Výkonný ředitel Lufthansy se převlékl za stevarda. Na letu do Bahrajnu obsluhoval cestující

Výkonný ředitel Lufthansy Jens Ritter jako stevard. Foto: LinkedIn - Jens RitterVýkonný ředitel Lufthansy Jens Ritter jako stevard. Foto: LinkedIn - Jens Ritter

Jako zajímavou zkušenost vyzdvihl nutnost plnit "individuální přání zákazníků bez ohledu na jejich nálady".

Výkonný ředitel druhých největších evropských aerolinek Lufthansa Jens Ritter se na sociální síti LinkedIn pochlubil s nevšedním zážitkem.

Minulý týden se stal součástí posádky letu z Frankfurtu nad Mohanem do saúdského Rijádu a následně do Bahrajnu a zpět. Stevardům a letuškám pomáhal ve stroji Airbus A330 obsluhovat cestující. Cestou tam měl službu v byznys třídě, zpět pak v běžné ekonomické.

Web Onemileatatime upozornil, že pro Rittera nebyla práce „v první linii“ zase takovou novinkou. Téměř 12 let pracoval u Lufthansy jako pilot, létal se stroji A330 a A340. To má ostatně společné i s generálním ředitelem aerolinek Carstenem Spohrem, který má pilotní průkaz také.

Sám Ritter popsal své rozhodnutí „vystoupit z manažerské bubliny“ jako výzvu. „Překvapilo mě, kolik toho musí posádka sama zorganizovat a jak je nutné improvizovat, když nejde cokoliv podle plánu. Například když místo nabízeného menu naloží do letadla zcela jiné jídlo.

Jako zajímavou zkušenost vyzdvihl také nutnost plnit individuální přání zákazníků bez ohledu na jejich nálady.

„Jako pilot mám zkušenost s nočními lety, ale nutnost být pozorný a příjemný na cestující v momentě, kdy vás biologické hodiny nutí spát, je zcela něco jiného,“ podotknul na LinkedInu.

„Je fascinující, kolik jsem se toho za těch pár hodin naučil. Při rozhodování od stolu se teď na spoustu věcí budu dívat jinak,“ uzavřel Ritter.

Čtenáři se Rittera následně na sociální síti ptali, jak konkrétně se tento jeho let promítne do řízení společnosti, která v současnosti trpí velkým množstvím zpoždění  a nedodržováním časů odletů, což má vliv na zhoršování pověsti dříve prestižní aerolinky.

„Konkrétně jsem zmínil třeba ono dodržování slíbeného menu, to se musí hned řešit,“ opáčil výkonný ředitel. Ovšem zároveň připustil, že celý letecký byznys nyní trpí problémy a dá ještě hodně práce získat si důvěru cestujících zpět.

 

Výkonný ředitel Lufthansy Jens Ritter jako stevard. Foto: LinkedIn - Jens RitterVýkonný ředitel Lufthansy Jens Ritter jako stevard. Foto: LinkedIn - Jens RitterVýkonný ředitel Lufthansy Jens Ritter jako jeden ze stevardů s posádkou letu do Rijádu. Foto: LinkedIn - Jens RitterVýkonný ředitel Lufthansy Jens Ritter. Foto: LinkedIn - Jens Ritter
Tagy Lufthansa stevardky
38 komentářů