Výluka na trati do Lednice potrvá po vykolejení vlaku do poloviny srpna

Motorový vůz M131.1448 (Hurvínek) u Lednice. Autor: Josef Vendolský/České dráhyMotorový vůz M131.1448 (Hurvínek) u Lednice. Autor: Josef Vendolský/České dráhy

České dráhy se snažily zajistit jako náhradu historické autobusy, což se ale nepovedlo.

Odebírat
Upozornit na
guest
15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tomáš Paleček

Dobrý den,
nezlobte se na mě, ale čekal jsem nějaké vyjádření ze strany Českých Drah.
Myslel jsem, že se k tomu postaví čelem a něco k tomu napíšou, aby lidé neměli strach jezdit výletním vlakem. Jsem z toho v šoku, že o tom není nikde ani čárka. Musím říct, že PR ČD Nostalgie je naprostá katastrofa.

asdfasdfasdf

A co by k tomu měli psát? Vyšetřuje to drážní inspekce, která k tomu napíše mnohastránkové pojednání.

Petr Šimral

No jo, ale to se dozvíme za dva roky…

Karl vB.

Copak se bude celý měsíc opravovat?
a) poškozená trať
b) muzejní vozidla
c) obojí

Pája

Pokud má jezdit Hurvajz, tak M131 se této MU nezúčastnil. Takže poškozené vozy můžou v klidu podle kapacity dílny opravovat, ale dokud nezprovozní štreku, tak nepojede nic. Těch pár pražců poškozených MU do srpna opravdu trvat nebude. Teď už jen aby zase někdo hledal chybu ve vozech, protože jsou přece staré…..🙄

Happy

Staré sice jsou, ale na tomhle podvozku toho moc k porouchání není. A i kdyby, tak vypadne jedno soukolí a ne že se to naštosuje jak harmonika 😁

Pája

Máte pravdu, v jednoduchosti je jejich krása. Pojezdy novějších vozidel jsou mnohem komplikovanější. Nějaký čas zabere oprava násilného poškození skříně, ale to půjde.

HLN

To je oblíbená rétorika RJ

Happy

Ale pročpak? Že by to přecejenom bylo poněkud ohnilé? 😁

Regionovan

Historické autobusy? lol 😆😆😆😆

Olda_údržbář

Dostal jste dost mínusů, ale realita je taková, že o historické autobusy není nijak velký zájem. Na rozdíl od historických vlaků. Proč tomu tak je nevím.

JackBrno

Což ovšem není až tak pravda. Viz. např. dopravní nostalgie každý rok začátkem léta v Brně. Stojí se fronty na RTO, ŠM11 i historické trolejbusy. Stačilo by to vhodně zpropagovat. Problém spíš je v tom, že na pravidelný provoz historický bus nikdo nepůjčí, protože jsou obvykle celkem nákladně zrekonstruované a při častém provozu vyšší riziko poškození, než u vlaků, které zvlášť s tím dřevěným interiérem jsou odolnější a větší je i riziko nehody na silnici, než na kolejích.

M19

Jasně, viz Zubrnice, že jo… 😁🤣

rogo01

Tak aby cestující platil za to, že se sveze náhradní dopravou novým autobusem, když může jet novým linkovým autobusem za mnohem nižší cenu a ještě přímo k zámku…

Pája

RTO s vlekem by asi mohl mít úspěch. Hlavně ten vlek 🙂