VUZ vyplatí zaměstnancům mimořádný příspěvek 9 tisíc korun
Výzkumný Ústav Železniční
Příspěvek je plošný pro všechny zaměstnance na pokrytí zvýšených životních nákladů.
Příspěvek je plošný pro všechny zaměstnance na pokrytí zvýšených životních nákladů.
No, vzhledem k ekonomickému výsledku VUZ je ta částka spíš takové vtipné zpestření těchto pošmourných dní a určitě způsobí, že kvalifikovaní zájemci o práci v této společnosti se jen pohrnou…..
Tak jsem zvědav, za jak dlouho ČD prodá
– celou nebo část podílu VÚZ,
– budovu brněnského nádraží,
– ČD Travel,
– pozemky v rámci smíchovského, masarykova a žižkovského nádraží,
– parní loko do šrotu
– a podíl v JLV
aby bylo na splácení objednaných investic ČD a zejména na splacení těch 400 milionů EUR splatných v květnu 2022.
To buďte, ale pokud možno potichu😉
Prodejte axela
To by jste kupujícímu musel ještě hodně zapltit, aby si ho vzal.
Otázka zní, jakou má ČD Travel reálnou hodnotu. Brněnské nádraží se možná bude přesouvat, proto jej SŽ nekoupila. Cena pozemků v centru města bude v Praze i Brně zajímavá, jiná věc bude stav budov, protože ČD na správu nemovitosti dlouhodobě kašlali.
Jinak myslím, že se ještě nepřevedli pozemky pod kolejemi na SŽ.
Předpokládám, že pozemky ČD pod kolejemi SŽDC si stát jako vlastník ČD vezme „bezplatně“ formou snížení základního kapitálu firmy ČD, který činí 20 miliard Kč. Čili ani koruna cash.
Proč by vlastník nějaké firmy měl platit za nějakou část majetku své firmy, když předtím do té firmy majetek vložil formou kapitálu?
Kolik má ČD parních loko?
pár desítek
Bude to podobné jako pomo Ukrajině.
Na tebe sedí jedno „Hoďte na něj siť ! “
Ty důvody proč tě tu nechává majitel musí být hodně zvláštní, ale zřejmě maji nějaký pragmaticky základ. Ty jsi vzděláním ekonom , že tak sveřepě komentuješ prakticky v každém příspěvku , ekonomiku skupiny ČD ?
To nikdo nechápe, co tu ta osoba ještě dělá. Chvíli to bylo vtipné, ale je to pořád dokola, samé nesmysly.