Výjezd z Prahy se zkomplikuje. Cínoveckou ve směru na D8 čekají opravy a omezení
Cínovecká - výjezd z Prahy na D8. Zdroj: Mapy.cz
Na konci července se uzavře část frekventovaného výjezdu z Prahy směrem na sever.
Na konci července se uzavře část frekventovaného výjezdu z Prahy směrem na sever.
V neděli 30.7. večer je v Letňanech koncert Depeche Mode. Dopravní potíže se znásobí a nastane armagedon.
Vtípek na konec, když to ženou do dalších a ještě větších kolon 😀 „TSK během uzavření doporučuje řidičům využít ve směru z centra objízdnou trasu po ulicích Veselská, Tupolevova a Kostelecká“
Malé postesknutí k diskuzi níže nad prioritizací oprav komunikací v podání TSK.
Letos na jaře se dělala velká oprava tuším vodovodu v ulici Budějovická včetně úseku, kudy najíždí autobusy končící na Kačerově. Bláhově jsem doufal, že to je předzvěst opravy tohoto tankodromu, na který se nesáhlo 30 let. Nakonec byl povrch obnoven jen nad výkopem, zato nyní ale probíhá úplná rekonstrukce ulice Hornokrčská, což je ovšem „jen“ ulice skrz vilovou čtvrť. Skoro až člověka napadá, jestli tam nebydlí něčí kamarád….
Jak je to vůbec s dostavbou Vysocanske radialy k okruhu? Planuje se zacit ve stejnou dobu jako s dostavbou Mestskeho okruhu? Tady je videt jak je dopravni systém v Praze poddimenzovany, jedna z pouhých dvou výpadovek na sever a vychod je Prosecka radiala a jakykoliv problém na ni znamena kolaps poloviny města.
Objízdná trasa po Tupolevově? To nééé. Tam už je zklidněná doprava několika zpomalovacími prahy a fronty na kruháčích jsou denně standardně.
Když už na to sahají, tak by mohli zkusit úpravu pruhů.
Směr z centra pouze jeden pruh a nájezd z Kbelské 2 pruhy.
Šířkově mi přijde, že by to z Kbelské neměl být problém a intezita z centra mi nepřišla tak velká, aby na to nestačil jeden pruh.
Z centra 1 pruh? Ne, to nemyslíte vážně 😄😄
A proč? Nejezdím tam každý den a nemám k tomu data, ale vždy to působí, že je mnohem plnější směr D8-Kbelská než do centra. Navíc je to z centra rovný přehledný úsek, kde by snad i ti méně šikovní dokázali plynule zipovat. Naopak Kbelská mi příjde často ucpaná i bez nehody, případně vznikají právě na konce před vjezdem na D8, protože se osobáky snaží zařadit do pravého odbočujícího pruhu. Z centra je v Holešovičkách 50, obrovské množství odočuje na Kbelskou/do Letňan. Říkám že bez tvrdých dat a reprezentativních zkušeností ze všech možných časů, mi to přijde jako varianta která by… Číst vice »
to není jen Cínovecká, všechny silnice pod administrací Magistrátu a TSK jsou v desolátním stavu. Nebylo vy lepší všechny rychlostní silnice převést na ŘSD? Dle mne Magistrát ani TSK nemají kvalifikovaný a zkušený personal na tyto stavby.
No trend je opačný 🙁 Viz D1 Chodov – Průhonice, která se převedla od ŘSD pod TSK a rychlost se snížila ze 130 na 110.
No, už bylo na čase. Ty dva hrozné hupy hned po sobě v levém na úrovni připojovacího pruhu jsou nebezpečné, zvlášť pro někoho, kdo to tam nezná.
Ještě by mohli opravit ty dva vymačkané kanály, v levém před odbočkou na Letňany 🛒/ okruh.
Tak snad opraví hlavně tu vozovku, která je tady naprosto skandální. Horší silnice nemají ani na Balkáně.
Kdy jste byl naposledy na Balkáně? 😀
Má pravdu předsedo. Horší silnice nejsou ani na Balkáně, než to co předvádí TSK.
Vozovka je tam na prd, ale pořád je to nic proti Kbelské směrem na D8, která je hned vedle.
Začít něco dělat s příšernou Kbelskou by znamenalo frontu kamionů až do Průhonic, z druhé strany do Lovosic 🙂 Ale nevidíme do toho, prioritizace si jde svými cestami, počet nadávek (takových, které vám při řízení ujedou, ani nevíte jak) není kritérium pro zahájení oprav. To, že TSK je evidentně inspirovaná španělským „maňana“, víme bohužel dlouhodobě.
Kbelská se chystá. S ní bohužel i ten průšvih s kamiony až do Průhonic, jinak to nepůjde. Proto se to neustále oddaluje. Problém jsou vpusti na středu vozovky, kdy by bylo třeba převést kamiony do protisměru, a osobákům povolit provoz na rekontruované polovině, ale to se ještě nikdy nedělalo.