Vratislavský dopravní podnik MPK ukázal modernizovanou tramvaj Škoda 16T
Tramvaj 16T po úpravách. Foto: MPK Wrocław
Modernizace českých tramvají v Polsku začala po čtrnácti letech provozu
Modernizace českých tramvají v Polsku začala po čtrnácti letech provozu
Nejsou T16 podobnější Brněnským T13? – nemají totiž dveře jen pro řidiče.
A jsou nějaké viditelné rozdíly pro cestujícího? Článek zmiňuje jen USBčka, to mi na pojem „modernizace“ připadá málo.
Za případné odpovědi děkuji.
Nemám rád když se názvy překládají. Stejně jako Vratislav je Wroclav, tak není Olomulec, ale je Olomouc.
Takže jezdíte do London nebo Venezia?
Ołomuniec- když tak..
WTF, do tramvaje USB? :DD
je móda cpát USB do všeho, dovedu si představit situaci, kdy bych byl za to i vděčný, ale jak se znám, stejně bych u sebe neměl nabíjecí kabel 🙂
nechť mi mínusáři sdělí, kdo z nich by to využil, že si sebou tahá kabel a o kolik procent se mu telefon nabije, protože to by musel sedět v té tramvaji alespoň půl hodiny, aby tam byla nějaká změna, za kterou by to stálo. Kvůli jednomu dvěma procentům je to fakt píčovina.
Kabel tahám. Do tramvaje bych ho patrně připojovat nechtěl. 🙂
Ale dokážu si představit situaci, kdy by to mohlo někomu pomoct. Vy ne?
Ne. Notebook z toho nenabijete a samozřejmě výkon toho bude asi taky nic moc. Pokud to někdo tak nutně potřebuje, že má tak strašný problém s baterii, tak má asi powerbanku, pochybuju že bude čekat na určitou tramvaj (v článku je počet 25). Pokud samozřejmě bude nějaký argument proč to není zbytečnost, rád se ho dozvím, zatím jste mě nepřesvědčil a vypadá to jen na vyhozené peníze, ale ty se i v česku vyhazují jedna radost (polní nemocnice, tik tok propagace, atd atd), tak je to asi jedno.
Důvod čekání na konkrétní tramvaj to není, důvod proč jet jinak (taxi, vlastní auto) taky ne 😀
Ale je to pohodlnost, obávám se že moc nestojí (nemusí být v tramvaji zásuvka na vysavač nebo jiné technické důvody?).
Z hlaváku na Thákurovu je to 20-25 minut. A to už by pomoc byla…
Aneb ještě hnusnější než originál 🙂
vy estéte… 😀
Ta vizualizace teda vypadala lépe a odvážněji. Místo proměněné orientace světel a nové masky většinu změn zastala černá barva 😃
Přesně, tato tramvaj je pěkná z předního pohledu v nasvícené hale. Jinak ta barevná kombinace je docela divná. Jinak o Vratislavi nerad slyším, bývalé druhé největší město zemí koruny české, které R-U prohrálo. Šílené. Ve znaku má dvouocasého českého lva a slezskou orlicí s pavézou. Smutné.
Když už se máme pouštět do nějakých historických souvislostí, tak bez R-U, prosím.
Válku o dědictví rakouské vážně neprohrálo R-U, to vzniklo o více jak 100 let později. Ostatně to soustátí se nikdy oficiálně R-U nejmenovalo, Oficiální název předlitavské části kam patřily i české země byl „Království a země na říšské radě zastoupené“ a to co bylo za Litavou se odjakživa jmenovalo „Země koruny svatoštěpánské“. Jednalo se o celkem volné soustátí, které bylo spojeno osobou panovníka, který vládl na základě dvou ústav, ministerstvem války, které spravovalo společnou část armády a ministerstvem financí, které spravovalo společnou měnu, společný rozpočet a Bosnu a Hercegovinu. Zbytek si každá část řešila sama a po svém. V každé… Číst vice »
To vážně chcete řešit uzemní ztrátu, která se odehrála první polovině 18. století? Navíc na serveru, který se zabývá dopravou.
Mohlo to být i o hodně horší. Krátce před tím nás mohli ovládnout Turci, nebo jsme mohli dopadnout třeba jako Polsko, které nedlouho poté na to zmizelo z mapy na 150 let.
Zase hejt. A blbci se chytají.
R.U. vzniklo 8.6.1867, ke ztrátě Dolního Slezska došlo 9.10.1741 při podpisu příměří mezi Rakouskem a Pruskem. O německé, polské i české historii města více zde: http://www.rightplacerighttime.cz/vratislav/m/vratislav-historie.html.
U těch polek: „Vozidla získají zcela novou skříň, podvozek nebo klimatizaci a topení.“ Co tedy z tramvaje zůstane? xD Pouze papíry nebo je tam nějaká faktická chyba?
Třeba budou původní dvojkolí v novém podvozku 😀
Jasný, dvojkolí se přece prakticky neopotřebovávají 👍
Asi jak u nás wany. Zůstanou doklady..
Jenom papíry mě napadly také. Já tu tramvaj neznám, ale vyráběla se v letech 2006 až 2011. To mi přijde celkem škoda úplně zlikvidovat 15 let starou tramvaj a použít z ní jenom noty. U T3 to relativně smysl dává, ale tady musí být něco víc – třeba se konstrukčně nepovedly – praskají skříně nebo tak něco… Chtělo by to zjistit více.
A ty debilní boční sicny.
Přestavěl Škodu Fabia na Kaipan, vlastně žádná změna, jen teď má dvoumístný kabriolet.