Výkonný ředitel Lufthansy se převlékl za stevarda. Na letu do Bahrajnu obsluhoval cestující
Výkonný ředitel Lufthansy Jens Ritter jako stevard. Foto: LinkedIn - Jens Ritter
Jako zajímavou zkušenost vyzdvihl nutnost plnit "individuální přání zákazníků bez ohledu na jejich nálady".
„Bez ohledo na jejich náklady“ – co je to za blbost?! Samozřejmě, že si hlídají náklady. Proto se taky u nich za všechno platí extra, jako v nějakém lowcostu.
Lítám Lufthansou 4 krát ročně a nikdy jsem si nic nepřiplácel.
tyhle pindy o priplaceni nechapu.
– jsou lidi, co spis oceni o tisicovku levnejsi letenku bez kufru a seat selection a zaplati o par stovek min
– no a my rozmazlenejsi si koupime o par stovek drazsi eco classic
a pokud mas pocit, ze je to “extra”, tak si mysli, ze zakladni cena je “classic” a lidi, kteri nemaj kufr, maj slevu. kde je problem?
nalady != naklady
Máte pravdu. Možná bych ty komentáře měl psát až po ranním kafi.
Měl potřebnou kvalifikaci k té práci, nebo si musel udělit výjimku?
Předpokládám, že certifikaci na evakuaci letadla apod. nemá (nebo aspoň ne aktuálně platné). Takže měli normální posádku a on letěl navíc. Na roznášení kafe žádné zkoušky nepotřebujete.
Jsou firmy, které i na běžnou obsluhu zákazníků vyžadují nějaké proškolení, případně zácvik. Pokud tedy mají nějaké standardy obsluhy.
A taky mají výjimky potvrzující pravidlo. Nebude jedinej, kdo potřeboval nějakou tu fotku do firemního magazínu. Cesta je vždy. A i když je to spíš taková propagační akce, tak osobně to vnímám pozitivně.
byl tam jako crew “navic”.
„Jako zajímavou zkušenost vyzdvihl také nutnost plnit individuální přání zákazníků bez ohledu na jejich nálady….nutnost být pozorný a příjemný na cestující v momentě, kdy vás biologické hodiny nutí spát, je zcela něco jiného,“ podotknul na LinkedInu.
No, to ho jako výkonného ředitele ve firmě, která již zanedlouho oslaví sto let a její business je poskytování služeb, moc nectí…
A pokud si to uvědomil až teď, tak taky nic moc. Tak snad se to opravdu projeví v jeho rozhodování.
V citované formulaci je nějak pomotané, jestli to má být bez ohledu na nálady těch cestujících, nebo toho nevyspalého stevarda. Překládat zájmena pro třetí osobu do češtiny je oříšek, který nezvládne každý.
Máte pravdu, ale vzal jsem to z textu v článku, nekoukal jsem na originál.
Představte si Vika a ostatní podobné z té firmy, kteří stevardy opovrhují, jak dělá to samé. 😀 Naprosto nepředstavitelné v ČR.
tahle duskuse je doslova exemplarni ukazkou ceske omezenosti a malosti 😉
tamhle ceo lufthansy jednou dela cabin crew, a polovina cechacku v diskusi nema na praci nic lepsiho, nez resit, jestli to bylo naoko, nebo ne 😀
Jestlipak nebudete ten omezenec Vy.
Zkuste se třeba zaměstnat v zahraničí a uvidíte, že mnoho managerů se cítí být součástí týmu a bez problémů se do skutečné práce zapojí. Je to něco, co jsem od odchodu z Anglie v ČR nikde nezažil a věřím, že na Slovensku to také bohužel nebude jinak
zas bych to tak nedramatizoval .. resp. teda asi bude záležet na oboru.
alespoň tedy v IT tohle funguje dobře i v ČR, a i když můžete narazit na *****, takto není zas tak moc časté.
a stejně tak je to i na tom západě – někde to funguje, někde to nefunguje.
Ano, zkusit práci od píky by měli vyzkoušet všichni a obvzláště pak „tabulkový“ manažeři, pro které jsou lidi jen čísla v jejich tabulkách!!!
kdybyste zvladl zaklady cestiny, take byste mohl byt “tabulkovy” manazer 🙂
Základy zvládá, jen občas do spisovné češtiny přimíchá něco z obecné.
hovorovou nebo jinou češtinu tak pplně neřeším … spíše řeším tak nějak problematiku i/y 🙂
No právě. Spisovně „mladí lidé“, obecněčesky „mladý lidi“. Obojí je zcela správně.
Bohužel jenom ty základy a o tom to celé je… 🙂
odteďka už bude jenom currywurst a problém s menu vyřešen 🙂
V angličtině pro tento “exces” mají perfektní výraz: Virtue signalling.
Virtue signaling je třeba firemní podpora LGBT nebo nějakých speciálních dnů na soc sítích kdy je to jen propočítaný marketing. Tady je to skutečná práce, dokonce vypadá že si pán odpracoval celou směnu na letu tam i zpět. Obecně manažerům kriticky chybí kontakt s řadovými zaměstnanci ať už je to steward v letadle nebo skladník v Amazonu. Pak může své zaměstnance hodnotit i jinak než prostým číslem v tabulce Excelu.
To bych někdy očekával od Krapince aspol……
A od Romana …
Tak Jančura říkal ve zdejším podcastu, že letos dva měsíce dělal pingla a recepčního na hotelu v Alpách (předpokládám, že to bylo v tom jeho hotelu) a že by se nebránil zkusit i stevarda u RJ.
Mysleno Romana Vika, ne Radima Jancuru, ten se toho neboji.
Trochu mi to přijde estrada pro cestující. Možná snaha upozornit na to, že Lufthansa řeší problémy, aby to viděla veřejnost. Já na tohle moc nevěřím.
Já bych to nijak nepřeceňoval..tyhle hrátky na „dělníky“ se dělají jenom pro firemní časopisy,ale jako snaha se cení..:-)))
Tak on 12 let predtim toho delnika delal. Tudiz tohle nevypada jen jako promoakce.
Kdyby to nebyla promoakce, tak o tom nevíme. Spousta majitelů a manažerů občas normálně maká, aniž by na tom ostatním připadalo něco mimořádného.
Výborný nápad, takto by to měla dělat většina manažerů. Prostě si to sem tam vyzkoušet a mít inspiraci.
Podle mě skvělá zpětná vazba pro vrcholového manažera.
Tohoto pristupu si vzdy cennim, skoda ze u nas se to moc nenosi.