Vykolejeného brejlovce vyprostil jeřáb, vlaky musí do zítřka jezdit z brněnského dolního nádraží
Nakolejování lokomotivy v Brně. Foto: Správa železnic

Lokomotivu se podařilo nakolejit, provoz ale plně obnoven zatím není.

Lokomotivu se podařilo nakolejit, provoz ale plně obnoven zatím není.
No musel tam jet pěkně svižně, je za vykolejkou hodně daleko. Chodil jsem tam často mnoho roků z HH nebo z dolního na odstavné nadraží A opravovat VZ. Celkem nechápu jak se to mohlo povést. Výkolejka byla krytá viditelným trpaslíkem.
Až na to, že ta ranžírka je stožárová. Stačí sí pustit to video pod předchozím článkem k této nehodě… Ale také tomu nerozumím.
Omlouvám se,samozřejmě je tam vysoké návěstidlo…
Doufám, že mašina bude provozní a a že ji nezruší. Ještě ji nemám v tomhle nátěru focenou.
Tvé starosti bych chtěl mít…
Nechápu, v tomto článku (a v minulém) je jejích fotek docela dost??
Prosím o vysvětlení.
To ten jeřáb opravdu uzvedne Brejlovce?
Čekal jsem aspoň, že tam bude mít nějaké opěrné ramena do strany, něco jako mají silniční jeřáby
Červený na plošinovém voze je s plošinou, asi něco kutilii na troleji. Velký jeřáb čeká před brejlovcem a ještě není rozložený.
Zvedali jsme to ve dvou jerabech
Spíše mne překvapuje, že od 1.5.2025 jsou nehodové vlaky managementem ČD zrušeny a drážní soptíci si bez nich neporadí sami. Nemám nic proti nim, ale každému to, co mu patří.
V případě jednoho EDK 750, dojde k úchytu stroje z jedné strany a pokud to půjde, nakolejí se jedním zdviženým podvozkem. Následně musí jeřáb přejet na druhou stranu a nakolejit druhý podvozek. Je to na zkušenosti a schopnosti osádky jeřábu. V tomto případě vytočení do strany při takovéto zátěži budou instalovány i podpěry, které jsou na straně a při přepravě zajištěny pro zachování průjezdného profilu. Samozřejmě, že pomocí dvou jeřábů EDK 750 by to bylo jednodušší a rychlejší. Nabízelo by se i nasazení EDK 1000, který by HV nakolejil sám, ale to by tam nesměly být troleje. Rozhodnutím managmentu ČD… Číst vice »
Trochu mne překvapilo,že to sloup TV vydržel, jinak by to bylo pro loko horší.