Vlaky na koridoru nabírají zpoždění, plánovaná odstávka ETCS se protáhla
Lokomotiva Siemens Vectron (193.690) v čele vlaku Českých drah u Chocně. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Přes noc proběhla plánovaná výluka ETCS.
Přes noc proběhla plánovaná výluka ETCS.
Je třeba připlatit pak to půjde
Jelikož mezi Chocní a Ústí n.O. se jezdí i po velké opravě pomalu, tak je to pro cestující s termíny dojezdu hrozné.
Doteď jsem nepochopil proč je tam jen 100km/h. Než bylo ETCS se jezdilo 160km/h bez problémů.
Protože s instalací ETCS bylo nutné vypnout barvičkovač.
Nebylo ho nutné vypnout a stále funguje, je výpadek/výluka ETCS a „barvičkovač“ normálně funguje.
Protože na tratích s výhradním provozem přestal být barvickovač VZ a tudíž jizda bez VZ je max 100 km/h.
Předpis je předpis 👎🏻
A blbouni chtějí kompletně zlikvidovat/nezřizovat návěstidla, aby se bez ETCS nedalo jezdit prakticky vůbec.
Vjezdová a odjezdová návěstidla zachovat, a delší mezistaniční úseky rozdělit jedním hradlem.
Delší oddíly rozdělit aspoň výhybnou , když už se likvidovaly stanice.
Když se jezdí jednokolejně např. Svitavy – Březová, kde je jízdní doba 10 minut, tak vlak při otočení směru těsně pred ním získá hned zpoždění 20 minut.
Záleží, jaké jsou provozní náklady u navěsptidel (servis, napájení, atd.). A jaká je nyní po více než půlroce provozu stabilita ETCS.
Přesně tak. Řešení musí být nejen funkční ale i ekonomické.
Drahé a blbá.