Výluka na trati do Lednice potrvá po vykolejení vlaku do poloviny srpna
Motorový vůz M131.1448 (Hurvínek) u Lednice. Autor: Josef Vendolský/České dráhy![Motorový vůz M131.1448 (Hurvínek) u Lednice. Autor: Josef Vendolský/České dráhy](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2023/04/Hurvajs.jpg)
![Motorový vůz M131.1448 (Hurvínek) u Lednice. Autor: Josef Vendolský/České dráhy](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2023/04/Hurvajs.jpg)
České dráhy se snažily zajistit jako náhradu historické autobusy, což se ale nepovedlo.
Dobrý den,
nezlobte se na mě, ale čekal jsem nějaké vyjádření ze strany Českých Drah.
Myslel jsem, že se k tomu postaví čelem a něco k tomu napíšou, aby lidé neměli strach jezdit výletním vlakem. Jsem z toho v šoku, že o tom není nikde ani čárka. Musím říct, že PR ČD Nostalgie je naprostá katastrofa.
A co by k tomu měli psát? Vyšetřuje to drážní inspekce, která k tomu napíše mnohastránkové pojednání.
No jo, ale to se dozvíme za dva roky…
Copak se bude celý měsíc opravovat?
a) poškozená trať
b) muzejní vozidla
c) obojí
Pokud má jezdit Hurvajz, tak M131 se této MU nezúčastnil. Takže poškozené vozy můžou v klidu podle kapacity dílny opravovat, ale dokud nezprovozní štreku, tak nepojede nic. Těch pár pražců poškozených MU do srpna opravdu trvat nebude. Teď už jen aby zase někdo hledal chybu ve vozech, protože jsou přece staré…..🙄
Staré sice jsou, ale na tomhle podvozku toho moc k porouchání není. A i kdyby, tak vypadne jedno soukolí a ne že se to naštosuje jak harmonika 😁
Máte pravdu, v jednoduchosti je jejich krása. Pojezdy novějších vozidel jsou mnohem komplikovanější. Nějaký čas zabere oprava násilného poškození skříně, ale to půjde.
To je oblíbená rétorika RJ
Ale pročpak? Že by to přecejenom bylo poněkud ohnilé? 😁
Historické autobusy? lol 😆😆😆😆
Dostal jste dost mínusů, ale realita je taková, že o historické autobusy není nijak velký zájem. Na rozdíl od historických vlaků. Proč tomu tak je nevím.
Což ovšem není až tak pravda. Viz. např. dopravní nostalgie každý rok začátkem léta v Brně. Stojí se fronty na RTO, ŠM11 i historické trolejbusy. Stačilo by to vhodně zpropagovat. Problém spíš je v tom, že na pravidelný provoz historický bus nikdo nepůjčí, protože jsou obvykle celkem nákladně zrekonstruované a při častém provozu vyšší riziko poškození, než u vlaků, které zvlášť s tím dřevěným interiérem jsou odolnější a větší je i riziko nehody na silnici, než na kolejích.
Jasně, viz Zubrnice, že jo… 😁🤣
Tak aby cestující platil za to, že se sveze náhradní dopravou novým autobusem, když může jet novým linkovým autobusem za mnohem nižší cenu a ještě přímo k zámku…
RTO s vlekem by asi mohl mít úspěch. Hlavně ten vlek 🙂