Výkonný ředitel Lufthansy se převlékl za stevarda. Na letu do Bahrajnu obsluhoval cestující

Výkonný ředitel Lufthansy Jens Ritter jako stevard. Foto: LinkedIn - Jens RitterVýkonný ředitel Lufthansy Jens Ritter jako stevard. Foto: LinkedIn - Jens Ritter

Jako zajímavou zkušenost vyzdvihl nutnost plnit "individuální přání zákazníků bez ohledu na jejich nálady".

38 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

„Bez ohledo na jejich náklady“ – co je to za blbost?! Samozřejmě, že si hlídají náklady. Proto se taky u nich za všechno platí extra, jako v nějakém lowcostu.

Jiri Hamrik

Lítám Lufthansou 4 krát ročně a nikdy jsem si nic nepřiplácel.

Tomas

tyhle pindy o priplaceni nechapu.

– jsou lidi, co spis oceni o tisicovku levnejsi letenku bez kufru a seat selection a zaplati o par stovek min

– no a my rozmazlenejsi si koupime o par stovek drazsi eco classic

a pokud mas pocit, ze je to “extra”, tak si mysli, ze zakladni cena je “classic” a lidi, kteri nemaj kufr, maj slevu. kde je problem?

mimochodem

nalady != naklady

Jan

Máte pravdu. Možná bych ty komentáře měl psát až po ranním kafi.

Honza V.

Měl potřebnou kvalifikaci k té práci, nebo si musel udělit výjimku?

Jan

Předpokládám, že certifikaci na evakuaci letadla apod. nemá (nebo aspoň ne aktuálně platné). Takže měli normální posádku a on letěl navíc. Na roznášení kafe žádné zkoušky nepotřebujete.

Honza V.

Jsou firmy, které i na běžnou obsluhu zákazníků vyžadují nějaké proškolení, případně zácvik. Pokud tedy mají nějaké standardy obsluhy.

Gajda

A taky mají výjimky potvrzující pravidlo. Nebude jedinej, kdo potřeboval nějakou tu fotku do firemního magazínu. Cesta je vždy. A i když je to spíš taková propagační akce, tak osobně to vnímám pozitivně.

Tomas

byl tam jako crew “navic”.

Apex

„Jako zajímavou zkušenost vyzdvihl také nutnost plnit individuální přání zákazníků bez ohledu na jejich nálady….nutnost být pozorný a příjemný na cestující v momentě, kdy vás biologické hodiny nutí spát, je zcela něco jiného,“ podotknul na LinkedInu.
No, to ho jako výkonného ředitele ve firmě, která již zanedlouho oslaví sto let a její business je poskytování služeb, moc nectí…
A pokud si to uvědomil až teď, tak taky nic moc. Tak snad se to opravdu projeví v jeho rozhodování.

Honza V.

V citované formulaci je nějak pomotané, jestli to má být bez ohledu na nálady těch cestujících, nebo toho nevyspalého stevarda. Překládat zájmena pro třetí osobu do češtiny je oříšek, který nezvládne každý.

Apex

Máte pravdu, ale vzal jsem to z textu v článku, nekoukal jsem na originál.

Jura

Představte si Vika a ostatní podobné z té firmy, kteří stevardy opovrhují, jak dělá to samé. 😀 Naprosto nepředstavitelné v ČR.

Tomas

tahle duskuse je doslova exemplarni ukazkou ceske omezenosti a malosti 😉

tamhle ceo lufthansy jednou dela cabin crew, a polovina cechacku v diskusi nema na praci nic lepsiho, nez resit, jestli to bylo naoko, nebo ne 😀

David

Jestlipak nebudete ten omezenec Vy.

Matěj

Zkuste se třeba zaměstnat v zahraničí a uvidíte, že mnoho managerů se cítí být součástí týmu a bez problémů se do skutečné práce zapojí. Je to něco, co jsem od odchodu z Anglie v ČR nikde nezažil a věřím, že na Slovensku to také bohužel nebude jinak

Tomas

zas bych to tak nedramatizoval .. resp. teda asi bude záležet na oboru.

alespoň tedy v IT tohle funguje dobře i v ČR, a i když můžete narazit na *****, takto není zas tak moc časté.

a stejně tak je to i na tom západě – někde to funguje, někde to nefunguje.

Honon

Ano, zkusit práci od píky by měli vyzkoušet všichni a obvzláště pak „tabulkový“ manažeři, pro které jsou lidi jen čísla v jejich tabulkách!!!

Tomas

kdybyste zvladl zaklady cestiny, take byste mohl byt “tabulkovy” manazer 🙂

Honza V.

Základy zvládá, jen občas do spisovné češtiny přimíchá něco z obecné.

Tomas

hovorovou nebo jinou češtinu tak pplně neřeším … spíše řeším tak nějak problematiku i/y 🙂

Honza V.

No právě. Spisovně „mladí lidé“, obecněčesky „mladý lidi“. Obojí je zcela správně.

PeDazOl

Bohužel jenom ty základy a o tom to celé je… 🙂

Fsp

odteďka už bude jenom currywurst a problém s menu vyřešen 🙂

Vojtěch

V angličtině pro tento “exces” mají perfektní výraz: Virtue signalling.

Jan

Virtue signaling je třeba firemní podpora LGBT nebo nějakých speciálních dnů na soc sítích kdy je to jen propočítaný marketing. Tady je to skutečná práce, dokonce vypadá že si pán odpracoval celou směnu na letu tam i zpět. Obecně manažerům kriticky chybí kontakt s řadovými zaměstnanci ať už je to steward v letadle nebo skladník v Amazonu. Pak může své zaměstnance hodnotit i jinak než prostým číslem v tabulce Excelu.

Generální

To bych někdy očekával od Krapince aspol……

David

A od Romana …

Jan P.

Tak Jančura říkal ve zdejším podcastu, že letos dva měsíce dělal pingla a recepčního na hotelu v Alpách (předpokládám, že to bylo v tom jeho hotelu) a že by se nebránil zkusit i stevarda u RJ.

David

Mysleno Romana Vika, ne Radima Jancuru, ten se toho neboji.

Igelkotten

Trochu mi to přijde estrada pro cestující. Možná snaha upozornit na to, že Lufthansa řeší problémy, aby to viděla veřejnost. Já na tohle moc nevěřím.

Aussiger

Já bych to nijak nepřeceňoval..tyhle hrátky na „dělníky“ se dělají jenom pro firemní časopisy,ale jako snaha se cení..:-)))

Mysel

Tak on 12 let predtim toho delnika delal. Tudiz tohle nevypada jen jako promoakce.

Honza V.

Kdyby to nebyla promoakce, tak o tom nevíme. Spousta majitelů a manažerů občas normálně maká, aniž by na tom ostatním připadalo něco mimořádného.

Strojvudce88

Výborný nápad, takto by to měla dělat většina manažerů. Prostě si to sem tam vyzkoušet a mít inspiraci.

David Peca

Podle mě skvělá zpětná vazba pro vrcholového manažera.

David

Tohoto pristupu si vzdy cennim, skoda ze u nas se to moc nenosi.