pantery z rámcové smlouvy.

Leinad

Vším, slouží to jako objížďka za úsek Olomouc – Zábřeh, když si dopravce sežene dýzl 😀 Arriva pojede 120

nowas

Proč dýzl? Bude to pod drátama.

Kajman

To modré zábradlí je dobrý rejp, palec nahoru 🙂

Michal

ne zcela…
pro srovnání článek Zdopravy.cz z 1. 3. 2019:
Trať projde kompletní modernizací včetně úpravy zastávek a stanic, budování nových nástupišť, přístřešků, stovek metrů modrého zábradlí či nového informačního systému.
A teď aktuální článek:
A nyní: Trať prochází kompletní modernizací včetně úpravy zastávek a stanic, budování nových nástupišť, přístřešků, modrého zábradlí či nového informačního systému.

… ANEB NAJDI JEDEN ROZDÍL

Modré zábradlí

Co proti mě všichni furt máte?

Odpadlík

😀

xyz

9 měsíců mimo provoz, přičemž to je jen menší úsek celé tratě Olomouc – Uničov – Šumperk, která je předmětem modernizace + elektrizace.

V úseku Uničov – Šternberk, kde byla několikaměsíční výluka vloni, už pak bude stačit jen „pověsit dráty a zapnout proud“, nebo tam ještě taky bude následovat mnohaměsíční stavební výluka?

Kubrt

2021 se Šternberk-Uničov spíš nebude než bude jezdit, před čase to vyšel plán prací https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2019/07/v%C3%BDlukyuni%C4%8Dov.gif