Vlaky na koridoru nabírají zpoždění, plánovaná odstávka ETCS se protáhla

Lokomotiva Siemens Vectron (193.690) v čele vlaku Českých drah u Chocně. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.czLokomotiva Siemens Vectron (193.690) v čele vlaku Českých drah u Chocně. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Přes noc proběhla plánovaná výluka ETCS.

Odebírat
Upozornit na
guest
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
jan táborský

Je třeba připlatit pak to půjde

Jiří Groll

Jelikož mezi Chocní a Ústí n.O. se jezdí i po velké opravě pomalu, tak je to pro cestující s termíny dojezdu hrozné.

Jakub

Doteď jsem nepochopil proč je tam jen 100km/h. Než bylo ETCS se jezdilo 160km/h bez problémů.

Leinad

Protože s instalací ETCS bylo nutné vypnout barvičkovač.

Jakub

Nebylo ho nutné vypnout a stále funguje, je výpadek/výluka ETCS a „barvičkovač“ normálně funguje.

Vendelín

Protože na tratích s výhradním provozem přestal být barvickovač VZ a tudíž jizda bez VZ je max 100 km/h.

Předpis je předpis 👎🏻

Caprad

A blbouni chtějí kompletně zlikvidovat/nezřizovat návěstidla, aby se bez ETCS nedalo jezdit prakticky vůbec.

Vjezdová a odjezdová návěstidla zachovat, a delší mezistaniční úseky rozdělit jedním hradlem.

Novomír

Delší oddíly rozdělit aspoň výhybnou , když už se likvidovaly stanice.
Když se jezdí jednokolejně např. Svitavy – Březová, kde je jízdní doba 10 minut, tak vlak při otočení směru těsně pred ním získá hned zpoždění 20 minut.

noerf

Záleží, jaké jsou provozní náklady u navěsptidel (servis, napájení, atd.). A jaká je nyní po více než půlroce provozu stabilita ETCS.

Daniel Jablonecký

Přesně tak. Řešení musí být nejen funkční ale i ekonomické.

MajsterN

Drahé a blbá.