Vlaky z Děčína do Drážďan kvůli zatopení trati dál nejezdí. Na české straně po jedné koleji
Zaplavená trať mezi Děčínem a Bad Schandau. Foto: ČD
Provoz bude zatím na jedné koleji, čeká se na sanaci pilíře v Dolním Žlebu.
Nemá Passau taky omezení? Jednokolejně Osterhofen-Plattling přes den a odklony přes Salzburg?
Nebyly včera kolem Salzburgu taky přivalové deště?
Snad po této sérii katastrofických událostí „konce světa“ dojde k urychlení modernizací a vytváření objízdných tras a alternativ ke koridorům. Zejména ve dvou kritických směrech a to mezi Čechami a Moravou a k největšímu obchodnímu partnerovi ČR – Německu. A to jak přímo, tak nepřímo, kdy by se možná mohlo uvažovat o elektrifikaci a zkapacitnění tratě přes Trutnov Lubawky. Pokud tím směrem má vést dálnice, tak lepší železnice do Pruska by se mohla také uživit. Stejně tak by to chtělo urychlit výstavbu toho Krušnohorského tunelu, který by část problémů vyřešil. A možná by to chtělo urychlit i stavbu tunelů u… Číst vice »
Jednotná fáze. Žádné stahovačky, žádné neutrální pole, žádné sedlářovy koule. Fíra ráno zvedne sběrač a jezdí. Na konci směny stáhne sběrač.
Ne, díky. Raději prales návěstí trvalých a dočasných, rozkaz zvící roličky papíru do pokladny a trvalý odpor proti lepšímu zabezpečení. Namísto toho vytvářet pasti, které ani dva gestoři předpisu nevykládají stejně. Natož tři. A proč to všechno? Pro něčí fetiš asi…
No neutrální pole a pod. zůstane asi ale s tím že se to nějak v běžném provozu zelektrizuje.
A holt se na toto musí tlačit co nejvíc na to aby se celý proces urychlil. Prostě není možné aby ve 21. století byla technologie napájení na úrovni doby před sto lety.
Co předpis…stačí dps na vyluku, kdy se jeden zpracovatel vymlouvá na druhého, kdo že byl ten, kdo napsal…úsek Prosnice – Dluhonice projeďte se staženým sběračem..
Ano, každý normální dopravce ví, že bez LNT to nepůjde…ale ten vyčů…..ný se bude tvářit, když uvázne, že to tam přece bylo napsano….ze se to dá…no tak mě stahněte..
A nebude víc střelců, kteří to zkusí rozjet naplno a profrcet, přičemž za vyčůraného označíte toho smolaře kterému to nevyjde? 😀
Nevim, mame jiz den zavreny Decin a ve Vojtanove vypravci v 19:50 zahaji vyluku dopravni sluzby, to rezignujeme na 2 tydny na jakekoliv nakladni vlaky??
V Schirndingu je noční klid taky…
A proč by neměl být, když tam v noci nic nejezdí a je to německý konec světa?
A jezdí tam teď nějaké odklony?
Zatim ne..
Už jo……že Petře 😉
Jestli se tam má jezdit přes nosc dva týdny, tak to se v přesčasech nezvládne. Budete muset mít o 1 směnu navíc a tu obsadit. Bez toho… ten výpravčí nepotáhne přesčas od 19:50 do 05:50 10 dnú po sobě.
Jak dlouhý úsek vznikne, když se to bude projíždět jako zastávka? Jeden vlak za noc je pořád víc než 0.
VDS se dá zrušit, to není problém.
Jenže na zrušení VDS musí mit SprŽel… 1. vůli, 2. vůli, 3. vůli….. 35. personál, 36. několik dnů času (to se dá uznat). Problémy dopravců se zákazníky je vůbec nezajímají…část lidí na SŽ nepochopila kdo je jejich zákazník a přispívá jim na výplaty….
Ono to vypada ze i DB na to kasle, viz stojici Nex METRR v Trsnici a v Novem Sedle… Pan Simral asi doplni.. 🙂
Což o to, ty jsou blízko. Horší je, že vlaky, které vezou lokomotivy pro odklonovou vozbu dostaly stopku už před Brnem, protože se přeci s vlaky do Německa nesmí jezdit. Takže já je čekal v deset v Chebu a on je jeden v Brně a druhý u Žďáru nad Sázavou…
Zatím z Chebu odjel první odklon.
Asi pouzivate Herkuly z DUSTRu ze? 🙂 Kazdopadne zitra jedu ku Frantiskovym Laznim, tak snad uz bude co fotit.. 🙂
Ve Frantovkách si nás určitě nevyfotíte 🙂
Můžete odklonem, ale nesmíte si přivést diesel na odklon? 🙂
Zákazníkem SŽ je jen a pouze MD ČR. To platí…
Tam stále žijí v době ČSD a tam tedy hledejte problém.
Komu asi myslíte, že platí dopravci poplatek za dopravní cestu ? MD ?
Teď by se elektrifikace Vojtanov – Plauen, či Cheb – Marktredwitz – Hof docela hodila. Ale bohužel….
To by to do toho Berlína rovnou mohli vzít přes Mnichov nebo Varšavu.
Myslím, že většina cestujících nemá zájem o celodenní vyhlídkovou jízdu, ale chtějí se dostat z bodu A do bodu B…
Jenže problém mají členové ŽESNAD.CZ. Vlaky stojí od Rumunska po Děčín.
Myšleno pro nakladku.
Existuje i jiné, tj. organizační řešení.
Myslíte zablokovat vás, opakovaného trolla, abyste nemohl přispívat do diskuze na tomto serveru?
Jo, to je taky řešení..
(slušným diskutujícím se omlouvám za krmení trolla)
Ne, myslel jsem organizační řešení v oblasti mezistátní dopravy 😂
Tak povídejte, přehánějte….
Zaříkávání v češtině i němčině?
Obětovat nějaký dobytek (vládu, poslance)?
Zní to zajímavě.
Zkusit se to může ale asi nepomůže.
Není to trochu z ruky?
Je to hodně z ruky, ale po těch Krušnohorských kozích stezkách by nejspíš náklad vůbec ani neprojel. Rumburk je třeba blíž, ale taky žádná hitparáda. Tohle je na dlouhé povídání.
Nědělá se teď něco s mostem ve Vilémově?
To co se dá dostat do Chebu (dál ať si poradí němec ..), se bude do Rumburku po těch kopanicích dostávat daleko hůř a bude to stát spoustu peněz…
Elektrizace možná, k tomu by byl potřeba taky únosný spodek (max D3, budou potřeba nové mosty?) a dostatečně dlouhé stanice (posle SŽDC max 393 m).
Zatímco Marktredwitz zvládne 610 m dlouhé soupravy, ale od Varů do Chebu jen 409 metrů délky. To by se mělo taky předelat.
Není to jenom pověsit drát, když pořádně, tak to bude mnohem víc práce a bude to dražší. Ale nebudou se muset vlaky vozit nadvakrát.
A co Černousy/Zawidov?
Myšleno pro přejezd…
Hmm, přes Bohumín, Ratiboř, Opolí do Vratislavi a dál? Je to aspoň po rovině.
Stalo se i ve starších časech, že voda vzala… Tentokrát to naštěstí není tak zlé, stačí to opravit a jezdí se dál.
https://ceskolipsky.denik.cz/zpravy_region/lokomotiva-skoncila-ve-smede-od-nehody-ve-frydlantu-uplynulo-60-let-20180705.html
Vlaky nepotřebujem, dálnice to pobere.
Výborný názor😂 Vlaky jsou budoucnost😉
Možnâ urcite ne v Č R.
Silniční vlaky? Možná….
Tak si nezapomeňte připravit nemalý peníz na dálniční známku.
Odkdy si říkáš „my“? 😀
To je momentální státní politika.
Nazvat situaci na české straně, kde máme sjízdnou jednu kolej lehkými vlaky 30 km/h „hotovo“ mi nepřijde být úplně výstižným.
K tomu zamlčet úplné zatsavení nákladní dopravy.
Tiskový mluvčí?
Spíš tiskový demagog. 🙂
No jo…jak tam bude Scheißeautos dovážet své výrobky?
Chlape, myslím si koledujete o ban. Takových jako vy tu už pár bylo a už není.
Jak to?
Dokud platí jeho zdravotní pojišťovna za alternativní způsob léčby, není problém:-)
MUDr. Sůra. Psychoterapie vyvrhnutîm svého niterního pocitu skrze klávesnici, k posouzení všem vůkol a tímto odproštění se od negativismu cerebrální trudomyslnosti s cílem pseudoindividualizovat egocentrické pocity pacienta “medical extraminer” do vrcholové formy Nasírače všech okolo.
To fakt proplácí pojišťovna?
Nemůžeme ho třeba proklít, nebo tak něco?
Souhlas, díky za upozornění
A měla by tam být větší rychlost nebo nosnost?
Pro osobní vlaky to bude sjízdné, pro nákladní vlaky nikoliv, možná jen prázdné plošiny a autovozy. Opět se projevilo, jak mít jeden elektrifikovaný přechod CZ/DE, přes který jezdí 95% nákladní dopravy je žalostně málo.
Sníme o nové trati Praha – Dresden na 250 km/h, ale neumíme postavit milovickou spojku a zadrátovat Praha – Liberec. Němci jsou elektricky od Berlína už v Horce.
Už jen výkupy pozemků jsou nadlidský výkon. Pokud pak přijde vodka z Tetčic nebo Spratci (Země), tak to od snažení odradí. A to jsem ani zdaleka nejmenoval všechny libůstky liniové novostavby.
No jo, jednat s majitelem pozemků, to je hrozná představa pro někoho, kdo je zvyklý že ho nikdo neotravuje. a jheho právní povědomí končí u drážního předpisu a jiné zákony neuznává. A tak by nejraději majiteli pozemku zboural dům, aby ho neotravoval s výkupem pole. To pak opravdu nejde.
Tady na Valašsku se několikrát zasekla stavba z dnešního pohledu spojky na věcech a důvodech, které překvapily i mně. Totéž silnice a dálnice. Házená vidlemi je už snad sport.
Majitelé pozemků již nejsou problém. Vyvlastnit lze jednoduše, i když chvilku trvá. Horší je příprava před tím, než se vůbec může vykupovat – EIA, územní rozhodnutí, …
A když si škrtnete EIA a tuhle byrokracii, je to lepší?
Jediná byrokracie se má skládat z otázky, jestli jsou na to prachy.
Pak to jen vyměřit…
Pro začátek budou jako liniové stavby železniční tratě (narozdíl od dálnic – ty se naopak budou pomaličku polehoučku likvidovat…)
Vy jste společensky nebezpečný živel…
Ne ten je vylitá guma 🙂
Ale aj takých nám tu treba.
Vzpomínáš na Petra R. ?
Asi příbuzní. 🙂
Za to Němci jezdí stejně rychle z Furthu do Mnichova jako MY. Náš vzor.
Máme lokomotivy na rychlost 120 km/h? Nemáme. Tak proč pořizovat vagony na 120 km/h, když je nebude mít co tahat. A když nebude nic jezdit 120 km/h, tak není důvod stavět tratě na 120 km/h. Takže zůstaneme na 80 km/h, řekli si naši předkové a Mikádo zůstalo na papíře.
Arguemntace kruhem.
A jak by ta milovická spojka pomohla nákladní dorpavě mezi CZ a DE?
To, co se staví mezi Benešovem a Buějovicemi je zhruba to samé, by bylo potřeba z Plzně do Německa.
Tvl, Marceli, už neštvi. Nemáš potuchy třeba o odporu proti Všejanské spojce a budeš furt tady psát kraviny. Tak ji prosaď a postav, když jseš tak chytrej.
To, že máme ve Všejanech cvoky, kteří brojí proti hluku , a bojí se o zahrádky není nic nového. Stejně všichni mají ve Všejanech auto tak proč tam cpát vlak…… Nepíšu kraviny, ale už se na to dělalo projektů dost….. Ale dokud to nebude tak , ždný objezd přes Liberec na Berlín a Wroclaw.
Ten odpor je ale všude.
Proti jakékoliv železniční novostavbě.
Nejvíc proti jsou ty co potřebuji doma elektřinu, uhlí vlakem, gumy do auta jsou z kaučuku, suroviny prisly vlakem, cement a písek na barák jim přivezl do stavebnin rovněž vlak. Ale vlaky jsou zbytečně, mají přeci vlastní auto.
No tak se jim zarazí ostatní dotace…
Přece víš, že Tvůj spolužák je aspik, tak proč to zhoršuješ?
Oldo klid, dýchej….Marcel si prostě našel další platformu pro své výlevy….
Mě spíš vadí, že ani zmínka o tom, že nakládka bude pravděpodobně nejméně několik dnů stát, pak se rozjedou bedny a auta a pak zbytek….
Pak si přečte nějaký Specialista Dopravy a bude nás bombardovat, že přece někde psali, a v rádiu říkali, že se už jezdí……
A proto mám poněkud realističtější plány…
Třeba takové, že žádný tunel nikdy nebude, protože kvůli jednomu páru vlaku denně (Hungarii) se v životě nevyplatí.
A pro nákladní dopravu bude potřeba úplně jiný výdobytek železniční infrastruktury.
– Úplně jiný výdobytky žel. infrastruktury?
Co máš konkrétně na mysli?
Molekulární rozklad kontejneru v Uhříněvsi a opětovné poskládání v Hamburku, později až v Šanghaji?
Zkoušel jsi poskládat ze strouhanky rohlík?
Praha – Liberec visí na čem přesně? Na ekonomice, projektu, nebo stejnosměru? Pokud na napájecí soustavě, tak by možná stálu za úvahu aby se prostě řeklo že i na severu se nadále stejnosměr nerozvíjí a všechny stavby se budou už dělat jenom střídavé a holt nějak vyřešit napájení.
Potvrzuji.
V Dolním Žlebu km +/- 9,8-10. Pro osobku 30km/h. Nákladní vlaky STOP.
Pro nákladní vlaky to namá být sjízdné 14 dní.
Chystají se odklony přes Cheb.
Co tam budou dělat 14 dní?
Výběrové řízení na projekt, odvolání, výběrové řízení na zhotovitele, odvolání, ekologické organizace, odvolání, ….. .
Budou to betonovat. Za jak dlouho ztvrdne beton, aby se dal zatížit?
28 dnů.
28 dnů pracovních, bez víkendů 🙂
Jasně, beton zraje pouze v pracovní dny 😃 👍
A když se to v pondělí vybetonuje, tak plnou únosnost mostku můžeme očkávat kdy?
Hop na krávu, už je tele. Tak beton přetížili po třech dnech, protože o betonu nic nevěděli, ale zato měli za sebou hromadu přikyvovačů a borců s notýskem. A pak se vztekali, že se stalo nevyhnutelné: Přetížený beton ztratil veškerou získanou pevnost a po 10 dnech se začal drolit. Chyba rozhodně nebyla v tom, že ho mistři světa přetížili po třech dnech.
Oprava nevyžaduje projekt a provede ji firma, která je dlouhodobě vysoutěžená na údržbu. Dva dny se bude ručně upravovat terén, poté bednění a betonáže. Vše bude o ruční práci a nošení kýblů, odpoledne se zřítil kraj silnice a tak se k mostu nedostane ani dodávka.
Jsem zvědavý, kolik německých dopravců z těch, co jezdí do BS umí Cheb a má diesel na 2400 brt…mě napadají tak 4, 5.. ale neznám možnosti všech .
Okolo 1000 železničních společností.
Asi jich bude víc.
Já psal, že mě napadají tak 4-5…..ono to s některými není sranda, když mají objednat trasu über Grenze a ještě po nich chtít, aby si přijeli 2×285 nebo s něčím podobným nach Eger…
…ani prázdné plošiny, ani palandy….a EC pouze s jednou loko (žádné případné přetahy studených Vectronů).