obnoveny

Vlaky z Chebu do Norimberku se vrátí nejdříve v únoru, region tlačí na elektrizaci trati

Linka DB Regio Cheb - Norimberk. Foto: Zdopravy.cz / Jan NevyhoštěnýLinka DB Regio Cheb - Norimberk. Foto: Zdopravy.cz / Jan Nevyhoštěný

Další mosty čeká ještě kontrola.

24 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
sotous

Komu se nechce kodrcat ND busem ,což v Německu je opravdu hardcore, může jet přes Weiden – nabízí to i IDOS – sice déle ale asi ne o moc

Jakub

Jen hodinu

sotous

Přes Weiden je jízda vlaku jen o 10 min delší než na hlavní trati s ND, pravda v Marktredwitz si můžete dát cafe bo směrem na Weiden se odjíždí až xx.17, tak papírově jste v Norimberku asi o půl hod.později. Ale v realu kdo je zvyklý na ND v podání ČD bude asi zklamán. Bus může přijet, pokud vůbec, jen jeden na celý vlak…

Flek

I tahle trasa by dokázala konkurovat Německému spojení Dresden-Norimberg.

Caprad

Jako, přes ten most lítala klopidla 160, a pak ho najednou zavřeli? To by nešlo tam dát třeba alespoň PJ 30 a zákaz potkávání? Nebo to se v Dojčlandu neumí?

Rabín

Neumí. Při německém občas až chorobném přístupu k bezpečnosti se pro jistotu zastavuje provoz.

Happy

Něco jako na Výtoni? 😁 No aby pak copatá prsatá průvodčí nenabádala cestující „vyrovnávat, vyrovnávat“

Rabín

Obávám se, že Němci by přes Výtoň už raději nejezdili. Za to by však už pravděpodobně konali.

Caprad

Ono by to snad bylo lepší kdyby SŽ ten most zavřela jako formu nátlaku na MD. Ideálně ještě mediální kampaní proti MD poštvat ty desetitisíce denně dojíždějících co ten most využívají.

Dejf

a pak by si řekli, že jim unesco může tak akorát… a most by nahradili novým. ale zase mají jiné problémy, tak jim zase tak nezáviďme…

N.N.

https://mapy.com/s/hovepofojo
Němci mají u sebe doma dva mosty. Jeden starý a druhý novější, svařovaný. Pokud bychom šli do Kolína nad Rýnem, tak tam dokonce 3 mosty vedle sebe.

Josef Pešek

Ne, od 6.8. pomalá 70 km/h a od 1.9. třída A1

Zrzek

Reginy a sukafony jim CD může pronajmout

N.N.

To sice může, ale … nastoupí do toho němec?

Zahn

Jednou. Potom vytáhne svůj Lidový vůz.

MHD

Pokud elektrika nahradí řadu 612, dojde pravděpodobně k prodloužení jízdní doby. Řešením by byla nějaká elektrická varianta řady 612, která by se ostatně hodila i u nás. Např na Sp Plzeň – Cheb, Praha – ČB…

Adam Tywoniak

Má nějaká země taková vozidla? Žádný příklad mě nenapadá: tam, kde mají tratě elektrifikované a záleží jim na kratších jízdních dobách, většinou tratě už napřímili, nebo klopidla mají, ale jako kapacitní soupravy pro dálkové spoje.

Rejpal

Třeba ICN u SBB.

David

A řekl bych že SBB se jich rádo brzu zbaví, jelikož nejsou mezi cestujícími moc oblíbené kvůli tomu že se jim v nich dělá blbě protože klopí moc.

XXX

No spis se jich SBB brzo rado zbavi, protoze maji malou kapacitu, bohuzel 🙁

Qaws

Tří vozové slovinské pendolino…

David

Zase to vykompenzuje vyšší dynamika jízdy.

Flek

Na rychlíku.

xyz

Však viz Dresden – Hof od roku 2013/2014. Tam se přesně toto stalo.

Dřív vlaky IRE dojely do Dresden Hbf. tak, že tam byly v L:00 h, tzn. s přípoji na EC od/do Prahy.

Pak už se to stíhat přestalo.