Vlárskou dráhu čeká dvouměsíční výluka, kola poveze náklaďák

Motorový vůz 842 v Uherském Hradišti. Foto: České dráhyMotorový vůz 842 v Uherském Hradišti. Foto: České dráhy

Cestující na Vlárské dráze (č. 341) se budou muset od pondělí vyrovnávat s výlukou, kterou pro úsek Uherský Brod –

41 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr

Přeprava kol je zajištěna nákladáky… jenom zapomněli dodat že mezi Uherským Brodem a Bojkovicemi pouze v pátek v pozdní odpoledne jinak ne, čili pro cyklisty úplně na nic… Takže podobná situace jak již 2x za poslední 3roky mezi Vrbovcemi a Veselí nad moravou – nebylo se v sezoně po sjezdu z Velké javořiny možno rozumně dopravit k dalším rozjezdům jinak než jet další min. hodinu po rušných silnicích do Veselí nad moravou. Škoda, pro cykloturistiku jsem si tento kraj velmi oblíbil, ale zdejší organizace vlakových výluk je fakt nad moje chápání.

Jiří Kocurek

Je otázka, zda by se měla uzákonit povinnost vzít k přepravě bicykl k přepravě (i v libovolném množství?), aby ani jediný cyklista nepřišel zkrátka. Dokud taková povinnost neexistuje je jen na libovůli dopravce zda přepravu nemotorových vozidel (ano, bicykl je nemotorové vozidlo) umožní.

Zdenek Hrdina

Nevím, kudy jezdíte. Ale z Javořiny po rušných silnicích, pokud Vám chybí vlak z Vrbovců. Javorník – Velká nad Veličkou – Hrubá Vrbka – Tasov – Hroznová Lhota – Kozojídky – Veselí. Celá cesta s minimální dopravou, od Hroznové Lhoty po oddělené stezce.

Marek Janík

„Vlaky AEx 1060 a AEx 1063 jedou mezi stanicemi Uherské Hradiště – Nové Město nad Váhom po odklonové trase.“
To pošlou nejspíš přes Vrbovce? Připravit foťáky….

Jadris

Ano, tedy krome 16.-19.9. kdy polovina konci v UH budou vsechny AEx jezdit pres Vrbovce.

IGCT

Pane Sůro, když je to už tento článek, mohl byste prosím napsat článek o elektrifikaci tratí na Slovácku-větve St. Město-Veselí n. Mor./Uh. Brod-Luhačovice/Bojkovice nebo i Bylnice? Běžela nějaká studie, ale byla zastavena vlivem změny objednávky zlínského kraje. Dějuji.

Jadris

Me by zajimalo take to, kdyz tedy do Bylnice, proc ne po Prusmyk. I kdyz jsme v EU, Shengenu a podobnych „otevrene-hranicnich“ projektech, tak na zeleznici se deje pravy opak.

Olda

No jo, komedie a fraška. Proč tu výluku neudělají po novém jízdním řádu? Všude kde má jezdit ta Xxxxxxx, se dělají výluky, aby vše bylo pro ně nachystané a nemuseli zavádět náhradní autobusovou dopravou. Ono by asi xxxxx Arriva vraky nezvládlo zavést výlukové autobusy.
Příspěvek upraven kvůli vulgárním slovům.

Jan Sůra

Ta oprava byla plánovaná už dříve, než se vůbec začal soutěžit dopravce na tyto tratě. Věřím, že to je pro Vás jednoduché pochopit, stejně jako nulovou toleranci uživatelů mluvících vulgárně .

Olda

Těch oprav se každý rok pane Sura dělalo sporadicky pár každý rok. Jako dřívější zaměstnanec TSS jsem jich tam měl spoustu. Je až komedií a fraškou, jak se všude kde má jezdit Arriva vehementně opravuje, aby nemusela Arriva zavádět náhradní dopravu. Není to jen Vlárská trať.

IGCT

Olda by se měl nechat vyšetřit a změřit si IQ. Víc netřeba komentovat…

Jan Mahdal

Váš komentář měsíc starý: Olda Pán Bůh s námi a zlé pryč. To nechci vidět tu elitu a výkvět na kolejích z Trychtýřova povoznictví. Měl jsem možnost si to u Arriva vraky s.r.o společnost s rozumem omezeným vyzkoušet a nikdy bych tam nevlezl. Elitní firove vyhození např. od Metransu za dvakrát přijeté návěstidlo…. To že jim odmítám žrát lži, tak pán houba, ať nejsem konkrétní na jména o mě prohlašuje, že jsem jim udělal mimořádnou událost a utekl jsem od ní. Prostě pokud se od nich nenecháš jebat a ponižovat, tak tě budou špinit kdekoliv, ale pořádek si ve vlastní… Číst vice »

Olda

Ten komentář Pán Bůh s námi a zlé pryč u daného dopravce používám pořád.

Olda

Pracoval jsem jen u pár dopravců a bohužel s Ariivou jsem při spolupráci mého zaměstnavatele přicházel do styku rok.

IGCT

JM: 👍 To vypovídá o mentálním stavu tohoto jedince jasně. Nemám rád debaty s dělnickou třídou, která ví všechno „nejlíp“. Taky mají svůj značně omezený svět. Na té trati jsou opravy potřeba jak sůl.

Frantisek

Upřímně, omezený svět má svým způsobem každá sociální skupina, dají-li se vůbec nějaké přesněji kategorizovat. Dokonce má každá své horké hlavy i hloubavější jedince. 😉

Jan Sůra

Zaznamenal jste informaci, že má SŽDC výrazně více peněz na opravy? Viděl jste vylukovy roční plán na 2019 loni v červnu? Všechny tyto tratě byly v plánu. Je chybou Arrivy, že nabídla v soutěži lepší cenu než ČD?

honza

Takhle smyslet muze jen zakomplexovany trouba. Co ma oprava zeleznice spolecneho s arrivou. To by jsme jeste meli jezdit konskym sprezenim aby to nebylo nahodou kvuli arrive nebo jinym dopravcum. Krom cd.

Jiří Kocurek

Jasně, kdyby tam zůstaly ČD, tak by stačila trvalá pomala a za pár roků červený terč a traťovka by mohla jít do hospody.

IGCT

No zrovna v článku zmíněné úseky by potřebovaly celkovou rekonstrukci včetně traťových přeložek a ne pouze opravu

Kamui

Nevím, jestli je to jen náhoda, že skoro na všech tratích (Vlára, Česká Lípa – Nový Bor, Praha – Všetaty, Kladno – Rakovník), kde mají nastoupit alternativní dopravci se najednou dělají velké výluky, aby trať byla v cajku.

Jožin

Ano, a ještě Železný Brod – Tanvald

Zesp

A taky Brno – Přerov

a8n

Nebojte, na příští rok tam je znovu v plánu měsíční výluka.

Vlára

Bourání nádraží Újezdec

Bdtax Fan

To se opravdu bude bourat výpravní budova v Újezdci u Luhačovic? Nemáte odkaz na víc informací, případně kontakt, kdo by mohl vědět víc? Je to jedna z architektonicky nejhodnotnějších výpravních budov široko daleko, to SŽDC nemůže myslet vážně. 😰

IGCT

Teda myslet si o VB Újezdec u Luh.,že je architektonický skvost… Z te budovy je na blití. Nejlíp ji zbourat úplně celou.

Bdtax Fan

Rozhodně je skvost, jen špatně udržovaný a s neutěšeným okolím, ale za to budova nemůže. Je skvělým příkladem socialistického modernismu, podobně jako třeba Bystřice pod Hostýnem, Most nebo Praha-Holešovice.

IGCT

Oku je ten architektonický styl napohled odporný 😊

Frantisek

Mému jsou zase odpornější „levné plastové devadesátky“. 😉

Bdtax Fan

Díky za odkaz!
To, co páchá SŽDC architektuře, už je opravdu moc! Nehledě na kvalitu původních staveb všechno nahrazuje přístřešky antivandal nebo staví devadesátkové „skvosty“ jako Karlovy Vary nebo pyramidu v Ústí nad Orlicí, které vypadají, že se rozpadnou, jenom se na ně někdo podívá.

To aby člověk hlídal úplně všechny smlouvy SŽDC. Mám radost, že dostatek osvěty dokázal nakonec zachránit osud Havířova, který byl stejným případem, jenom ve větším měřítku. U Újezdce si toho bohužel nikdo nevšiml včas a už je pozdě. A takových případů je až moc.

Adamgolias

Už se začalo

Jiří Kocurek

Žejo, třeba rekonstrukce do Budějovic, to je určitě kvůli nějakému soukromníkovi. Stejně tak Ejpovické tunely a Mšenka. Ta se asi taky dělala kvůli soukromníkovi.
Mimochodem, ve Lhotce nad Bečvou to nádraží do nového GVD nestihnou zrekonstruovat. Ale určitě se to dělá kvůli Arrivě, stejně jako nádraží Vsetín. A abych nezapomněl, perony v Kojetíně pro vlaky na tr. 303 jsou taky kvůli soukromníkovi, vč. nové zastávky ve Šlapanicích.

Nemůže to být tím, že se na údržbu kašlalo (nejsou prachy) a najednou se zjišťuje, že za plnou cenu dopravní cesty by náhodou někdo mohl požadovat trať v normovém stavu. Nemůže! 😀

Jan Klán

Pardon, ale nákladní vozidlo je z mé zkušenosti zcela standardní součást letní náhradní dopravy u dálkových vlaků, ne? Alespoň tedy z mé zkušenosti loni na R5, na R26 a letos na Ex6, tam akorát u mimořádně NAD pouze u vybraných vlaků s tím, že vlakvedoucí mohl operativně domlouvat s koordinátorem změnu nasazení náklaďáku.

béďa

elektrifikace, za dva měsíce???

X 1

Už tu flašu zavři. 😉

IGCT

👍👍👍😅😅😅

K.S.

Bude i elektrifikace?

IGCT

Při opravě asi těžko

Jiří Kocurek

Ano, systémem 1500 V stejnosměrných. Arriva tam plánuje nasadit ojeté holandské panťáky. Nejdřív ale projdou změnou převodu ze 160 km/h na 100 km/h, aby se neplýtvalo rychlostí na pomalé trati. 😀
Tyhle: http://www.railfaneurope.net/pix/nl/electric/emu/ICM/modernised/4051-4059/151011-09.jpg