Vykolejeného brejlovce vyprostil jeřáb, vlaky musí do zítřka jezdit z brněnského dolního nádraží
Nakolejování lokomotivy v Brně. Foto: Správa železnic

Lokomotivu se podařilo nakolejit, provoz ale plně obnoven zatím není.
No musel tam jet pěkně svižně, je za vykolejkou hodně daleko. Chodil jsem tam často mnoho roků z HH nebo z dolního na odstavné nadraží A opravovat VZ. Celkem nechápu jak se to mohlo povést. Výkolejka byla krytá viditelným trpaslíkem.
Až na to, že ta ranžírka je stožárová. Stačí sí pustit to video pod předchozím článkem k této nehodě… Ale také tomu nerozumím.
Omlouvám se,samozřejmě je tam vysoké návěstidlo…
Doufám, že mašina bude provozní a a že ji nezruší. Ještě ji nemám v tomhle nátěru focenou.
Tvé starosti bych chtěl mít…
Nechápu, v tomto článku (a v minulém) je jejích fotek docela dost??
Prosím o vysvětlení.
To ten jeřáb opravdu uzvedne Brejlovce?
Čekal jsem aspoň, že tam bude mít nějaké opěrné ramena do strany, něco jako mají silniční jeřáby
Červený na plošinovém voze je s plošinou, asi něco kutilii na troleji. Velký jeřáb čeká před brejlovcem a ještě není rozložený.
Zvedali jsme to ve dvou jerabech
Spíše mne překvapuje, že od 1.5.2025 jsou nehodové vlaky managementem ČD zrušeny a drážní soptíci si bez nich neporadí sami. Nemám nic proti nim, ale každému to, co mu patří.
V případě jednoho EDK 750, dojde k úchytu stroje z jedné strany a pokud to půjde, nakolejí se jedním zdviženým podvozkem. Následně musí jeřáb přejet na druhou stranu a nakolejit druhý podvozek. Je to na zkušenosti a schopnosti osádky jeřábu. V tomto případě vytočení do strany při takovéto zátěži budou instalovány i podpěry, které jsou na straně a při přepravě zajištěny pro zachování průjezdného profilu. Samozřejmě, že pomocí dvou jeřábů EDK 750 by to bylo jednodušší a rychlejší. Nabízelo by se i nasazení EDK 1000, který by HV nakolejil sám, ale to by tam nesměly být troleje. Rozhodnutím managmentu ČD… Číst vice »
Trochu mne překvapilo,že to sloup TV vydržel, jinak by to bylo pro loko horší.